Kendi adıma bir açıklama yapmak istiyorum çünkü bu sitede her erkek delicesine kızların zengin erkek avcısı olduğunu düşünüyor.
Birincisi, kızların her şeyi para. Bu bir gerçek, bakım malzemesi, makyaj malzemesi, kuaförü en önemlisi de kıyafete verdiğimiz paralar. Masraflar asla bitmiyo. Erkekler öyle mi? Kuaförü en fazla 20 lira, kıyafet desen 2 tişört 1 pantolonla hafta bitirebiliyolar ve kimse neden sürekli bunları giyiyosun demiyo. Ikincisi hesap ödeme mevzusu. Ilk buluşmada hiç bir erkek kıza hesap ödetmiyor bu sizin ego tatmininiz bize bunu aşılayan sizsiniz. Diğer buluşmalarda da aynını yapıyosunuz ama bence zamanla hesap paylaşılmalı.
Sonuç olarak evet her kız sevgilisinin ve ya eşinin zengin olmasını ister ama bu sadece sizle alakalı değil, babamız zengin olabilse emin olun daha mutlu olurduk 😂
Içi güzel kadın isteyen erkeklere gelirsek. Bu tipler de genelde makyajsız kız ister ve yine genelde (istisnalar kaideyi bozmaz) makyaj yapan, süper güzel olan kızların karakterini bilmeden peşinde koşarlar. En önemlisi de yüzünü ve fiziğini beğenmedikleri kızlarla asla karakteri güzel diye çıkmazlar.
EyvAllah senin güzelliğin. Allah razı olsun. Herkes değildir herkes. İyi insanlar hâlâ var. Ben öyleyim ve öyle kardeşlerim var dün de birini tanıştırdım şu an konuşuyorlar hayırlısı sürekli bana laf ediyorlar 😀çok dadlu biri Malatya'da biri İstanbul'da ve birçok kişinin tanışmasına vesile oldum. Hâyra vesile olan hayrı yapan gibidir (Hadisi Şerif)
Mesafe aşklara pek inanmam ama umarım mutlu olurlar :) İyi insanlar var ama işte denk gelmiyor maalesef. Hayatımda 3 5 kişi var oda ailem ve çocukluk arkadaşımdan ibaret. Hiç değilse bu kadar şans varmış demek ki. Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın.
Mesafeler önemli değil ben sevdim.. Ama olmayınca olmuyor o başka. Neden olmuyor çünkü sevmeyi bilmiyorlar.. Çünkü haketmeyenleri seviyoruz.. Rabb'im en güzelleri ile karşılaştırsın üzülme gelir kırlangıcın hikayesi Can Dündar onu dinle youtubeden ön yargı art niyet yok karşına çıkanlara şans ver. Benim bir sürü manevi çocuklarım gençlerim var çok şükür ailem yeğenlerim var inşAllah nasip olurda bende aile olmak istiyorum borç harç bitince. Sanş sensin nasip kısmet kader sensin senin elinde.. Amin amin inşAllah...
Dediğin gibi olmayınca olmuyor. Ki uzak mesafe deki hiç bir ilişkinin tuttugunuda görmedim açıkçası. Tavsiyeni dinleyeceğim. Ama benim için aşk çok uzakta hatta yok gibi birşey. Kabullendimde ve böylede mutluyum. Aşk yoksa dertte yok :D Sana mutluluklar Allah gönlüne yakışanı nasip etsin. Dileklerin gerçekleşir umarım teşekkürler. Mutlu günler ☺
@HüzünlüMutluluk EyvAllah 😊 @ayemfayn olmayınca olmuyor olmadığı oldu ama olsun hayırlısı.. Hayırlısı demek bizim elimizde. Biz istersek olur. Ben vaat etmem neyse o. Elimden gelenler belli yapabileceklerim belli fazlasını yapmak için çalışıyorum zaten iki iş yapıyorum şu an gece ve gündüz yuva kurabilmek için. Karşımdaki kişi bir öyle bir böyle olunca olmuyor.
Fazlasını isteyince olmuyor. Sevgili flört değil tanışma en güzeli. Flört haram ya da harama götüren yoldur aksi de olabilir karakter meselesi fakat iki kişiden biri art niyetli ise haram olur sadece. Ben çok gördüm abim evli beş çocuğu var kapaktaki yeğenlerim sorularımda videoları da var boy boy 😊 Ayrıca bir abim yanlış numara aradı sesinden etkilendi ve 5 ay sürmeden evlendiler şu an çok mutluklar çok şükür. Sen güzel insanlar dan dinle güzellikleri. İnsanlar'i boşver onlar konuşur konuşur konuşur ama boş konuşur onlar art niyetli olanlar herkesi kendi gibi sananlar ben sana bir sürü anlatabilirim böyle aşk hikayeleri yaşanmış..
İnşAllah bende ya bunlardan biri olucam ya da görücü usulü hayırlısı. Dinle ama önce Kırlangıcın hikayesi'ni dinle youtubeden Can Dündar. Ask uzak değil aşk sensin senin için de sana özel kişiye değil.. Mutlu olabilirsin ama daha mutlu olmak senin elinde. Ben mutluyum ama seven olsa ve inansaam daha mutlu olurum. Gelecek hayalleri kurmak çabalamak güzeldir. Ask varsa dert yoktur benim için. Çalışıyorum ama ne için yaşıyorum ama ne için bir sebeb olmalı yaşamak için hayatımı hayat yapan biri olmalı olursa daha güzel olur olmazsa sıradan ve boş... Amin amin inşAllah sana da Huzurlu ve mutlu günler..
Önemli olan biriyle anlaşmak zamanla da sevmektir. Birine körü körüne aşık olamam artık öyle bir lüksüm yok. Açıkçası olsunda istemiyorum. Okadar çok yara aldımki bu konuda. Artık bitti benim için. Ben şansa inanmam şanssızlığa inanırım. Bu konuda demekki mutlu olamıcam. Herkes herşey de iyi olacak diye bir kural yok sonuçta. Benim şanssızlığımda aşktan yanaymış demekki Varsın olsun zaten ihtiyacım yok :) Dediğin gibi hayırlısı Allah sana daha çok versin Teşekkür ederim. Dinliyorum şuanda parçayı.
Seven sevmeyi bilen kişi anlaşır. Sevmediğim birşeyi bile severim.. Sevdiğim varken kötü güzel olur çöplük saray olur misali değil özde. Sevginin gücü sınırsız en azından benim ve gercekten sevmeyi bilenler için zamane gibi değil. Bende körü körüne aşık olamam. Sevmeyi bilmeyen birine... Ben olsun istiyorum evlenmek yuva kurmak istiyorum Allah'ın emri peygamberin sünneti çocuklarım olsun istiyorum 😊 Bende çok yara aldım ama ön yargı yok yine de herkes değildir herkes unutma.. Bitmek yok... Şans sensin ister inan ister inanma. Mutlu olacaksın bu senin elinde... Sevgi varsa herşey iyi olur.. Ver bir örnek mesela iyi olmayacak birşey söyle kötü birşey söyle hadi? Bende hep sansiz oldum da benim hatam inandım güvendim degemeyen insanlara... İhtiyacın var kendini kandırma... Amin inşAllah cümlemize😊 Rica ederim dinledikten sonra yorum beklerim😊
Önyargılı değilim. Yaşadığımı yaşasan sende bir daha aşk demezdin emin ol. Sen yeniden aşık olma kapasitesine sahip olabilirsin ama ben değilim. Dediğim gibi herkes bir değil. Dediğin gibi herkes değildir herkes. Demekki sen yapabiliyorsun. Ben yapamıyorum. Önyargılı olsam bunu denemezdim zorlamazdım kendimi. 3sene boyunca istedim olmadı. Olmuyorda. Artık istemiyorum bundan doğal bişey yok bence. İyi olmayacak bişey söyle demişsin? Sana bir sürü şey sıralarım. Bazısı olur bazısı olmaz. İyi olacak bişey söyle derim? Sende sıralarsın hayallerini olmasını istediğini ama bazısı olur bazısı olmaz. Bilemezsin yani. Ama ben hayal kurmayı sevmem. Kendimi biliyorum bir daha aşık olmam. Biyerlerde yazmıştım. Yişne diyorum. Sırf çocuk için evlenıcem. Seversemde zamanla illaki severim otu kelebeği kediyi köpeği seviyorum sevgi evrenseldir illaki severim. Ama bu kadar. :) Önyargı değil bu kendini tanımak bilmektir. Benim için bundan ötesi yok.
Yaşadım daha kötüsü veya daha azı bilemem ama yaşadım.. Karakolluk mahkemelik oldum.. Günlerce uykusuz kaldım gece gündüz kapısında bekledim... Sen yaşadıklarından dolayı öyle diyorsun ama deme normalde benim de dememem lazım önüme gelenle takilmam lazım ama yapamam ben bu değilim.. Daha bir kızla el ele gezmedim sinemaya gitmedim hayal ettim cagiranlar oldu ama güvenmedim... Olur oluruna bırakma olacak sen elinden geleni yap.. Seven sevmeyi bilen için imkansız yorktur.. Aşk budur sevda budur... Mutluluk zor değil.. Hayırlısı ne diyim Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi... Ben hayvanları severim insanlardan daha çok ve insanları severim ama insan olanları çiçekleri severim güzel olan herşeyi severim Allah rızası için 😊
Aşk kuşu sevgi kelebeği herkes sen değil işte :) Anlamaya çalışsan ya da bilsen anlarsın ama diretiyorsun herşey söyleyince olmuyor. Dediğim gibi sen yapabiliyorsun demek ki benim yapacak ne gücüm var nede umrumda bu durum. Sen aşktan besleniyorsun ben aşksızlıktan. Sen aşkla hayatta kalıyorsun ben aşksızlıkla :) Farklı olmak kötü değil. Herkes sen olmak zorunda da değil. Kimisi için mutluluk yalnızlıktır anlaman lazım :) Bence anlamalısında anlayamıyorsanda demekki onun için bu böyleymiş diyebilmen lazımmış :) Hayaller sen hayatlar ben :)
Ne kadar hızlısın yav bu ne hız ne ara yazıyorsun bir ordan bir burdan 😅 Sen herşeyi yaparsın merak etme 😅 Herkes ben değil ama güzel insanlar hala var😊 Ben yaparım tabiki😊 Gücün var yaşın kaç daha 🤔 Ben kendimden bıktım zaten ben olmaktan bıktım 😅 Benim hayatım hayallerim 😊
Hızlı değilim sen yavaşsın :D Aslında düşünerek cevap yazıyorum yavaşım bile :P Hayallerinle mutluysan sorun yok. Bende gerçekçiyim ve mutluyum. Sorun yok şimdi anlaştık demi daha fazla delirtme beni :D
Yahu hızlısın be😀yavaş biraz bende hızlıyim ama diğer görüş atanlara da yazdım çatır çatır 😅 Vay anasını düşünerek mi mükemmel hızlı düşünüyorsun ben gibi ama beni de düşün diğer görüşlere de yazdım 😅😅ben gerçekler ile mutluyum 😅😅 Benim gerçeğim hayallerim😀😀😀 Ben senden hızlıyim ama çalışıyorum hem iş hemde diğer görüşler yoksa pehhh sen kimsin yani 😀😀😀
Teşekkür ederim senin alemliğin güzelliğin 😂😂 Olur ikimizde kazandık ne güzel oldu😅😅 Ben hep kazanırım zaten ne sandın hıh😂😂😂 Haklısın be ama ben biz kaybetmedik bizi kaybettiler biz değil😀😀😀😀
EyvAllah bu da senin güzelliğin 😊 Evet biz kazanicaz 😂😂 İnşAllah 😅😅😅 Kazan kazandibi alemsin yaaa 😅😅😅benim de çekti offfff olsa da yesek 😅😅 Hahaha tatlı sevmezmis hadi be senmi ben çok severim kendinden haberin yok 😂😂tatlı sevdiğini bile bilmiyorsun😅😅😅
Hahah Allah Allah da kullar günahkar 😂😂😂Yooo sen de seviyorsun haberin yok unutmuşsun belki de 😂😂😂unutmuşsun sen benim gözlerimin rengini 😅😅 Sen zaten seviyorsun sevmen lazım değil 😅😂😂😂
Himm eskidendi bak biliyorum işte seni ben 😅 Bende bıraktım çayı bile şekersiz içerim kahveyi de tuzlu severim ama nasip olmadı 😅😅 Seviyorsun ulan seviyorsun işte 😂😂seveceksin anasını satiym 😅😂 hayat sevince güzel sev sev sev sev 🤣🤣🤣 Hahaha seviyorsanda seviyorsundur birşey demedim ki😅😅😅
Hahaha buyur gel hodri meydan kimler geldi geçti kafa göz geçirmedim bile tokatla yıkarım seni de kızlara el kalkmaz tutarım sadece o kadar rüzgarımla savururum seni
Vay hemen alın bunu burdan kadına şiddete hayır! vay beee alın bunu alın. Rüyamda kalaşnikof gördüm bak çok pis ateş ediyordum havaya bence sen kaşınma :D
Hahaha ne şiddeti yahu işim olmaz rüzgarım yeter 😅😅😅 uçururum seni😅 Sen de gel 😂😂😂hahahaha vay anasını askerde az sıkmadım karsinda tankçı var kızım biz mermiye kafa atan milletin torunlarıyiz sana hayırdır 😂😂😂😂😂
Korkmadım bende çok pis ateş ediyordum valla polise götürüyodum hatta adamı ama olmadı malesef o anda uyandım :D ama aşırı çok tatlı harika mikemmelateş açıyodum havaya harikaydım çokta iyiydi çokta harika :D
Hahaah korktun muuu😂😂😂 vay anasını vatana millete hayırlı evlat 😅😅et et et bende 😅😅😅 biliyorum güzeldir tabiki hahaha deli ya 😅😅😅vay anasını sen GTA san Andreas filan oynadım mi ya da GTA serisi nereden geldi bu ateş merakı 😂😂😂
Bilmiyorum ki ya ruyamda gördüm biri silahla kovalıyordu beni bende kalaşnikof aldım elime emniyetini falan açtım var mı onda bilmiyorum bile :D Sonra dedim yürü polise :D Deli cesareti herhalde yoksa hayatta kuru sıkıya bile zor dokunurum :D
güzelmiş rüyalar kız dediğin böyle olur harbi kız 😅Barbie değil😅 yakışır 😅emniyeti bile biliyorsun senden korkulur 😅dokunma dokunma ben dokunur sıkarın bam bam bam 😂😂😂
Para önemsiz diyen kadın diğerini döver. Bunun sebebi kadının bu cümleyi kurması değil paranın önemsiz olarak görülmesi samimiyetsiz olan bu. Para önemlidir arkadaş. Erkeğin iç güzellik meselesi de belki olabilir. Yani bir erkek düşün hayatında hep güzel kadınlar olmuş hep kadınlara bacak arasında taşıdığı 10-15 cm şeyin gözünden bakmış hep mutsuz olmuş hep aldatılmış ya da hep menfaat uğruna sömürülmüş olsun bu adam güzel kadından ağzı yandığı için diğer kadınlara bakabilir. (Güzel kadınlara orrrosou falan demedim)
Abi neden insanlar hep uçuk kaçık şeylerin peşinden gider anlamıyorum. Kimseye muhtaç olmadan yaşıyorsan sen zaten zenginsindir kıymetini bil. Ve güzelliğin gelip geçici olduğu bariz belli iken niye şu kadar güzel bu kadar güzel gibi yanılsamalara girer ki insan? Karakteri güzel olsun derken de biz çirkin yüze bakılmayacak bir kız istiyoruz anlamına da gelmiyor bu. Kolumuza taktığımız zaman yakışsın iyi bir karakter sahibi olsun yeter fazlasına gerek yok...
Ya erkeklerden bunu görmek cidden mutlu ediyor. Hiç değilse bunu söyleyerek kabul ediyorsun vallahi tebrik ederim :) Kadınlarda da var ama erkeklerde bu daha çok hiç te kabul etmiyorlar.
Para önemsiz değilse bile bazı duyguları satın alamayacak kadar değersiz benim gözümde. Yaşamsal ihtiyaçları karşılayacak kadar kazanalım yeter namerde muhtaç olmayalım. Ayrıca iç güzellik dış güzellikten kesinlikle çok daha önemli dışı hoş içi boş insanlardan asla haz etmem. Her insanı lütfen bir tutup aynı kefeye koymayalım.
Şimdi tüm erkekler paraya önem veren kadın, Kadınlar da iç güzellik diyen erkek diye yorum yapacaklar. Bence dış güzellik önemli insan kendine bakmalı bu kadın için de erkek için de geçerli. Para da geçinmek için her insana gereklidir. Bence kimse burada yalan söylemesin.
para önemsiz diyen kadın muhtemelen kendi ayaklarının üzerinde durabilecek kapasiteye sahip. Sözünün arkasında kalıp sevdiği adamla ile herşeye sıfırdan başlamaya razı olan kadın neden samimiyetsiz olsun? Illa para avcısı gibi zengin erkek mi gözüne kestirmek gerek?
Her ikiside. Kadınıda olsa erkeği de olsa dış görünüş herzaman bir nebzede olsa önemlidir. Bunun derecesi insandan insana tabiki değişir. Para konusu da aslında bir çok kadının kendine itiraf edemediği noktadır. Paraya önem vermez fakat çeşitli süprizler, Doyasıya gezmek isterler. Tabiki bu da dolaylı yoldan maddiyata bağlıdır.
Para önemsiz demenin samimiyetsizliğini geçtim mantığı bile yok. Evleneceksin çocuk olacak para sıkıntısı, derdi derken kadın mutsuz adam mutsuz çocuk mutsuz oldu sana mutsuz bir aile. Önemli olan iç güzellik deriz çok rahatça, ama dış güzelliğin de tamamen önemsiz olduğunu vurgulamıyoruz burada, saçı başı bakımsız kızın iç güzelliğine kalmaz mesele. Bakımdan kastım makyaj süs püs değil, anlayan anlar.
İç güzellik diyen erkek, çünkü makyajsız kadının yüzüne bakmaz, diğerinin peşinde kul köle olur😂😂 ama para zaten geçinmek için herkese yeteri kadar olsa yeter. Kadın ya da erkek herkes için geçerli bu
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kişilere göre değişir, genelleme açısından 2 tarafta parayı önemser lakin genelde ülkede kadın çalışmaz saçmalığı yaygın olduğundan genelde kadında arayışa çıkılır neyseki bitiyor bu saçmalık
Erkekte Kadında iç ve dış güzelliği önemser. Ağzı bozuk bir insan adriana olsa kurtarmaz.
Ben öğretmenim, şahsen benim gibi standart maaşı olan birisi olsun yeter. Benim için önemli olan kültürlü, zeki ve bilgili olması. Kendimi biliyorum lise terk birisi olsun dünyalar kadar parası olsun ben o insanla yapamam.
Iyide kardesim demissin ki kulturlu zeki olmasi onemli. Ne demek istiyosun lise mezunu ortaokul mezunu insan seviyesiz aptal mi? Ne sal@klar goruyoruz universite bitirmis ama iki kelimeyi bir araya getiremiyo. Sen nasil ogretmen olmussun aklim almiyo. Onune gelen universite mezunu ogretmen oluyo..
Dedigin doğru ancak demek istedigim parmak basmak idtedigim nokta anlasılır diye öyle söyledim. Uzun uzun yazmak istemedim. Yoksa emin olabilirsin okumak cahilligi felan gecirmiyor bunu ögrendim. Ancak bir fark var. Lise terk birisi pekala olgun olabilir aklı başındadır olanı var gördüm ama bence üniversite mezunu olgun biriyle olgunluk olayı farklı nasıl desem biri birinden daha olgun daha iyi demiyorum sadece bende üniversite bitirdiğim için üniversite mezunu biriyle daha bir ortak paydada bululabilirim gibi geliyor.
Erkek daha samimiyetsiz. Para olmadan da yaşayabilecek birçok kadın var, ya da parayı daha idareli kullanabilecek. Ama hiçbir erkek ya da geneli, çirkin bir kız ile sırf ici güzel olduğu için devam etmez.
Önemli olan iç güzellik. Ben paraya önem vermiyorum. Birçok tanıdığım kadınlar da ilk sağlık ve huzur önemli diyor. Erkeklerde de geneli dış güzelliğe baksa da. İç güzelliğe bakanı da tanıdım.😊
Aynen öyle valla önemli olan iç güzellik kalıcı olan kalp güzelliği gönül güzelliği. Bende önem vermiyorum. En önemlisi sevmek sevmeyi bilmek. Bende tanıdım sen öylesin zaten inanıyorum insanlar herkesi kendi gibi sanıyor insan olamayanlar tabi.
Dış görünüşe kadınlar önem veriyor erkekte, erkekler genelde önem vermiyor. Ama para konusu bambaşka. Paraya önem veren bir kadınla bırak sevgili olmayı, arkadaş bile olmam.
Para kesinlikle önemli. Ve bence dış güzellik kesinlikle önemsiz mühim olan kendini değerli hissedeceğin bir insanla olman mutlu ve huzurlu yaşaman. Huzur içinde huy güzelliği ve para çok mühim
Her ortamda samimi olmak zaten doğru değil. Para önemli deyince arkandan paragöz diyorlar halbuki yaşadığımız sistem içerisinde paraya önem vermek doğal bir sonuçtur
Erkek elbisenin içindekinden bahsediyordur. kadınsa güzel ve alımlıysa ya paraya ya zekaya ya ... ya ya da tipe bakıyordur herkes bişeylere bakıyor çok da şeyetmemek lazım ayıplaman kadının umrunda değil alıcı bulunduktan sonra
Anneni mi babanı mı daha çok seviyorsun kadar boş bayat sorulardan bu ikisi de Halbuki tavuk mu yumurtadan çıkar sorusu gibi samimi, içten, bizden bir soru daha var mıdır?
İnsanlar türlü türlü, samimi insanların nesli tükendi..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Paragozle isim olmaz parasi olmadiği halde para arayisinda olan erkek veya kadindan tiksinirim. onemli olan adamlik dürüstlük doğru olmak para mutluluk getirmez dürüstlüğü adamlıği satın alamaz.
En İyi Cevaplar