Çok zayıfım cılızım çelimsizim dışarda utanıyorum ne yapcam ben?

²9 yaşındayım boyum 173 174 falan kilom da 53. Boyum uzun değil ama yine de boyuma göre zayıfım. Kilo alamıyorum çok inceyim yüzüm kafam çok küçük görünüyor. Önceden hep evdeydim asosyaldim dışarı çıkmazdım. Artık işe gidiyorum ve genelde dışardayım ama dışarda utanıyorum özgüvenim yok. Sanki insanlar beni görünce igreniyorlar gibi itici görüyorlar gibi hissediyorum. Zaten kızlar da bakmıyor hiç kız arkadaşım bile olmadı. Demekki fazlasıyla itici görünüyorum dışarda.
Çok zayıfım cılızım çelimsizim dışarda utanıyorum ne yapcam ben?
Cevapla