Neden cinsiyet partilerinde maviyse erkek kızsa pembe oluyor? yani mavi kız olamaz mı erkek de yeşil olamaz mı mesela?

Ya ben cinsiyet partisine karşıyım o ayrı herneyse ve hani biliyorum mavi erkek, pembe kız fakat şunu demek istiyorum:
Neden mavi diyince hep erkek erkekler de pembe giyemez mi? Yani kızlar da mavi olamaz mı giyemez mi vsvs
Kadınlarda da pembe mesela. Pembe yerine gri, siyah, mavi bunlar olmuyor mu mesela
Öyle tartışma sorusu bıraktım herkesin yorumu çok önemli herkesin bakış açıları çok farklı yazın merak ettim.
Neden cinsiyet partilerinde maviyse erkek kızsa pembe oluyor? yani mavi kız olamaz mı erkek de yeşil olamaz mı mesela?
Cevapla