Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYalnızlık nedir demişler zata kilo alirsin kadın beğenmez ve yalnızlık kaçınılmaz hep insanların istediği şekilde mi olmak zorundayız zayıf erkek tutkunluğu nedir kadınlarda anlayamadım ben kilolarımdan dolayı sevgilim olmuyor hadi eyvallah kaçmak olarak algılanması ne garip insanlar benden kaçıyorsa benim kaçmam birşey ifade eder mi? bence sorun insanların zihniyetinde ve inanın bana kilolu erkek olarak şu an oruçluyum mesela beşiktaşta 50 kilo olan kızlar var bir sürüve hepsi oruc tutmuyor neredeyse kafelerde oturuyorlar maçkada özellikle içler acısı ülkem felaket hakkını helak et diyorum ve susuyorum
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 569 cevap paylaştı.
+1 yılSığınmak ama neye sığınmak... Eğer birisine sığınmak anlamında ise bu yalnızlık olmaz... Yalnızlığa sığınmak ise burda anlam bozukluğu var :/
3106 Yorumla- +1 yıl
sabah mı sabah...
- +1 yıl
Öğlen mi...
- +1 yıl
Bildiğin akşam bu yaa.. Ben arayanlara falan iyi akşamlar diyorum...
- +1 yıl
Evet saat 4de neden online'din!!
- +1 yıl
Bana çok açıklama borçlusun...
- +1 yıl
inanmıyorum, derhal açıklama bekliyorum :/
- +1 yıl
daha açıklama yapmadın, buna sonra karar vereceğim...
- +1 yıl
Ya sen açıkladın gerçekten 😍😅Hangi filmi izleyeyim dedin...
- +1 yıl
ve sabaha kadar hangi filmleri izledin... acil dönüş pls..
- +1 yıl
neden dalga geçeyim ben öyle bir insan mıyım 🙄
- +1 yıl
Hadi söyle de bir an önce dalga geçem..
- +1 yıl
Ya... neden yaptın bunu, nerden aklına geldi...
- +1 yıl
Insan 4de bunu mu düşünülür gerçekten :(
- +1 yıl
ya ahshsjd benim de şu an hapise giresim var daha rahat ederim diye düşünüyorum prison break mi izlesem..
- +1 yıl
Olur muuu.. Dış dünyanın sesi rahatsız etmiyor da canım hapise girip hapisten kaçmak istiyor...
- +1 yıl
Ya sana alalım kan, benim bağışlamak istediğim var.. Sana vereyim kanımı ayıpsın...
- +1 yıl
Pipetle kan içmek... 😶
- +1 yıl
Sanki vişne suyu içiyor bu ne rahatlık...
- +1 yıl
Gerçi pek fark yok sonuçta kana kırmızı rengi veren maddeyi biliyoruz...
neydi hatırlatalım
https://youtu.be/S8q9w0QauTE - +1 yıl
Hee, dişleri geçir bir kere olsun bitsin :( pipetle olmas..
- +1 yıl
😂😂bak bir de bu var
https://youtu.be/Hq4fgUpazfM - +1 yıl
Damarımı kessen Wanheda diye çığlıklar duyarsın... Bende ki böyle bir sevgi...
- +1 yıl
Ayrıca kana kırmızı rengini veren maddenin siyah turp olduğunu yeni öğrendim...
- +1 yıl
Ya cahillik gerçekten farklı bir şey... Yeni bir soru sorsana burda aşağı inmek zor oluyor :( Kansız hissettim zaten kendimi...
- +1 yıl
Hayır, kesmek isteyen kim...
- +1 yıl
Ben mi... Ben istesem söylemem direkt keserim... ben, sen istersin belki diye öyle dedim...
- +1 yıl
Ama beni artık tanımış olman lazım... Fazla düşünceliyim 😔
- +1 yıl
Sen uyandıysan ilk yorumumu anlayabildin mi...
- +1 yıl
Konuşmanızın sonuna kadar okuyan sadece ben miyim acaba 😂
- +1 yıl
@Siyahınkızı06 bir de ben okudum... yalnız değilsin. :D
- +1 yıl
Kendi benliğine sığınmayı anlatabilir misin...
- +1 yıl
En azından yalnız değilim ona şükür ama bence Allah bana akıl fikir versin 😅
- +1 yıl
Cümlemize inşallah 😅
- +1 yıl
Tabii ki okudum, sen de okudun wanheda... Sonuçta biz bu konuşmanın kahramanlarıyız.. Siyahın kızı düşünsün...
- +1 yıl
Yalnız bravo çok güzel konuşuyordunuz aynı sevgili gibiydiniz tabi öylemisiniz bilemem 😅
- +1 yıl
@Siyahınkızı06 Bana pas vermiyor bee..
- +1 yıl
Gözü yükseklerdeymis...
- +1 yıl
Ciddi misin yoksa şaka mı yapıyorsun 😱
- +1 yıl
@Siyahınkızı06 Yok yaa ciddiyim tabii, ikizlerim diye beni istemiyormuş geçen öyle dedi... Yengeç, aslan falan istiyormuş...
- +1 yıl
@Siyahınkızı06 sen hayatında burcu kötü diye bir insanı reddeder misin...
- +1 yıl
Vay anasını dalga geçilecek insanmıyım ben 😂
- +1 yıl
@Siyahınkızı06 Sence ben dalga mı geçiyorum?
- +1 yıl
Bence geçmiyorsun ve burçlardan dolayı ben kabul etmemezlik yapmazdım mesela sevgilim yengeç ben ikizlerim çok iyi anlaşıyoruz 😊
- +1 yıl
@Siyahınkızı06 yaa işte bu, işte aradığım ruh... teşekkürler desteğin için..
- +1 yıl
Rica ederim başarılar sana Allah yardım etsin 😊
- +1 yıl
Her şakanın altında bir gerçeklik yatar ne kadar doğru bilemem ama doğruysa eğer yani görüşüm bu inanmak ya da inanmamak değil yani 😊
- +1 yıl
@Siyahınkızı06 😐😐şakadır o şaka gerçek olsa duramazdı...
- +1 yıl
Allah'ımmmmm çekirdek gibi başladım yarım saattir okuyorum, bir bitmediniz yaa. :D
Ayyyy bir daha görsem de okumaya başlamayacağım. :D
@Siyahınkızı06 neyse ki yalnız değil mşim. :D - +1 yıl
@PsikolojikkDeli Sen inanıyor musun wanhedaya olan sevgime...
- +1 yıl
Asla inanmam. İkizlere güven olmaz. :D Kendimden biliyorum. :)
- +1 yıl
@PsikolojikkDeli hahahah hepiniz aynısınız hepinizden tiisssskiniyorum :D
- +1 yıl
Bende hepinizden nefret ediyorum ama tek başıma da canım sıkılıyor, napalım idare ediciiiz. :D
- +1 yıl
Biz şaka olduğunu bilmiyor muyuz? :D salak mıyız biz. :D
- +1 yıl
Nooolluuurr kısmetin mi kapanır heee... 😀
- +1 yıl
Ya adımı niye söylüyorsun :D volkan kaldırır mısın şu yorumu? :D
- +1 yıl
Ayy sen de modmuşsun :) sen kaldır. :D
- +1 yıl
@PsikolojikkDeli Yaaa ben naptım :( Wanheda yapsın o ifsaladi seni...
- +1 yıl
Hadi ya hanginiz şeyediyorsanız bir an önce şeyedinn. :D
- +1 yıl
Ben görmek istiyorum kaldırmam :D modlugunu kullan kaldır yorumu çok istersen... 😀😀
- +1 yıl
Volkannnnnnnnnnnnnnnn :D iş sana düştü.
- +1 yıl
Lan sadece benim adımın olduğu yorumu kaldırınn. :D
- +1 yıl
Kafayı size çok pis taktım. :D En kısa sürede mod olma çalışmalarıma başlıyorum. :D
- +1 yıl
@PsikolojikkDeli Ya bu görüş kalkmaz ki.. Geri döner moderasyondan :D
- +1 yıl
Ya bananeee :D kalksın. Ben şikayet ederim. :D
- +1 yıl
@PsikolojikkDeli kaldırdı😐
- +1 yıl
@volkankimki Teşekkürler. :)
- +1 yıl
En iyi görüş seçtiğin için teşekkürler...
+1 yılsığınmak bazen insanın kendine sığınması gerekir. düşünmesi hayatını yaşamını gözden geçirmesi gerekir. bazende düşünmemesi. kafasına hiçbir sorunu takmaması gerekir. bu yüzden yalnızlık insana en iyi gelen şeydir. ama her şeyin bir sınırı olur yani belli bir yere kadar yalnızlık iyidir. insanın arada kendine sığınması gerekir.
21 Yorumla- +1 yıl
Yalnızlık bir ömür boyudiil bizimiçin
+1 yılYalnızlık mutluluktur.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
58Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
+1 yılİkiside gadasi
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 903 cevap paylaştı. Hiçbiri. En azından benim için.
Yalnızlık; Ona alışabilenin en vefalı dostu/arkadaşıdır ayrıca bir seçim/tercih'dir.
Büyük kalabalıklar içinde kulaç atıyorum her gün. Kafamı suyun yüzeyinde tutmak için büyük çaba harcıyorum, yoruluyor tüm bedenim.
Gel gör ki akşam olunca uzanıp kaldığım koltuğumda hep bir başımayım.
bedenim yorgun ve kırık, birazcık da yıpranmış, aklım sapasağlam işler olması gerektiği gibi vaziyette. Bastırınca yalnızlık, anlıyorum ki yalnız olmak akıl işi.10 Yorumla
+1 yılyalnizlikk seviyorumm yasasinn yalnizlik
Gideceğim tek yer havaalanı
Bana lazım yeni yaşam alanı
Gözünün önünden uçup giderek
Nasıl söndürdüm bütün havanı
Gideceğim tek yer havaalanı
Bana lazım yeni yaşam alanı
Sözümde durup da çekip giderek
Nasıl söndürdüm senin havanı
haha haha haha haha..😎😎😎😂😂😂😤🖕🖕🖕🖕10 Yorumla
+1 yılYalnızlık etrafında bir sürü insan varken de oluyorsa kaçmak değildir. Kalabalık arasında yalnızlığa sadece birine sığınır insan. Ben o sığınacagim birini henüz bulamadım. Ama yalnızlık ne kaçmaktır ne de sığınmak. Sadece iki kafanın , frekansının uyusmadıklarıyla buluşmamaktir yalnızlık
10 YorumlaYalnızlık iyidir fakat fazlası kötüdür. İnsan yalnızken daha iyi karar almayı öğrenir. Kendisi ile daha çok konuşur birşeylerden kaçamaz mecbur yüzleşmek zorunda kalır. Yalnızlık iyidir dostun olursa senin çok güçlü olursun.
10 Yorumla
+1 yılYalnız değilsiniz, o yüzden etiket olarak kullanmayın yalnızlığı kullanmayın. Sesi olmayan günde +10 kişiye espiri yapan kokarcadır, yalnız değildir.
Her kelimenin içini boşalttınız!!!10 Yorumla
+1 yılYanlizlik insanın kendine verdiği en güzel ödüldür.
Aynı zamanda da ceza dir.
Neresinden baktığına göre değişir.10 Yorumla
+1 yılBana kalırsa ikiside değildir yalnizsan kimden neyden kaçabilirsin? Sığınmak ruhundan başka kendinden başka kimseye sığınmıyorsun ki
10 Yorumla
+1 yılSığınaktır. Yalnızlık istenen bir şeydir. Kısa süreliğine ya da uzun süreliğine fark etmez. İnsanın ıhtıyacı var arada.
10 YorumlaKimse yalnız olmak istemez, kendini avutma saçmalığıdır.
Çaresizlik insanı yalnız kalmaya, kaçmaya mahkûm eder.10 Yorumla
+1 yılHiçbiri, yanlızlık ayrıcalıktır, herkes biraz yanlız olmalıdır, yanlız kalmalıdır, yanlızlık paylaşılmamalıdır 🙂
10 YorumlaYalnızlık ne sığınmaktır nede kaçmak. Yanlızlık özünü bulmaktır , huzurdur. olmazsa olmazdır.
20 Yorumla
+1 yılsığınmaktır doğaya, insandan uzak doğayla dertleşmektir yalnızlık.
10 YorumlaHuzursuzluk verenden kaçış, hafifleyeceğin mekana sığınıştır, şifadır yalnızlık..
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. kaçmaktır kımseye sığınmak değıldır tam tersıdır hatta
10 Yorumla
+1 yılİstenen bir yalnızlık ise sığınmaktır. Yalnızlık güzeldir.
10 Yorumla
+1 yılYanlızlık sığınmak tır düşüncedir bazen herkes yanlız kalmak ister.
10 Yorumla
+1 yılEğer kimseye ihtiyaç duymuyorsan kendi krallığındır
10 Yorumla
+1 yılBenim için artık bir yaşam biçimidir yalnızlık. İçinde hem sığınma hem de kaçamak yapma var 😏
10 YorumlaYalnızsak kimden kacicaz sığınacaksak kime sigınacaz ancak bu durumda gecelere siginiriz
10 Yorumla
+1 yılsığınmak kimi zaman kendinle baş başa kalma isteği içten gelen bir his
10 Yorumla
+1 yılBelkide mecburiyettir kimsenin senin sevgine layık olmadığını anladığın an yalnızlık büyür gözünde
10 Yorumla
+1 yılÖlüm olsaydı ayrılık olmasaydı arguvanlım diye türkü sözüyle cevaplamak isteeyyeaah
10 Yorumla
+1 yılBence bu kadar anlam yüklemeye gerek yok kaybedecek bir şeyin olmaması
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılyalnızlık ipte yürümek gibidir. düşmeden yürümesi zordur..
10 Yorumla Kimseye ihtiyacın olmamasıdır. Huzurdur , tercihtir.
10 Yorumla
+1 yılBelki de toplumda uyuşabileceğin birinin olmamasıdır. Belki de yorgunluktur. Perspektifine bağlı.
10 YorumlaYalnızlık yanlış verilen kararların cezasıdır.
20 Yorumla
+1 yılYalnizlik, karanliktir.
Kendi karanliginda kaybolmaktir.10 Yorumla
+1 yılYalnızlık bir yere kadar mutluluk. Sonra çekilmez bir hal alıyor. Şekil A. Konuşacak birileri olsa diyor insan ne olursa.
10 Yorumla
+1 yılKimine göre kaçmak, kimine göre sıgınmaktir.
10 YorumlaBence ikiside değildir yalnizlik insanin kendi dunyasina indigi kendini dinledigi dinlenme surecinden baska bisey degildir e ne demisler az insan cok huzur ;)
10 Yorumla
+1 yılYalnızlık, kendinden kaçma ama yine yalnızca kendine sığınmaktır.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSığınmaktır. Çaresizce, usulca birinde kendini aramaktır.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yalnizlik en normal haldir , kacmak ya da siginmak degildir
10 Yorumla
+1 yılKendi benliğine sığınıp zararlı varlıklardan da kacmaktir
10 YorumlaKaçmaktır , o kdr iğrenç insanlar var ki onların varlığından utanıp yalnız kalmayı tercih ediyormm
10 Yorumla
+1 yılYalnızlık seni anlayan insan olmadığından artık herşeyi boşverip kenara çekilmektir.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılHiç biri. Huzur ve sakinlik aynı zamanda tercihtir
20 Yorumla
+1 yılDuruma göre değişir.. İkisi de olabilir.
10 YorumlaBence kaçmaktır. En azından benim için öyle.
10 Yorumla
+1 yılVaroluşun amacı. Çünkü kalabalıklar aptallaştırır.
10 Yorumlakendini bulmak bence..
10 YorumlaYalnizlik doğru kişiye kaçmak ve sığınmaktır
10 Yorumla
+1 yılYalnızlık kendinle vakit geçirebilmek yeteneğidir
10 Yorumla
+1 yılYalnızlığa kaçarak sığınırım
10 YorumlaBen sığındım ama kaçmışım gibi hissediyorum.
10 Yorumla
+1 yılKaçarken sığındığımdır.
10 Yorumla
+1 yılYalnızlık kimine göre mutluluk kimine göre kaçmak
20 Yorumlayalnızlık sığınmaktır. yalnızlık güzeldir iyidir.
10 Yorumla
+1 yılBen kaçıyorum şu ara o yüzden kaçmak
10 Yorumla
+1 yılKimseye ihtiyaç duymamaktır benim için
10 Yorumla
+1 yılSığınmak sığınmak sığınmak
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnızlık bazen tercih bazen de çaresizlik.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYanlizlik kendini yaşamaktır kendini bulmaktır
10 Yorumla
+1 yılYalnızlık bir anlayanın olmadığı için kaçmaktır.
10 Yorumlakaçmak kaçmak inanlardan uzaklaşmak engüzeli
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTemizliktir tabi hicbirsey yasamamislar icin
10 YorumlaYalnızlık huzurdur.
10 Yorumla
+1 yılyalnizlik mutluluk bence
10 Yorumla- Devamını Gör (57)
Devamını Gör(102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar