Yalnızlığın şekline isteğine şartlarına göre değişir. Kendini yalnızken daha özgür daha sağlam mutlu hissediyosan kendini tamamlamaktır. Kimi de mecburen yalnız kalan ve yalnızlaştırılandır. Çevresine inancı, güveni kalmayıp veyahut da terk edilmiş kimsesiz denilecek noktaya gelmişse işte bu yarım kalmaktır. İnsanı bir kişinin gidişi bile yalnız bırakılabilir, yarım bırakabilir nerden baktığına ve duruşuna göredir yalnızlık kimisinin tercihi kiminin kabusudur. Ve şunu da unutmamak gerekir ki yalnızlık etrafında yanında kimsenin olmaması değil, ağlarken arayacak mutluyken paylaşacak kimsenin aklına gelmemesidir çaresizliktir. Aynı yıldızlar gibiyiz bir, arada bir başımıza ve kalabalık.
İkisi de. Hem diğer yarını aramaktır, hem kendini tamamlamak. Bazılarımız kendi tanıdığı anda tamamlanmış hisseder, bazılarımızsa kalbinde, anılarında hep bir eksiklik hisseder.
~yalnızlıksa bizim seçimimizdir. Hangisi olacağına biz karar veririz. Ben eksik parçamı bulmak için yalnızım mesela 🌷
Yalnızlık tanımı aynı aşk gibi kişiden kişiye farklılık gösterir. Yalnızlık tercih edildiğinde kendini tamamlamaktır. Ama mecbur kalınan yalnızlık yarım kalmaktır.
Yanliz ne yar kalmaktir nede kendini tamamlamak sadece icine. Kapanip Kendini herseyden herkesten. Ve onune cikicam firsatlardan soyutmak insanlardan uzaklasip sensizde hayatin. Yasanabilir oldugunu gostermektir. Ne icin kim icin. Yanlizligi. Seciyosunki erkek arkadasinmi yokaldattimi napti oleyse dusunsene ozamansen kendi ni yanlizta ararken o seni baskalrinda. Coktan bulmus ve sen haala onu düşünüp döner die bekliosun onu bi tren dusun sen duirakta. İndin. Bi sinirle bastin gittin. Tren hareket etti. Gidio bidaha seni biraktigi duraga biraktigi yoldan gelirmi kardesim. Tren kacti belki her durakta. Birini aldi. Veya. Atti. Sen obur tren icin bi silkelen durakta birileri vardir. Saati sor. Telim evde kalmis. Annemi aramam lazim de kendini ara numarayi al al yanliz kalma ev dort duvar ha hapis yatmisin ha yanlizliktan eve kapanmison. Kendini cezaevine sokma hayat size guzel. Ani yasa tadini cikar firsatin varken o firsatida tren gibi kacirma
Arada iyidir ama hepten de sıkar bence ya deli olabiliriz o şekilde ya da bir filozof çıkabilir bizden:):) Ne de olsa birbirimiz için yaratılmışız ve insan sosyal bir varlıktır yani doğal olarak yalnızlık sürekli hale gelirse yarım kalmaktır diyebiliriz...
Yarım kaldığın tarağı tamamlamaktır bence... baskalarina güveniriz yarim tarafımızı tamamladın diye ama onlar da bizi yanlızlığa iter bizde yanlizligimizla tamamlarız eksik yanımızı
Yarım kalmaktır. Biz eşeyli üreyen canlılarız, duygu ve düşüncelerimiz buna göre oluşur. O yüzden eşlenemezsek yarım kalırız ve yalnızlık hissi kötü bir his olur. Eğer eşeysiz üreyen bir canlı olsaydık, duygu ve düşüncelerimiz ona uygun olacaktı ve zaten böyle bir soru bile ortaya çıkmayacaktı çünkü tamamlanmış hissediyor olacaktık. Erkek ve dişiden her birisi tek başına yarımdır.
Yarım kalmak başka bisey, yalnız kalmak bambaşka. Senden olanın artık sende olmaması yarım kalmaktır. Onlarca kişinin içinde içini açabileceğin tek kişinin bile olmaması yalnızlıktır. Kuru kalabalık yalnızlıktır...
Zengin bir ruh, selamette bir kafadır. Yerine göre yarım kalmaktır. Yerine göre tamamlanmak. Allah huzur lütfederken, kimsesiz bırakmasın. Zehirli kalabalık ta olmasın... Hicranlı yalnızlık ta... Amin...❣️❣️
Yılışık, y*vşak, sahte, yalancı, ikiyüzlü, kalp kıran, verdiğin değeri ayaklar altına alan insanlar varken yalnızlığı tercih ederim. Kafa rahat. Dert yok tasa yok. Tek başına takılıyorsun😌✌
Yanlız da kendini güldürebiliyorsan, eğlebiliyorsan senin kimseye ihtiyacın yoktur, yani yanlızlık ne yarım kalmaktadır ne de kendini tamamlamaktır. Ağladığında kendi göz yaşını silebiliyorsan sen sandığından daha güçlüsün demektir yanlızlık HAYATTIR. ;)
Hiçbirisi yalnızlık yalnızlıktir. İnsan konuşacağı birlikte hareket edeceği birini arar. Hayatındaki güzellikleri ve kötülükleri paylaşmak ister. Bu ne aşk ne de başka bir şey
Yanlizlik bazen kafa dinlemektir bazen ayrıntılı düşünmektir bazen kendini sorgulamaktir bazen hayatı evreni var oluşu sorgulamaktir yani yanlizlik yarım kalmak değil ama sürekli de yanlız kalınmaz kafayı yersin 😉