Herkese karşı buz gibiyim, herkesle arama koskoca bir duvar ördüm. Ne yapmamı önerirsiniz?

Kisiligim falan cok soguk biriyim hic kimseye karsi sicak olamiyorum bu sebepten dolayi dislaniyorum ama elimde olan birsey degil bu yanimi artik sevmiyorum herkese karsi ister istemez mesafeiliyim butun erkek arkadaslarim benden cok fazla soguk bir kisiliik oldugum icin ayrıldı herkesle anlasamıyorum, herkese sıcak olamiyorum ve bu sebepten dolayi biraz dislaniyor gibiyim ne yapabilirim artık bukadar soguk kanli olmak istemiyorum degismek istiyorum diger insanlar gibi pozitif ve sicak kanlı olmak istiyorum? bu durum beni biraz uzuyor... bu sebepten dolayı beni anlayan yok , dostum yok, sevgilim yok ne yapabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
mesafeli olmak iyide iste artik yalnizliktan beni kimseyin anlamasinidan, kimseye icimi acamadigim icin uzuluyorum insanlara yaklasamiyorum.. annem teyzem, akrabalarim hepsi cok suskun ve soguk bir insan oldugumu soyluyor..
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar ben anneme bile seni seviyorum diyemiyorum.. resmen tas gibi yuregim var.. buyuk dedemin cenazesinde gozumden bir damla yas akmadi
Herkese karşı buz gibiyim, herkesle arama koskoca bir duvar ördüm. Ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla