• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sizce yalnızlık kaçmak mıdır yoksa sığınmak mıdır?

_Wanheda_
_Wanheda_ Takip Et
Master Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Yalnızlık sizce kaçmak mıdır yoksa sığınmak mıdır?
Sizce yalnızlık kaçmak mıdır yoksa sığınmak mıdır?
#WanhedasalSorular
Sizce yalnızlık kaçmak mıdır yoksa sığınmak mıdır?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Karakartal_51
    Karakartal_51 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 61%
    +1 yıl

    Yalnızlık nedir demişler zata kilo alirsin kadın beğenmez ve yalnızlık kaçınılmaz hep insanların istediği şekilde mi olmak zorundayız zayıf erkek tutkunluğu nedir kadınlarda anlayamadım ben kilolarımdan dolayı sevgilim olmuyor hadi eyvallah kaçmak olarak algılanması ne garip insanlar benden kaçıyorsa benim kaçmam birşey ifade eder mi? bence sorun insanların zihniyetinde ve inanın bana kilolu erkek olarak şu an oruçluyum mesela beşiktaşta 50 kilo olan kızlar var bir sürüve hepsi oruc tutmuyor neredeyse kafelerde oturuyorlar maçkada özellikle içler acısı ülkem felaket hakkını helak et diyorum ve susuyorum

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • volkankimki
    volkankimki Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 569 cevap paylaştı.

    Sığınmak ama neye sığınmak... Eğer birisine sığınmak anlamında ise bu yalnızlık olmaz... Yalnızlığa sığınmak ise burda anlam bozukluğu var :/

    3
    106 Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Sabah sabah anlayamıyorum akşam bir daha okuyacağım dediğin şeyi 😄

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      sabah mı sabah...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Öğlen olmuş. =/

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Öğlen mi...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ne peki =/

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Bildiğin akşam bu yaa.. Ben arayanlara falan iyi akşamlar diyorum...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Hiçte akşam değil °·°
      Sabah uyudum zaten -.-

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Evet saat 4de neden online'din!!

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Açıklayabilirim...

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Bana çok açıklama borçlusun...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Toplu şekilde açıklayacağım...

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      inanmıyorum, derhal açıklama bekliyorum :/

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Bana inanmıyorun öyle mi...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      İnanmıyorsun*

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      daha açıklama yapmadın, buna sonra karar vereceğim...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Saat gecenin 4'üydü... Hiç uykum yoktu... Çok kıvrandım ama uyuyamadım... Film izleyeyim dedim tabi KS'den bildirimler gelmişti onlara da bakmak istedim derken çıkamadım siteden... Öyle sonrada sabaha kadar film izledim 😐

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Ya sen açıkladın gerçekten 😍😅Hangi filmi izleyeyim dedin...

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      ve sabaha kadar hangi filmleri izledin... acil dönüş pls..

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Söyleyeceğim ama dalga geçme😅😅

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      neden dalga geçeyim ben öyle bir insan mıyım 🙄

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Göreceğiz 😐

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Alacakaranlık serisini baştan bir daha izledim -_-

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Hadi söyle de bir an önce dalga geçem..

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Yaaa😄😄

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Ya... neden yaptın bunu, nerden aklına geldi...

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Insan 4de bunu mu düşünülür gerçekten :(

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ya bir an bedenimi bir soğukluk aldı derken aklıma vampirler geldi derken yıllar önce izlediğimi ve sahnelerini pek hatırlayamadığımı farkettim ozaman bir izleyeyim dedim =/

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      ya ahshsjd benim de şu an hapise giresim var daha rahat ederim diye düşünüyorum prison break mi izlesem..

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Niye dış dünyanın nesi seni huzursuz ediyor ki =/
      İzleyebilirsin onu güzel diyorlardı da izlemedim ben =/

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Olur muuu.. Dış dünyanın sesi rahatsız etmiyor da canım hapise girip hapisten kaçmak istiyor...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ay dün benim de böyle vampir olup kan emesim filan geldi de işte... İnsanlık el vermiyor

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Ya sana alalım kan, benim bağışlamak istediğim var.. Sana vereyim kanımı ayıpsın...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Yaaa ne kadar vefakar bir arkadaş...
      Kanını pipetleyip içerim artık 😂

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Pipetle kan içmek... 😶

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Sanki vişne suyu içiyor bu ne rahatlık...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Dişlerimi mi boynuna geçireyim 😄

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ya sus sen ne anlarsın medeniyetten 😂😂

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Gerçi pek fark yok sonuçta kana kırmızı rengi veren maddeyi biliyoruz...

      neydi hatırlatalım
      https://youtu.be/S8q9w0QauTE

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Hee, dişleri geçir bir kere olsun bitsin :( pipetle olmas..

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      😂😂bak bir de bu var
      https://youtu.be/Hq4fgUpazfM

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Tamam dişimle damarı kesip yol açayım pipetide içine sokup öyle içeyim 😐

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Damarımı kessen Wanheda diye çığlıklar duyarsın... Bende ki böyle bir sevgi...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Koca yürekli Volkan...

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Ayrıca kana kırmızı rengini veren maddenin siyah turp olduğunu yeni öğrendim...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ya uf ne kadar cahilsin 😂

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Ya cahillik gerçekten farklı bir şey... Yeni bir soru sorsana burda aşağı inmek zor oluyor :( Kansız hissettim zaten kendimi...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ahaha yorulduysan burda kesebiliriz. Bölüm sonu olur😂

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Hayır, kesmek isteyen kim...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Sen...

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Ben mi... Ben istesem söylemem direkt keserim... ben, sen istersin belki diye öyle dedim...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ne kadar da düşünceli öyle...

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Ama beni artık tanımış olman lazım... Fazla düşünceliyim 😔

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Evet evet çok düşüncelisin...

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Sen uyandıysan ilk yorumumu anlayabildin mi...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Bahsettiğim sığınmak birine sığınmak değildi bir şeye sığınmak belki kendi benliğine yahut bir duyguya...

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      Konuşmanızın sonuna kadar okuyan sadece ben miyim acaba 😂

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @Siyahınkızı06 bir de ben okudum... yalnız değilsin. :D

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Kendi benliğine sığınmayı anlatabilir misin...

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      En azından yalnız değilim ona şükür ama bence Allah bana akıl fikir versin 😅

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ay cidden okudunuz mu😄ben de siz öyle deyince okuyayım dedim. Allah akıl fikir versin 😄

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Dış dünyadan soyutlanıp kendinle başbaşa kalmak...

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      Cümlemize inşallah 😅

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Tabii ki okudum, sen de okudun wanheda... Sonuçta biz bu konuşmanın kahramanlarıyız.. Siyahın kızı düşünsün...

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      Yalnız bravo çok güzel konuşuyordunuz aynı sevgili gibiydiniz tabi öylemisiniz bilemem 😅

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @Siyahınkızı06 Bana pas vermiyor bee..

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Gözü yükseklerdeymis...

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      Ciddi misin yoksa şaka mı yapıyorsun 😱

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Dalga geçmesene kız ciddi sanıcak 😄
      Arkadaşız ya 😄

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @Siyahınkızı06 Yok yaa ciddiyim tabii, ikizlerim diye beni istemiyormuş geçen öyle dedi... Yengeç, aslan falan istiyormuş...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Siyahın kızı dalga geçiyor senle😄inanma

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @Siyahınkızı06 sen hayatında burcu kötü diye bir insanı reddeder misin...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Yaa 😐😐dram yapma

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      Vay anasını dalga geçilecek insanmıyım ben 😂

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @Siyahınkızı06 Sence ben dalga mı geçiyorum?

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      Bence geçmiyorsun ve burçlardan dolayı ben kabul etmemezlik yapmazdım mesela sevgilim yengeç ben ikizlerim çok iyi anlaşıyoruz 😊

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @Siyahınkızı06 yaa işte bu, işte aradığım ruh... teşekkürler desteğin için..

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      Rica ederim başarılar sana Allah yardım etsin 😊

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ahaha kızı inandırdın ya tebrik ederim😄

      Yorumla
    • Siyahınkızı06
      Siyahınkızı06
      +1 yıl

      Her şakanın altında bir gerçeklik yatar ne kadar doğru bilemem ama doğruysa eğer yani görüşüm bu inanmak ya da inanmamak değil yani 😊

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      @Siyahınkızı06 😐😐şakadır o şaka gerçek olsa duramazdı...

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Allah'ımmmmm çekirdek gibi başladım yarım saattir okuyorum, bir bitmediniz yaa. :D
      Ayyyy bir daha görsem de okumaya başlamayacağım. :D
      @Siyahınkızı06 neyse ki yalnız değil mşim. :D

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @PsikolojikkDeli Sen inanıyor musun wanhedaya olan sevgime...

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Asla inanmam. İkizlere güven olmaz. :D Kendimden biliyorum. :)

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @PsikolojikkDeli hahahah hepiniz aynısınız hepinizden tiisssskiniyorum :D

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bende hepinizden nefret ediyorum ama tek başıma da canım sıkılıyor, napalım idare ediciiiz. :D

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Volkan şuraya şaka yaptığını söyler misin artık😂bak gören geliyor 😄

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Biz şaka olduğunu bilmiyor muyuz? :D salak mıyız biz. :D

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Estağfurullah ya öyle demedim sen anlarsında tanımayan bilmeyen görür filan😄😄

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Nooolluuurr kısmetin mi kapanır heee... 😀

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      :D :D
      https://i.hizliresim.com/modBG1.jpg

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Ya adımı niye söylüyorsun :D volkan kaldırır mısın şu yorumu? :D

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Ayy sen de modmuşsun :) sen kaldır. :D

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @PsikolojikkDeli Yaaa ben naptım :( Wanheda yapsın o ifsaladi seni...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ahaha pardon kısaltınca şey olmaz diye şey ettim 😄volkan kaldır yorumlarımızı modluğunu kullanma görmek istemiyorum yap pls

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Hadi ya hanginiz şeyediyorsanız bir an önce şeyedinn. :D

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      Ben görmek istiyorum kaldırmam :D modlugunu kullan kaldır yorumu çok istersen... 😀😀

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ben kendi yorumumu nasıl kaldırayım 😄Volkanın görüşü toptan kalrmam gerek

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Volkannnnnnnnnnnnnnnn :D iş sana düştü.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Lan sadece benim adımın olduğu yorumu kaldırınn. :D

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Kafayı size çok pis taktım. :D En kısa sürede mod olma çalışmalarıma başlıyorum. :D

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      @PsikolojikkDeli Ya bu görüş kalkmaz ki.. Geri döner moderasyondan :D

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Ya bananeee :D kalksın. Ben şikayet ederim. :D

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      @PsikolojikkDeli kaldırdı😐

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      @volkankimki Teşekkürler. :)

      Yorumla
    • volkankimki
      volkankimki
      +1 yıl

      En iyi görüş seçtiğin için teşekkürler...

      Yorumla
    • _Wanheda_
      _Wanheda_
      +1 yıl

      Ricalar

      Yorumla
  • nursedaaaaa
    nursedaaaaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    sığınmak bazen insanın kendine sığınması gerekir. düşünmesi hayatını yaşamını gözden geçirmesi gerekir. bazende düşünmemesi. kafasına hiçbir sorunu takmaması gerekir. bu yüzden yalnızlık insana en iyi gelen şeydir. ama her şeyin bir sınırı olur yani belli bir yere kadar yalnızlık iyidir. insanın arada kendine sığınması gerekir.

    2
    1 Yorumla
    • Murat06_06
      Murat06_06
      +1 yıl

      Yalnızlık bir ömür boyudiil bizimiçin

      Yorumla
  • KaranlıkÇağınKontesi
    KaranlıkÇağınKontesi Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Yalnızlık mutluluktur.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

59

Cevap

58

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.

    İkiside gadasi

    1
    0 Yorumla
  • MericG
    MericG Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 69%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 903 cevap paylaştı.

    Hiçbiri. En azından benim için.

    Yalnızlık; Ona alışabilenin en vefalı dostu/arkadaşıdır ayrıca bir seçim/tercih'dir.

    Büyük kalabalıklar içinde kulaç atıyorum her gün. Kafamı suyun yüzeyinde tutmak için büyük çaba harcıyorum, yoruluyor tüm bedenim.

    Gel gör ki akşam olunca uzanıp kaldığım koltuğumda hep bir başımayım.
    bedenim yorgun ve kırık, birazcık da yıpranmış, aklım sapasağlam işler olması gerektiği gibi vaziyette. Bastırınca yalnızlık, anlıyorum ki yalnız olmak akıl işi.

    1
    0 Yorumla
  • ponisamonisa67
    ponisamonisa67 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 42%
    +1 yıl

    yalnizlikk seviyorumm yasasinn yalnizlik

    Gideceğim tek yer havaalanı
    Bana lazım yeni yaşam alanı
    Gözünün önünden uçup giderek
    Nasıl söndürdüm bütün havanı
    Gideceğim tek yer havaalanı
    Bana lazım yeni yaşam alanı
    Sözümde durup da çekip giderek
    Nasıl söndürdüm senin havanı
    haha haha haha haha..😎😎😎😂😂😂😤🖕🖕🖕🖕

    1
    0 Yorumla
  • Sanadayananbirivar
    Sanadayananbirivar Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Yalnızlık etrafında bir sürü insan varken de oluyorsa kaçmak değildir. Kalabalık arasında yalnızlığa sadece birine sığınır insan. Ben o sığınacagim birini henüz bulamadım. Ama yalnızlık ne kaçmaktır ne de sığınmak. Sadece iki kafanın , frekansının uyusmadıklarıyla buluşmamaktir yalnızlık

    1
    0 Yorumla
  • HürBirey
    HürBirey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 58%
    +1 yıl

    Yalnızlık iyidir fakat fazlası kötüdür. İnsan yalnızken daha iyi karar almayı öğrenir. Kendisi ile daha çok konuşur birşeylerden kaçamaz mecbur yüzleşmek zorunda kalır. Yalnızlık iyidir dostun olursa senin çok güçlü olursun.

    1
    0 Yorumla
  • HiçliktenGelenSes
    HiçliktenGelenSes Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 66%
    +1 yıl

    Yalnız değilsiniz, o yüzden etiket olarak kullanmayın yalnızlığı kullanmayın. Sesi olmayan günde +10 kişiye espiri yapan kokarcadır, yalnız değildir.
    Her kelimenin içini boşalttınız!!!

    1
    0 Yorumla
  • KaylMasters
    KaylMasters Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52 , eic 42%
    +1 yıl

    Yanlizlik insanın kendine verdiği en güzel ödüldür.
    Aynı zamanda da ceza dir.
    Neresinden baktığına göre değişir.

    1
    0 Yorumla
  • kimbujasmin
    kimbujasmin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 47%
    +1 yıl

    Bana kalırsa ikiside değildir yalnizsan kimden neyden kaçabilirsin? Sığınmak ruhundan başka kendinden başka kimseye sığınmıyorsun ki

    1
    0 Yorumla
  • HüzünlüMutluluk
    HüzünlüMutluluk Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 69%
    +1 yıl

    Sığınaktır. Yalnızlık istenen bir şeydir. Kısa süreliğine ya da uzun süreliğine fark etmez. İnsanın ıhtıyacı var arada.

    1
    0 Yorumla
  • -ViViR-
    -ViViR- Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 42%
    +1 yıl

    Kimse yalnız olmak istemez, kendini avutma saçmalığıdır.
    Çaresizlik insanı yalnız kalmaya, kaçmaya mahkûm eder.

    1
    0 Yorumla
  • Sifirtoleraans
    Sifirtoleraans Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hiçbiri, yanlızlık ayrıcalıktır, herkes biraz yanlız olmalıdır, yanlız kalmalıdır, yanlızlık paylaşılmamalıdır 🙂

    1
    0 Yorumla
  • Buket_1
    Buket_1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39 , eic 77%
    +1 yıl

    Yalnızlık ne sığınmaktır nede kaçmak. Yanlızlık özünü bulmaktır , huzurdur. olmazsa olmazdır.

    2
    0 Yorumla
  • parayıyönetenadam
    parayıyönetenadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 50%
    +1 yıl

    sığınmaktır doğaya, insandan uzak doğayla dertleşmektir yalnızlık.

    1
    0 Yorumla
  • Sheker1i
    Sheker1i Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Huzursuzluk verenden kaçış, hafifleyeceğin mekana sığınıştır, şifadır yalnızlık..

    1
    0 Yorumla
  • Whell
    Whell Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    kaçmaktır kımseye sığınmak değıldır tam tersıdır hatta

    1
    0 Yorumla
  • BoşYapmayanAdam
    BoşYapmayanAdam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 73%
    +1 yıl

    İstenen bir yalnızlık ise sığınmaktır. Yalnızlık güzeldir.

    1
    0 Yorumla
  • Ahmetoral30
    Ahmetoral30 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 38%
    +1 yıl

    Yanlızlık sığınmak tır düşüncedir bazen herkes yanlız kalmak ister.

    1
    0 Yorumla
  • bymasalkahramanı
    bymasalkahramanı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 49%
    +1 yıl

    Eğer kimseye ihtiyaç duymuyorsan kendi krallığındır

    1
    0 Yorumla
  • _Pikachu23
    _Pikachu23 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 38%
    +1 yıl

    Benim için artık bir yaşam biçimidir yalnızlık. İçinde hem sığınma hem de kaçamak yapma var 😏

    1
    0 Yorumla
  • nalle
    nalle Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 56%
    +1 yıl

    Yalnızsak kimden kacicaz sığınacaksak kime sigınacaz ancak bu durumda gecelere siginiriz

    1
    0 Yorumla
  • hayatbanagzl
    hayatbanagzl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    sığınmak kimi zaman kendinle baş başa kalma isteği içten gelen bir his

    1
    0 Yorumla
  • basak12345
    basak12345 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Belkide mecburiyettir kimsenin senin sevgine layık olmadığını anladığın an yalnızlık büyür gözünde

    1
    0 Yorumla
  • birhemşire21
    birhemşire21 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ölüm olsaydı ayrılık olmasaydı arguvanlım diye türkü sözüyle cevaplamak isteeyyeaah

    1
    0 Yorumla
  • nedenbenfelsefe3
    nedenbenfelsefe3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bence bu kadar anlam yüklemeye gerek yok kaybedecek bir şeyin olmaması

    1
    0 Yorumla
  • trance12fusion
    trance12fusion Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    yalnızlık ipte yürümek gibidir. düşmeden yürümesi zordur..

    1
    0 Yorumla
  • Hiraöykü
    Hiraöykü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kimseye ihtiyacın olmamasıdır. Huzurdur , tercihtir.

    1
    0 Yorumla
  • Malikahraman94
    Malikahraman94 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Belki de toplumda uyuşabileceğin birinin olmamasıdır. Belki de yorgunluktur. Perspektifine bağlı.

    1
    0 Yorumla
  • DüşbaZ__
    DüşbaZ__ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Yalnızlık yanlış verilen kararların cezasıdır.

    2
    0 Yorumla
  • Hatunnnzadeee
    Hatunnnzadeee Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Yalnizlik, karanliktir.
    Kendi karanliginda kaybolmaktir.

    1
    0 Yorumla
  • VoiceBender
    VoiceBender Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Yalnızlık bir yere kadar mutluluk. Sonra çekilmez bir hal alıyor. Şekil A. Konuşacak birileri olsa diyor insan ne olursa.

    1
    0 Yorumla
  • Bağyancokbilmiş
    Bağyancokbilmiş Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 46
    +1 yıl

    Kimine göre kaçmak, kimine göre sıgınmaktir.

    1
    0 Yorumla
  • afroditx_
    afroditx_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence ikiside değildir yalnizlik insanin kendi dunyasina indigi kendini dinledigi dinlenme surecinden baska bisey degildir e ne demisler az insan cok huzur ;)

    1
    0 Yorumla
  • Sofistikeİzdiham
    Sofistikeİzdiham Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Yalnızlık, kendinden kaçma ama yine yalnızca kendine sığınmaktır.

    1
    0 Yorumla
  • JohnCoffeyy
    JohnCoffeyy Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Sığınmaktır. Çaresizce, usulca birinde kendini aramaktır.

    1
    0 Yorumla
  • TimurRıza
    TimurRıza Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yalnizlik en normal haldir , kacmak ya da siginmak degildir

    1
    0 Yorumla
  • Mustafacan2121
    Mustafacan2121 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kendi benliğine sığınıp zararlı varlıklardan da kacmaktir

    1
    0 Yorumla
  • haydunyay
    haydunyay Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kaçmaktır , o kdr iğrenç insanlar var ki onların varlığından utanıp yalnız kalmayı tercih ediyormm

    1
    0 Yorumla
  • zifirikaranlıkgece
    zifirikaranlıkgece Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yalnızlık seni anlayan insan olmadığından artık herşeyi boşverip kenara çekilmektir.

    1
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Hiç biri. Huzur ve sakinlik aynı zamanda tercihtir

    2
    0 Yorumla
  • Hillssmoonn
    Hillssmoonn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 63%
    +1 yıl

    Duruma göre değişir.. İkisi de olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • MAVİKARA
    MAVİKARA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Bence kaçmaktır. En azından benim için öyle.

    1
    0 Yorumla
  • bayanstone
    bayanstone Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 46%
    +1 yıl

    Varoluşun amacı. Çünkü kalabalıklar aptallaştırır.

    1
    0 Yorumla
  • didoist
    didoist Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 52%
    +1 yıl

    kendini bulmak bence..

    1
    0 Yorumla
  • elfa0326
    elfa0326 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    Yalnizlik doğru kişiye kaçmak ve sığınmaktır

    1
    0 Yorumla
  • siyahgiyeninsan
    siyahgiyeninsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Yalnızlık kendinle vakit geçirebilmek yeteneğidir

    1
    0 Yorumla
  • Sadecehatice
    Sadecehatice Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 58%
    +1 yıl

    Yalnızlığa kaçarak sığınırım

    1
    0 Yorumla
  • VPhazar
    VPhazar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl

    Ben sığındım ama kaçmışım gibi hissediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • 9735İzmirli
    9735İzmirli Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    Kaçarken sığındığımdır.

    1
    0 Yorumla
  • cagla_karakulak
    cagla_karakulak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yalnızlık kimine göre mutluluk kimine göre kaçmak

    2
    0 Yorumla
  • İlkeer06
    İlkeer06 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    yalnızlık sığınmaktır. yalnızlık güzeldir iyidir.

    1
    0 Yorumla
  • BenimsinDemiştim
    BenimsinDemiştim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben kaçıyorum şu ara o yüzden kaçmak

    1
    0 Yorumla
  • _NiKaH_BoZaN_iMaM_
    _NiKaH_BoZaN_iMaM_ Takip Et
    Bilge Yaş: 107
    +1 yıl

    Kimseye ihtiyaç duymamaktır benim için

    1
    0 Yorumla
  • geceleregel
    geceleregel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sığınmak sığınmak sığınmak

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yalnızlık bazen tercih bazen de çaresizlik.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Yanlizlik kendini yaşamaktır kendini bulmaktır

    1
    0 Yorumla
  • ყձğოսгáժձო
    ყձğოսгáժձო Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Yalnızlık bir anlayanın olmadığı için kaçmaktır.

    1
    0 Yorumla
  • dejavu22
    dejavu22 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    kaçmak kaçmak inanlardan uzaklaşmak engüzeli

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Temizliktir tabi hicbirsey yasamamislar icin

    1
    0 Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Yalnızlık huzurdur.

    1
    0 Yorumla
  • ladyayluna
    ladyayluna Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    yalnizlik mutluluk bence

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (57)
Devamını Gör(102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizce yalnızlık kaçmak mıdır yoksa sığınmak mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce yalnızlık yarım kalmak mıdır yoksa kendini bulmak mıdır? 132 cevap verildi
Sizce yalnızlık yarım kalmak mıdır yoksa kendini tamamlamak mı? 66 cevap verildi
İçinde bulunduğunuz yalnızlık tercih mi zorunluluk mu? 14 cevap verildi
Yalnızlık mı daha iyidir yoksa ezilmek mi? 11 cevap verildi
Yalnızlık tercih midir sizce? 4 cevap verildi
Yalnızlık sizce bir tercih mi? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨