Biri sahip olmadığı duygu, düşünce, değer veya özellikleri sahipmiş gibi gösterir, biri ise hiç beklemediğin bir anda seni çok fazla yaralar. Hangisinin üzüntüsü daha beterdir? - İki yüzlü olan arkadaş mı yoksa sırtından bıçaklayan arkadaş mı daha fazla üzer?
İki yüzlü olan arkadaş mı yoksa sırtından bıçaklayan arkadaş mı daha fazla üzer?
İkisi de hemen hemen aynı, ama insanı daha çok üzen şey güveniyorsun, her şeyini anlatıyorsun senden daha iyi olmaya başladımı bir konuda seni görmeyişi, araya mesafe koyması daha çok yaralıyor insanı. Benim tanıdığım insan bu muydu diyorsun.
Sırtından bıçaklayan direk zarar verdi demektir. Duyguları önemsemiyorum artık ben. Duyarsızlaştım. O yüzden iki yüzlü olması etkilemiyor beni.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Ikisi de ayni kapi... iki yuzlu sirtindan kosullar elverisli oldugunda bicaklar.. o zaman anlarsin iki yuzlu bir hain oldugunu once anlarsa daha az uzulur belki. ..
En İyi Cevaplar