Benim bir arkadaşım var ama arkadaş hani öylesine arsız ve yüzsüz değil mi?

Benim  bir  arkadaşım var ama arkadaş hani öylesine arsız ve yüzsüz değil mi?


Bana işi düşünce mesaj atıyor ,3 senelik arkimdi ama aynı ünideydik arkadaş sanmışım bu mayısın ortasında ben krizlere girdim depresyona girdim hasta oldumu bildi halde beni aramadı geçen gün bir okulda beraberdik neyse bugün mesaj attı bana
Benim  bir  arkadaşım var ama arkadaş hani öylesine arsız ve yüzsüz değil mi?


Benim  bir  arkadaşım var ama arkadaş hani öylesine arsız ve yüzsüz değil mi?


Een son kapak yaptım zor günümde yanımda olmadın diye sizce haklı değilmiyim zaten nasıl arkadaşlık onun kisi hep o bize geldi o hiç beni çağırmadı yıprandım o kızdann ben anneme yaşadıkarımı anlattım ne yaşadıysam dedim onun bildiği şeyleri dedim anneme sonra bana böyle yalakalık yapmaya başladı Sizce ama haklı değilmiyim? 🤔🤔🤔
Benim bir arkadaşım var ama arkadaş hani öylesine arsız ve yüzsüz değil mi?
Cevapla