Ya ben cinsiyet partisine karşıyım o ayrı herneyse ve hani biliyorum mavi erkek, pembe kız fakat şunu demek istiyorum:
Neden mavi diyince hep erkek erkekler de pembe giyemez mi? Yani kızlar da mavi olamaz mı giyemez mi vsvs
Kadınlarda da pembe mesela. Pembe yerine gri, siyah, mavi bunlar olmuyor mu mesela
Öyle tartışma sorusu bıraktım herkesin yorumu çok önemli herkesin bakış açıları çok farklı yazın merak ettim.
Neden mavi diyince hep erkek erkekler de pembe giyemez mi? Yani kızlar da mavi olamaz mı giyemez mi vsvs
Kadınlarda da pembe mesela. Pembe yerine gri, siyah, mavi bunlar olmuyor mu mesela
Öyle tartışma sorusu bıraktım herkesin yorumu çok önemli herkesin bakış açıları çok farklı yazın merak ettim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer