Muhabbetim hiç iyi değil ? ne yapabilirim ? çok mutsuzum

gerçekten de muhabbetim iyi değil ne yapabilirim ya ben ? ya aslında şöyle desem daha doğru olur muhabbetim iyi değilden daha çok genel anlamda bilimsel alanlarda bilgiliyim fakat normal insanların dedikodu veya günlük yaşantıdaki muhabbetlerine ayak uyduramıyorum. hiç kimse bilimsel anlamda kafa yormak istemiyor sıkılıyorlar ne yapabilirim ?
Muhabbetim hiç iyi değil ? ne yapabilirim ? çok mutsuzum
Cevapla