Mavi giyinen kadın mı yoksa pembe giyinen erkek mi daha aykırıdır?

Malum pembe kızlara, mavi ise erkeklere bahşedilmiş vakti zamanında... Bu saçmalık günümüzde iyice enderleşmiş olsa da hala mevcut.
Peki sizce pembe giyinen erkek mi yoksa mavi giyinen kadın mı daha aykırıdır?
Mavi giyinen kadın mı yoksa pembe giyinen erkek mi daha aykırıdır?
#WanhedasalSorular
Mavi giyinen kadın mı yoksa pembe giyinen erkek mi daha aykırıdır?
Cevapla