Ben bir Kova burcu olarak evet, bazen çok hızlı konuşup ne dediğim bile anlaşılmıyor😅


kesik kesik de ne demek sanki telefonla konuşuyoruz da şebeke mi çekmiyor😂
Bağlantı zayıf olabilir 😂
Bende de aynen öyle ya 😂
Koç burcuyum. Alaycımı konuşuyor musum saol kendimin farkina vardim.
Çok yanlış bilgi hocam.
Düşünmeden, hele de hızlı hızlı konuşmam.
Kendimi konuya çok kaptırırsam hararetli konuşuyorum evet.😂😂
Cevap
8Cevap
kova olarak bende hızlı konuşurum.
hatta bazen nefes almayı unutuyorum.
Kiraz ayının 13ü hangi burç oluyor
Boğa olabilirsin dedem 😃
Alaycıı? Ben mi bilmeyooroomm😂😂
Kovaaaa🙈 bazen dilim dolanıyo be
Eh işte olabilir doğru
Kesik kesikmiş nasil oluyorsa anlamadim 😂
Ben de kovayım ama yavaş konuşurum
Sinirlenince hızlı konuşurum evet
Çekingenlik var doğru 😅
Ikizler ne diyor bakim
Heyecanlı bir şekilde konuşuyormuşsun :)
En güzeli efendim :)
Evet kesik kesik konuştuğum oluyor
Boğa :)
Evt hararetli
Oğlak😅yakışır
Çekingen değilim
Boğa.
Yay.
İkizler
Yengeç aynen : )
Koç tam ben
Kararlı😉
kararlı
Koç-Alaycı🙄🐱
Yayyy
Evet kesik kesik :)
Oğlak
Yengeç
sakin :)
Baskın 💪🏻
akrap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar