Malum pembe kızlara, mavi ise erkeklere bahşedilmiş vakti zamanında... Bu saçmalık günümüzde iyice enderleşmiş olsa da hala mevcut. Peki sizce pembe giyinen erkek mi yoksa mavi giyinen kadın mı daha aykırıdır? #WanhedasalSorular
Mavi giyinen kadın mı yoksa pembe giyinen erkek mi daha aykırıdır?
Kadınlara hiçbir renk abes durmuyor bence. Yeterki yakişsin. Ama erkeklerde durum böyle değil. Mesela bir erkek pembe giydiğinde dikkatli bakasi falan geliyor insanın yani 😂 Dikkat çekiyor illaki, ister istemez. O yüzden pembe giyinen erkek aykırıdır gibi geliyor bana. Ama o renklerin yakistigi erkekler var mı? Var tabiki. Orası ayrı konu🙈👌
Vakti zamanında pembe kanı ve savaşı simgelediği için erkek rengiydi. Mavi ise kızların. Sonradan krallar oğullarına en pahalı rengi yani maviyi tercih etmesi üzerine bu döngü tersine döndü.
Mavinin kadına aykırı oldugu nerede görülmüş 😂 ama erkek güçlülügün sembolüdür pembis pembis tatlıs hiç yakışırmı ya kavanozu aç diye vermeye utanırım valla
Ben pembe giymem erkekte pembe iticidir... Ama kadınlara bütün renkler gider.. Mavi kadına da yakışır.. herkese her renk gitmiyo herkes kendine yakısan renkleri secerse cok iyi olur
En İyi Cevaplar