• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

'Para önemsiz' diyen kadın mı, 'önemli olan iç güzellik' diyen erkek mi daha samimiyetsiz?

Thauma
Thauma Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
25
Yapay Zekaya Sor
'Para önemsiz' diyen kadın mı, 'önemli olan iç güzellik' diyen erkek mi daha samimiyetsiz?
'Para önemsiz' diyen kadın mı, 'önemli olan iç güzellik' diyen erkek mi daha samimiyetsiz?
'Para önemsiz' diyen kadın mı, 'önemli olan iç güzellik' diyen erkek mi daha samimiyetsiz?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • jellybeann
    jellybeann Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Kendi adıma bir açıklama yapmak istiyorum çünkü bu sitede her erkek delicesine kızların zengin erkek avcısı olduğunu düşünüyor.

    Birincisi, kızların her şeyi para. Bu bir gerçek, bakım malzemesi, makyaj malzemesi, kuaförü en önemlisi de kıyafete verdiğimiz paralar. Masraflar asla bitmiyo. Erkekler öyle mi? Kuaförü en fazla 20 lira, kıyafet desen 2 tişört 1 pantolonla hafta bitirebiliyolar ve kimse neden sürekli bunları giyiyosun demiyo. Ikincisi hesap ödeme mevzusu. Ilk buluşmada hiç bir erkek kıza hesap ödetmiyor bu sizin ego tatmininiz bize bunu aşılayan sizsiniz. Diğer buluşmalarda da aynını yapıyosunuz ama bence zamanla hesap paylaşılmalı.

    Sonuç olarak evet her kız sevgilisinin ve ya eşinin zengin olmasını ister ama bu sadece sizle alakalı değil, babamız zengin olabilse emin olun daha mutlu olurduk 😂

    Içi güzel kadın isteyen erkeklere gelirsek. Bu tipler de genelde makyajsız kız ister ve yine genelde (istisnalar kaideyi bozmaz) makyaj yapan, süper güzel olan kızların karakterini bilmeden peşinde koşarlar. En önemlisi de yüzünü ve fiziğini beğenmedikleri kızlarla asla karakteri güzel diye çıkmazlar.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • nağma07
    nağma07 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 75%
    +1 yıl

    Samimiyet detecesini içtenlikle söyleyip söylememesi belirler knk karar veremedim ortam flu 🤔😂

    2
    0 Yorumla
  • __SNR__
    __SNR__ Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    @MaviGofret Para önemsiz diyor zerre kadar önem vermiyor...

    Benim için de edep ahlak namus sevmeyi bilmesi önce gelir..

    Görmeden de sevebilir bir insan...
    Sevdim..

    Tip geçici fizik geçici ben geçici olan şeyler için sevmem...

    Tip için seven daha güzelini bulunca gider başina birşey gelince gider hayır serr Allah'tandir heran herşey olabilir tipe önem vereni sevmem...

    Samimiyetsiz olan herkesi kendi gibi sananlardir...

    Herkes değildir herkes...

    8
    44 Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      En güzel yorum. Keşke herkes senın gibi düşünse

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      EyvAllah senin güzelliğin. Allah razı olsun. Herkes değildir herkes. İyi insanlar hâlâ var. Ben öyleyim ve öyle kardeşlerim var dün de birini tanıştırdım şu an konuşuyorlar hayırlısı sürekli bana laf ediyorlar 😀çok dadlu biri Malatya'da biri İstanbul'da ve birçok kişinin tanışmasına vesile oldum.
      Hâyra vesile olan hayrı yapan gibidir (Hadisi Şerif)

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Mesafe aşklara pek inanmam ama umarım mutlu olurlar :)
      İyi insanlar var ama işte denk gelmiyor maalesef.
      Hayatımda 3 5 kişi var oda ailem ve çocukluk arkadaşımdan ibaret.
      Hiç değilse bu kadar şans varmış demek ki.
      Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın.

      Yorumla
    • HüzünlüMutluluk
      HüzünlüMutluluk
      +1 yıl

      Helal olsun. 👏 İçini ne güzel yansıtıyorsun. Rabbim herkesin gönlüne göre versin. Kötüler de inşallah hakiki yolu bulurlar. 😊

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Mesafeler önemli değil ben sevdim..
      Ama olmayınca olmuyor o başka.
      Neden olmuyor çünkü sevmeyi bilmiyorlar..
      Çünkü haketmeyenleri seviyoruz..
      Rabb'im en güzelleri ile karşılaştırsın üzülme gelir kırlangıcın hikayesi Can Dündar onu dinle youtubeden ön yargı art niyet yok karşına çıkanlara şans ver.
      Benim bir sürü manevi çocuklarım gençlerim var çok şükür ailem yeğenlerim var inşAllah nasip olurda bende aile olmak istiyorum borç harç bitince.
      Sanş sensin nasip kısmet kader sensin senin elinde..
      Amin amin inşAllah...

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      @HüzünlüMutluluk teşekkür ederim senin güzelliğin 😊Amin inşAllah cümlemizin kimine beddua kimine dua😊Soru sordum gel soruma sana zahmet😀Vay vay kötüleri de düşünürmüş asıl sana helal😊Amin inşAllah 😊

      Yorumla
    • HüzünlüMutluluk
      HüzünlüMutluluk
      +1 yıl

      Tabiki. :))

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Dediğin gibi olmayınca olmuyor. Ki uzak mesafe deki hiç bir ilişkinin tuttugunuda görmedim açıkçası. Tavsiyeni dinleyeceğim. Ama benim için aşk çok uzakta hatta yok gibi birşey.
      Kabullendimde ve böylede mutluyum. Aşk yoksa dertte yok :D
      Sana mutluluklar Allah gönlüne yakışanı nasip etsin. Dileklerin gerçekleşir umarım teşekkürler. Mutlu günler ☺

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      @HüzünlüMutluluk EyvAllah 😊
      @ayemfayn olmayınca olmuyor olmadığı oldu ama olsun hayırlısı..
      Hayırlısı demek bizim elimizde.
      Biz istersek olur.
      Ben vaat etmem neyse o.
      Elimden gelenler belli yapabileceklerim belli fazlasını yapmak için çalışıyorum zaten iki iş yapıyorum şu an gece ve gündüz yuva kurabilmek için.
      Karşımdaki kişi bir öyle bir böyle olunca olmuyor.

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Fazlasını isteyince olmuyor.
      Sevgili flört değil tanışma en güzeli.
      Flört haram ya da harama götüren yoldur aksi de olabilir karakter meselesi fakat iki kişiden biri art niyetli ise haram olur sadece.
      Ben çok gördüm abim evli beş çocuğu var kapaktaki yeğenlerim sorularımda videoları da var boy boy 😊
      Ayrıca bir abim yanlış numara aradı sesinden etkilendi ve 5 ay sürmeden evlendiler şu an çok mutluklar çok şükür.
      Sen güzel insanlar dan dinle güzellikleri.
      İnsanlar'i boşver onlar konuşur konuşur konuşur ama boş konuşur onlar art niyetli olanlar herkesi kendi gibi sananlar ben sana bir sürü anlatabilirim böyle aşk hikayeleri yaşanmış..

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      İnşAllah bende ya bunlardan biri olucam ya da görücü usulü hayırlısı.
      Dinle ama önce Kırlangıcın hikayesi'ni dinle youtubeden Can Dündar.
      Ask uzak değil aşk sensin senin için de sana özel kişiye değil..
      Mutlu olabilirsin ama daha mutlu olmak senin elinde.
      Ben mutluyum ama seven olsa ve inansaam daha mutlu olurum.
      Gelecek hayalleri kurmak çabalamak güzeldir.
      Ask varsa dert yoktur benim için.
      Çalışıyorum ama ne için yaşıyorum ama ne için bir sebeb olmalı yaşamak için hayatımı hayat yapan biri olmalı olursa daha güzel olur olmazsa sıradan ve boş...
      Amin amin inşAllah sana da Huzurlu ve mutlu günler..

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Önemli olan biriyle anlaşmak zamanla da sevmektir.
      Birine körü körüne aşık olamam artık öyle bir lüksüm yok. Açıkçası olsunda istemiyorum.
      Okadar çok yara aldımki bu konuda. Artık bitti benim için.
      Ben şansa inanmam şanssızlığa inanırım. Bu konuda demekki mutlu olamıcam.
      Herkes herşey de iyi olacak diye bir kural yok sonuçta.
      Benim şanssızlığımda aşktan yanaymış demekki Varsın olsun zaten ihtiyacım yok :)
      Dediğin gibi hayırlısı Allah sana daha çok versin
      Teşekkür ederim. Dinliyorum şuanda parçayı.

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Seven sevmeyi bilen kişi anlaşır.
      Sevmediğim birşeyi bile severim..
      Sevdiğim varken kötü güzel olur çöplük saray olur misali değil özde.
      Sevginin gücü sınırsız en azından benim ve gercekten sevmeyi bilenler için zamane gibi değil.
      Bende körü körüne aşık olamam.
      Sevmeyi bilmeyen birine...
      Ben olsun istiyorum evlenmek yuva kurmak istiyorum Allah'ın emri peygamberin sünneti çocuklarım olsun istiyorum 😊
      Bende çok yara aldım ama ön yargı yok yine de herkes değildir herkes unutma..
      Bitmek yok...
      Şans sensin ister inan ister inanma.
      Mutlu olacaksın bu senin elinde...
      Sevgi varsa herşey iyi olur..
      Ver bir örnek mesela iyi olmayacak birşey söyle kötü birşey söyle hadi?
      Bende hep sansiz oldum da benim hatam inandım güvendim degemeyen insanlara...
      İhtiyacın var kendini kandırma...
      Amin inşAllah cümlemize😊
      Rica ederim dinledikten sonra yorum beklerim😊

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Önyargılı değilim. Yaşadığımı yaşasan sende bir daha aşk demezdin emin ol.
      Sen yeniden aşık olma kapasitesine sahip olabilirsin ama ben değilim. Dediğim gibi herkes bir değil. Dediğin gibi herkes değildir herkes. Demekki sen yapabiliyorsun.
      Ben yapamıyorum. Önyargılı olsam bunu denemezdim zorlamazdım kendimi.
      3sene boyunca istedim olmadı. Olmuyorda. Artık istemiyorum bundan doğal bişey yok bence.
      İyi olmayacak bişey söyle demişsin? Sana bir sürü şey sıralarım. Bazısı olur bazısı olmaz.
      İyi olacak bişey söyle derim? Sende sıralarsın hayallerini olmasını istediğini ama bazısı olur bazısı olmaz. Bilemezsin yani. Ama ben hayal kurmayı sevmem. Kendimi biliyorum bir daha aşık olmam. Biyerlerde yazmıştım. Yişne diyorum. Sırf çocuk için evlenıcem. Seversemde zamanla illaki severim otu kelebeği kediyi köpeği seviyorum sevgi evrenseldir illaki severim. Ama bu kadar. :) Önyargı değil bu kendini tanımak bilmektir. Benim için bundan ötesi yok.

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Yaşadım daha kötüsü veya daha azı bilemem ama yaşadım..
      Karakolluk mahkemelik oldum..
      Günlerce uykusuz kaldım gece gündüz kapısında bekledim...
      Sen yaşadıklarından dolayı öyle diyorsun ama deme normalde benim de dememem lazım önüme gelenle takilmam lazım ama yapamam ben bu değilim..
      Daha bir kızla el ele gezmedim sinemaya gitmedim hayal ettim cagiranlar oldu ama güvenmedim...
      Olur oluruna bırakma olacak sen elinden geleni yap..
      Seven sevmeyi bilen için imkansız yorktur..
      Aşk budur sevda budur...
      Mutluluk zor değil..
      Hayırlısı ne diyim Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi...
      Ben hayvanları severim insanlardan daha çok ve insanları severim ama insan olanları çiçekleri severim güzel olan herşeyi severim Allah rızası için 😊

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Aşk kuşu sevgi kelebeği herkes sen değil işte :)
      Anlamaya çalışsan ya da bilsen anlarsın ama diretiyorsun herşey söyleyince olmuyor.
      Dediğim gibi sen yapabiliyorsun demek ki benim yapacak ne gücüm var nede umrumda bu durum. Sen aşktan besleniyorsun ben aşksızlıktan. Sen aşkla hayatta kalıyorsun ben aşksızlıkla :) Farklı olmak kötü değil. Herkes sen olmak zorunda da değil. Kimisi için mutluluk yalnızlıktır anlaman lazım :) Bence anlamalısında anlayamıyorsanda demekki onun için bu böyleymiş diyebilmen lazımmış :) Hayaller sen hayatlar ben :)

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Ne kadar hızlısın yav bu ne hız ne ara yazıyorsun bir ordan bir burdan 😅
      Sen herşeyi yaparsın merak etme 😅
      Herkes ben değil ama güzel insanlar hala var😊
      Ben yaparım tabiki😊
      Gücün var yaşın kaç daha 🤔
      Ben kendimden bıktım zaten ben olmaktan bıktım 😅
      Benim hayatım hayallerim 😊

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Hızlı değilim sen yavaşsın :D
      Aslında düşünerek cevap yazıyorum yavaşım bile :P
      Hayallerinle mutluysan sorun yok. Bende gerçekçiyim ve mutluyum.
      Sorun yok şimdi anlaştık demi daha fazla delirtme beni :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Yahu hızlısın be😀yavaş biraz bende hızlıyim ama diğer görüş atanlara da yazdım çatır çatır 😅
      Vay anasını düşünerek mi mükemmel hızlı düşünüyorsun ben gibi ama beni de düşün diğer görüşlere de yazdım 😅😅ben gerçekler ile mutluyum 😅😅
      Benim gerçeğim hayallerim😀😀😀
      Ben senden hızlıyim ama çalışıyorum hem iş hemde diğer görüşler yoksa pehhh sen kimsin yani 😀😀😀

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      hahah tamam hadi öyle olsun :D sen kazandın mutlu oldun mu :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Hahaha öyle zaten 😀😀😀Yooo ben kazanmak için yapmadım kaybetmeyi severim sen kazan ben bulurum birşeyler sen mutlu ol😀😀😀

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Ay Allahım ya alemsin :D Tamam ikimizde kazandık yeterince kaybetmişiz zaten bari bunda kazanalım :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Teşekkür ederim senin alemliğin güzelliğin 😂😂
      Olur ikimizde kazandık ne güzel oldu😅😅
      Ben hep kazanırım zaten ne sandın hıh😂😂😂
      Haklısın be ama ben biz kaybetmedik bizi kaybettiler biz değil😀😀😀😀

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Aynen bu güzeldi :D
      Tamam bizi kaybettiler biz kazandık biz kazanıcaz. kazan kazandibi uff canım çekti :D
      Tatlıda sevmem ama kazan deyince :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      EyvAllah bu da senin güzelliğin 😊
      Evet biz kazanicaz 😂😂
      İnşAllah 😅😅😅
      Kazan kazandibi alemsin yaaa 😅😅😅benim de çekti offfff olsa da yesek 😅😅
      Hahaha tatlı sevmezmis hadi be senmi ben çok severim kendinden haberin yok 😂😂tatlı sevdiğini bile bilmiyorsun😅😅😅

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Hey Allahım ya :D Sen seviyorsun diye benim demi sevmem lazım :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Hahah Allah Allah da kullar günahkar 😂😂😂Yooo sen de seviyorsun haberin yok unutmuşsun belki de 😂😂😂unutmuşsun sen benim gözlerimin rengini 😅😅
      Sen zaten seviyorsun sevmen lazım değil 😅😂😂😂

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Eskiden seviyordum. Şekeri bıraktığımdan beri bir 4 5 senedir tatlı da yiyemiyorum sevmiyorum işte ya aklımı karıstrma :D sevmiyorsam sevmıyorumdur :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Himm eskidendi bak biliyorum işte seni ben 😅
      Bende bıraktım çayı bile şekersiz içerim kahveyi de tuzlu severim ama nasip olmadı 😅😅
      Seviyorsun ulan seviyorsun işte 😂😂seveceksin anasını satiym 😅😂 hayat sevince güzel sev sev sev sev 🤣🤣🤣
      Hahaha seviyorsanda seviyorsundur birşey demedim ki😅😅😅

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Ne gıcıksın ya sevmiyorum işte sev mi yo rum sevmicem evlenmicem mutlu da olmucam :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Hahaha öyleyimdir valla sağol senin gıcıklığın🤣😂🤣 seveceksin uleynnn😅😅😀😅😀se ve cek sin sevicen evlenicen mutlu da olucan o kadar 😂

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Kimsenın hayatına herkes karışamaz :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Ben karışirım ki karışıyorum herkese 😂😂ne oldu ne yapican hayırdır yani ne olcak hani ne var ne gelsene sen buryaa 😂😂😂😂

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Azkaldı zaten kafa göz dalacam :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Hahaha buyur gel hodri meydan kimler geldi geçti kafa göz geçirmedim bile tokatla yıkarım seni de kızlara el kalkmaz tutarım sadece o kadar rüzgarımla savururum seni

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Yine hayaller he :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Alla alla gel de gör denemesi bedava adres versene sen çok kaşındin sinir oldum şimdi bak 😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Vay hemen alın bunu burdan kadına şiddete hayır! vay beee alın bunu alın. Rüyamda kalaşnikof gördüm bak çok pis ateş ediyordum havaya bence sen kaşınma :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Hahaha ne şiddeti yahu işim olmaz rüzgarım yeter 😅😅😅 uçururum seni😅
      Sen de gel 😂😂😂hahahaha vay anasını askerde az sıkmadım karsinda tankçı var kızım biz mermiye kafa atan milletin torunlarıyiz sana hayırdır 😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Korkmadım bende çok pis ateş ediyordum valla polise götürüyodum hatta adamı ama olmadı malesef o anda uyandım :D ama aşırı çok tatlı harika mikemmelateş açıyodum havaya harikaydım çokta iyiydi çokta harika :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Hahaah korktun muuu😂😂😂 vay anasını vatana millete hayırlı evlat 😅😅et et et bende 😅😅😅 biliyorum güzeldir tabiki hahaha deli ya 😅😅😅vay anasını sen GTA san Andreas filan oynadım mi ya da GTA serisi nereden geldi bu ateş merakı 😂😂😂

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Bilmiyorum ki ya ruyamda gördüm biri silahla kovalıyordu beni bende kalaşnikof aldım elime emniyetini falan açtım var mı onda bilmiyorum bile :D
      Sonra dedim yürü polise :D Deli cesareti herhalde yoksa hayatta kuru sıkıya bile zor dokunurum :D

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      güzelmiş rüyalar kız dediğin böyle olur harbi kız 😅Barbie değil😅 yakışır 😅emniyeti bile biliyorsun senden korkulur 😅dokunma dokunma ben dokunur sıkarın bam bam bam 😂😂😂

      Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Baskı altında karar verme yeteneğim harikadır. Çok mantıklı kararlar alıyorum :D
      Askere felanmı yazılsam napsam :D

      Yorumla
  • Yalnız-ve-Issız
    Yalnız-ve-Issız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hem para önemsiz diyen kadın
    Hem dış görünüş önemsiz diyen kadın
    Hem kötü erkekle evlenmem diyen kızların ALAYI YALANCI!!!

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

82

Cevap

83

Cevap

  • Yettigari35
    Yettigari35 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl

    Para önemsiz diyen kadın diğerini döver. Bunun sebebi kadının bu cümleyi kurması değil paranın önemsiz olarak görülmesi samimiyetsiz olan bu. Para önemlidir arkadaş. Erkeğin iç güzellik meselesi de belki olabilir. Yani bir erkek düşün hayatında hep güzel kadınlar olmuş hep kadınlara bacak arasında taşıdığı 10-15 cm şeyin gözünden bakmış hep mutsuz olmuş hep aldatılmış ya da hep menfaat uğruna sömürülmüş olsun bu adam güzel kadından ağzı yandığı için diğer kadınlara bakabilir. (Güzel kadınlara orrrosou falan demedim)

    0
    0 Yorumla
  • İbrahimfeza
    İbrahimfeza Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl

    Abi neden insanlar hep uçuk kaçık şeylerin peşinden gider anlamıyorum. Kimseye muhtaç olmadan yaşıyorsan sen zaten zenginsindir kıymetini bil. Ve güzelliğin gelip geçici olduğu bariz belli iken niye şu kadar güzel bu kadar güzel gibi yanılsamalara girer ki insan? Karakteri güzel olsun derken de biz çirkin yüze bakılmayacak bir kız istiyoruz anlamına da gelmiyor bu. Kolumuza taktığımız zaman yakışsın iyi bir karakter sahibi olsun yeter fazlasına gerek yok...

    2
    0 Yorumla
  • GöktenDüşenAşk
    GöktenDüşenAşk Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Para önemsiz diyen kadının samimiyetsizliği bir üst seviyede...

    5
    3 Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Öyle mi düşünüyorsun? Herkes değildir bence herkes karakter meselesi..

      Yorumla
    • GöktenDüşenAşk
      GöktenDüşenAşk
      +1 yıl

      @__SNR__ Genelleme yapmıyorum elbette. Bir çoğu böyle diyebiliriz.

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      O'na EyvAllah çoğu öyle Rabb'im uzak ve ırak eylesin âmin inşAllah 😊

      Yorumla
  • DüşbaZ__
    DüşbaZ__ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Bence iç güzellik önemli değil diyen erkek ya da kadın farketmez herkes samimiyetsizdir.

    Paraya önem vermeyen bir çok kadın gördüm ama iç güzelliğe önem veren erkek çok az gördüm

    1
    1 Yorumla
    • ayemfayn
      ayemfayn
      +1 yıl

      Ya erkeklerden bunu görmek cidden mutlu ediyor. Hiç değilse bunu söyleyerek kabul ediyorsun vallahi tebrik ederim :) Kadınlarda da var ama erkeklerde bu daha çok hiç te kabul etmiyorlar.

      Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 90%
    +1 yıl

    Para önemsiz değilse bile bazı duyguları satın alamayacak kadar değersiz benim gözümde. Yaşamsal ihtiyaçları karşılayacak kadar kazanalım yeter namerde muhtaç olmayalım. Ayrıca iç güzellik dış güzellikten kesinlikle çok daha önemli dışı hoş içi boş insanlardan asla haz etmem. Her insanı lütfen bir tutup aynı kefeye koymayalım.

    0
    0 Yorumla
  • __noirblancc
    __noirblancc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 54%
    +1 yıl

    Şimdi tüm erkekler paraya önem veren kadın, Kadınlar da iç güzellik diyen erkek diye yorum yapacaklar. Bence dış güzellik önemli insan kendine bakmalı bu kadın için de erkek için de geçerli. Para da geçinmek için her insana gereklidir. Bence kimse burada yalan söylemesin.

    0
    0 Yorumla
  • melekmasalı
    melekmasalı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 49%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 462 cevap paylaştı.

    para önemsiz diyen kadın muhtemelen kendi ayaklarının üzerinde durabilecek kapasiteye sahip.
    Sözünün arkasında kalıp sevdiği adamla ile herşeye sıfırdan başlamaya razı olan kadın neden samimiyetsiz olsun? Illa para avcısı gibi zengin erkek mi gözüne kestirmek gerek?

    0
    0 Yorumla
  • Huysuuzvircin
    Huysuuzvircin Takip Et
    Bilge Yaş: 26
    +1 yıl

    Her ikiside.
    Kadınıda olsa erkeği de olsa dış görünüş herzaman bir nebzede olsa önemlidir. Bunun derecesi insandan insana tabiki değişir.
    Para konusu da aslında bir çok kadının kendine itiraf edemediği noktadır. Paraya önem vermez fakat çeşitli süprizler, Doyasıya gezmek isterler. Tabiki bu da dolaylı yoldan maddiyata bağlıdır.

    0
    0 Yorumla
  • AtarsızGenç
    AtarsızGenç Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Para önemsiz demenin samimiyetsizliğini geçtim mantığı bile yok.
    Evleneceksin çocuk olacak para sıkıntısı, derdi derken kadın mutsuz adam mutsuz çocuk mutsuz oldu sana mutsuz bir aile.
    Önemli olan iç güzellik deriz çok rahatça, ama dış güzelliğin de tamamen önemsiz olduğunu vurgulamıyoruz burada, saçı başı bakımsız kızın iç güzelliğine kalmaz mesele. Bakımdan kastım makyaj süs püs değil, anlayan anlar.

    0
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    İç güzellik diyen erkek, çünkü makyajsız kadının yüzüne bakmaz, diğerinin peşinde kul köle olur😂😂 ama para zaten geçinmek için herkese yeteri kadar olsa yeter. Kadın ya da erkek herkes için geçerli bu

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kişilere göre değişir, genelleme açısından 2 tarafta parayı önemser lakin genelde ülkede kadın çalışmaz saçmalığı yaygın olduğundan genelde kadında arayışa çıkılır neyseki bitiyor bu saçmalık

    Erkekte Kadında iç ve dış güzelliği önemser. Ağzı bozuk bir insan adriana olsa kurtarmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Tokio93
    Tokio93 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Ben öğretmenim, şahsen benim gibi standart maaşı olan birisi olsun yeter. Benim için önemli olan kültürlü, zeki ve bilgili olması. Kendimi biliyorum lise terk birisi olsun dünyalar kadar parası olsun ben o insanla yapamam.

    0
    2 Yorumla
    • belirsizsahis6025
      belirsizsahis6025
      +1 yıl

      Iyide kardesim demissin ki kulturlu zeki olmasi onemli. Ne demek istiyosun lise mezunu ortaokul mezunu insan seviyesiz aptal mi? Ne sal@klar goruyoruz universite bitirmis ama iki kelimeyi bir araya getiremiyo. Sen nasil ogretmen olmussun aklim almiyo. Onune gelen universite mezunu ogretmen oluyo..

      Yorumla
    • Tokio93
      Tokio93
      +1 yıl

      Dedigin doğru ancak demek istedigim parmak basmak idtedigim nokta anlasılır diye öyle söyledim. Uzun uzun yazmak istemedim. Yoksa emin olabilirsin okumak cahilligi felan gecirmiyor bunu ögrendim. Ancak bir fark var. Lise terk birisi pekala olgun olabilir aklı başındadır olanı var gördüm ama bence üniversite mezunu olgun biriyle olgunluk olayı farklı nasıl desem biri birinden daha olgun daha iyi demiyorum sadece bende üniversite bitirdiğim için üniversite mezunu biriyle daha bir ortak paydada bululabilirim gibi geliyor.

      Yorumla
  • JournalistTR
    JournalistTR Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Erkek daha samimiyetsiz.
    Para olmadan da yaşayabilecek birçok kadın var, ya da parayı daha idareli kullanabilecek.
    Ama hiçbir erkek ya da geneli, çirkin bir kız ile sırf ici güzel olduğu için devam etmez.

    0
    0 Yorumla
  • Yumpi
    Yumpi Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 72%
    +1 yıl

    Şimdi şurada bir parantez açalım,

    Para önemsiz değil tabi, yaşama tutunabilmek için bir miktar gerekli
    Ama bazı kızlar doyumsuz.

    İç güzellik önemli fakat bu da tek başına yeterli değil tabi ki.

    Yani arkadaşlar durum bu

    0
    0 Yorumla
  • HüzünlüMutluluk
    HüzünlüMutluluk Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 69%
    +1 yıl

    Önemli olan iç güzellik.
    Ben paraya önem vermiyorum. Birçok tanıdığım kadınlar da ilk sağlık ve huzur önemli diyor.
    Erkeklerde de geneli dış güzelliğe baksa da.
    İç güzelliğe bakanı da tanıdım.😊

    1
    5 Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      Aynen öyle valla önemli olan iç güzellik kalıcı olan kalp güzelliği gönül güzelliği.
      Bende önem vermiyorum.
      En önemlisi sevmek sevmeyi bilmek.
      Bende tanıdım sen öylesin zaten inanıyorum insanlar herkesi kendi gibi sanıyor insan olamayanlar tabi.

      Yorumla
    • HüzünlüMutluluk
      HüzünlüMutluluk
      +1 yıl

      @__SNR__ Kesinlikle.😊 Haklısın.
      Herkes insan olarak doğar ama önemli olan insan olarak kalabilmektir..

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      EyvAllah 😊ne güzel insan olarak kalabilene sana bana bize biz gibi olanlara mutlu günler dilerim soruya geliyorum 😅

      Yorumla
    • HüzünlüMutluluk
      HüzünlüMutluluk
      +1 yıl

      @__SNR__ :) Ne mutlu. Hayırlı günler

      Yorumla
    • __SNR__
      __SNR__
      +1 yıl

      EyvAllah 😊

      Yorumla
  • Ateist_Türk
    Ateist_Türk Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 69%
    +1 yıl

    Dış görünüşe kadınlar önem veriyor erkekte, erkekler genelde önem vermiyor. Ama para konusu bambaşka. Paraya önem veren bir kadınla bırak sevgili olmayı, arkadaş bile olmam.

    0
    0 Yorumla
  • Janti_bir_abiniz
    Janti_bir_abiniz Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 76%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 433 cevap paylaştı.

    Para kesinlikle önemli. Ve bence dış güzellik kesinlikle önemsiz mühim olan kendini değerli hissedeceğin bir insanla olman mutlu ve huzurlu yaşaman. Huzur içinde huy güzelliği ve para çok mühim

    0
    0 Yorumla
  • _VejetaryeN_
    _VejetaryeN_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 49%
    +1 yıl

    Her ortamda samimi olmak zaten doğru değil. Para önemli deyince arkandan paragöz diyorlar halbuki yaşadığımız sistem içerisinde paraya önem vermek doğal bir sonuçtur

    0
    0 Yorumla
  • laBod
    laBod Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Nice erkekler nice içi güzel kadınlarla beraber hatta görüp kıskanıyoruz belki.
    Para önemli değil diyen insanın şah damarı eksiktir.

    1
    0 Yorumla
  • oktaycifci
    oktaycifci Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Erkek elbisenin içindekinden bahsediyordur. kadınsa güzel ve alımlıysa ya paraya ya zekaya ya ... ya ya da tipe bakıyordur herkes bişeylere bakıyor çok da şeyetmemek lazım ayıplaman kadının umrunda değil alıcı bulunduktan sonra

    0
    0 Yorumla
  • AmaSyalı_
    AmaSyalı_ Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    2 side gayet samimi insanın kişiliğine göre bakarsak. bazıları art niyetle söyler bunları bazıları içtn

    1
    0 Yorumla
  • Dünyamüdavimi
    Dünyamüdavimi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl

    İkisi de birbirinden samimiyetsiz ve bu iki lafin sahibi er ya da gec birbirini buluyorlar. Ya sevgili ya evlilik olarak..

    0
    0 Yorumla
  • kizilicee
    kizilicee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 76%
    +1 yıl

    Kendi paramı kendim kazanırım. Bu durumda karşı tarafa ihtiyaç duymuyorum. Para önemsizden kasıt bu. Güzellik de herkese göre değişen bir kavram.

    0
    0 Yorumla
  • 1974s
    1974s Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 66%
    +1 yıl

    Hem erkeğin, hem kadının samimiyetsizide vardır, samimi olanlarida vardır. Cinsiyet ayrımı yapılamaz, bu cibiliyetle alakalı bir durumdur.

    0
    0 Yorumla
  • ƔeşilƔaprak
    ƔeşilƔaprak Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben para önemsiz diyorum ve samimiyetsiz de değilim. Para çalışarak kazanılan birşey ve kazanıyorum da.

    0
    0 Yorumla
  • mysteriouswoman35
    mysteriouswoman35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    İç güzelliğe önem veriyorum muhabbeti bana çok samimiyetsiz geliyor. Dışında mutlaka bir şeyi beğenmişsindir ki içini merak etmişsindir

    0
    0 Yorumla
  • Adam-gibi-cevap
    Adam-gibi-cevap Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Anneni mi babanı mı daha çok seviyorsun kadar boş bayat sorulardan bu ikisi de
    Halbuki tavuk mu yumurtadan çıkar sorusu gibi samimi, içten, bizden bir soru daha var mıdır?

    0
    0 Yorumla
  • brtbal
    brtbal Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    İç güzellik diyen adam
    Mk para önemsiz zaten o doğru birşey

    1
    0 Yorumla
  • SenKimsinAcabaaağ
    SenKimsinAcabaaağ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Ay ikisi de birbirinden itici.. parasız olmaz tipsiz de olmaz

    0
    0 Yorumla
  • blue_moon_
    blue_moon_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 71%
    +1 yıl

    O soylediklerini yerine getirmeyen insan samimiyetsizdir 🙄

    0
    0 Yorumla
  • inflames-54
    inflames-54 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 37%
    +1 yıl

    Evet parası önemsiz. Çünkü ben erkek parası yiyen bir asalak değilim.

    0
    0 Yorumla
  • msungur3535
    msungur3535 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl

    Otopsi sonucunda çözüme kavuşabilecek sorunsaldır :)

    0
    0 Yorumla
  • Nymphadorax
    Nymphadorax Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl

    İkisi de.. Makul miktarlarda ikisinin de olması lazım.

    0
    0 Yorumla
  • ponçik_tosbik
    ponçik_tosbik Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 38%
    +1 yıl

    İkisi de değil çünkü istek talepler de samimiyete girer

    0
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Kadın para önemli deyıp calişsin
    Erkekde manken arayışında olmazsin

    0
    0 Yorumla
  • piltower
    piltower Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 52%
    +1 yıl

    Erkek iç güzelliğe bakmaz büyük memeli mi diye bakar kadın paraya bakmaz bakan karı zaten sevmez

    0
    0 Yorumla
  • robertdeniro
    robertdeniro Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    burada söylemek istediğin kadının paraya önem verdiği, erkeğin güzelliğe önem verdiğmi

    0
    0 Yorumla
  • Arensnuphis
    Arensnuphis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 71%
    +1 yıl

    Para önemsiz diyen kadın.. Ama öbürüde samimiyetsiz

    0
    0 Yorumla
  • SAblaK
    SAblaK Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    bu döneme göre bakarsak 2 si de birbirinden samimiyetsiz

    0
    0 Yorumla
  • Ebrussca
    Ebrussca Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 32%
    +1 yıl

    Önemli olan iç güzellik diyen erkek daha samimiyetsiz bana göre

    0
    0 Yorumla
  • Senli_heceler
    Senli_heceler Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 445 cevap paylaştı.

    İkiside samimiyetsiz kızların yüzde 99'u sadece parayı gözetir ;)

    0
    0 Yorumla
  • τгιαهدوءмεгα
    τгιαهدوءмεгα Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Erkek daha samimiyetsiz, bazı kadınlar gerçekten hiç paraya bakmıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Hezeyan_Kaan
    Hezeyan_Kaan Takip Et
    Bilge Yaş: 46 , eic 51%
    +1 yıl

    para önemsiz diyen kadın. Bir kadın bunu diyemez doğasına aykırı.

    0
    0 Yorumla
  • yılanyuvası
    yılanyuvası Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Önemli olan iç güzellik diyen şerefsiz yalancı pislik erkekler samimiyetsiz

    0
    0 Yorumla
  • umutsuzuykucu
    umutsuzuykucu Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 372 cevap paylaştı.

    içten söyleniyorsa ikisi de samimi ve gerçekçi olabilir
    ama maalesef pek nadir

    0
    0 Yorumla
  • Beyza346
    Beyza346 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Önemli olan iç güzellik deyip manken kızları seven😂

    0
    0 Yorumla
  • KNN_34
    KNN_34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    İnsanlar türlü türlü, samimi insanların nesli tükendi..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Paragozle isim olmaz parasi olmadiği halde para arayisinda olan erkek veya kadindan tiksinirim. onemli olan adamlik dürüstlük doğru olmak para mutluluk getirmez dürüstlüğü adamlıği satın alamaz.

    0
    0 Yorumla
  • Çöldikeni
    Çöldikeni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Neden samimiyetsiz
    Öyle düşünenler de var.
    Ne para ne de güzellik ilk krater olmamalı

    0
    0 Yorumla
  • teisnayb
    teisnayb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Hepsinin ayrı bir yeri var. Kimi bazı özellikleri ön planda değerlendiriyor

    0
    0 Yorumla
  • FatihOran
    FatihOran Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kişilikle alakalı bişey bu bu kelimeri söyleyen kişiye göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    ikiside birbirinden samimiyetsiz..
    ama önemli olan iç güzellik diyen erkek bir tık önde..

    1
    0 Yorumla
  • Holandolan
    Holandolan Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    ahahah sanki iç güzellik önemli diyen kız samimi. Güldürmeyin insanı:) Alayı tip odaklı insanların. Ayrıca paraya iki taraf da değer verir.

    0
    0 Yorumla
  • doğruusözlüüü
    doğruusözlüüü Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    İkisi de samimiyetsiz , hatta iç güzellik diyen daha samimiyetsiz. İstenilen aslında şu , ikisi de olsun.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kişinin karakterine bağlı kimisi gerçekten doğruyu söylerken kimisi sadece kandırmaya çalışır bu sözlerle ama görüşlerde de görüldüğü gibi kandıramaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Önemli olan iç güzellik diyen erkek daha samimiyetsiz

    1
    0 Yorumla
  • CaptainWalkerr
    CaptainWalkerr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    İkisi de birbirinden samimiyetsiz asıl onlardan korkacaksın bence.

    0
    0 Yorumla
  • nnmeraklı
    nnmeraklı Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    İkisi de kiminle göre samimiyet kiminle göre samimiyetsizlik içerir

    0
    0 Yorumla
  • Stoy_222
    Stoy_222 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Para önemsiz diyen çıkmadı daha karsima inslh öyle bı kız karşıma çıkarda gezegenleri alırım ona

    0
    0 Yorumla
  • Saw89
    Saw89 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Kadınlar parayı erkekler görünüşü sever malesef bu böyle

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 'Para önemsiz' diyen kadın mı, 'önemli olan iç güzellik' diyen erkek mi daha samimiyetsiz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İç güzelliği önemseyen erkek mi daha samimidir, yoksa parayı önemsiz bulan kadın mı? 14 cevap verildi
Paraya önem vermem diyen kadına mı, önemli olan iç güzellik diyen erkeğe mi inanması daha güç? 84 cevap verildi
Kadınların paraya olan düşkünlüğü mü, erkeklerin güzelliğe olan düşkünlüğü mü daha ağır basar? 142 cevap verildi
Kadınların paraya olan düşkünlüğü mü, erkeklerin güzelliğe olan düşkünlüğü mü daha itici gelir? 36 cevap verildi
Erkekler için güzel kadın mı daha değerlidir, yoksa vefalı kadın mı? 25 cevap verildi
Benim için para önemli değil diyen kız mı daha dürüst, yoksa dış güzelliğe önem vermiyorum diyen... 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨