Aile insanı mısınız? Hayattın dikenli yolla yalnız yürümeyi mi seviyorsunuz?






yalnızlığı seçtim 13 sene önce..
ve yanıldığımı anladım..
geç olsa da itiraf etmek zor geliyor..
Aile sıcaklığını yaşadıktan sonra sefasını süreceğim yalnızlık :D
Ailede gerçekten samimiyet ve sıcaklık varsa güven de vardır zaten. Özgürlük kısıtlanmaz
Arkadaşlar sevgili felan değilde tam bı ailen varsa o zaman özgürsün bence
Cevap
10Cevap
Aile sicakligi tercihim olur yalnizligi da yalnizligin verdigi ozgurlugu de sevmiyorum
Her ikisinide yaşadım.30 undan sonra yalnızlık sıkıyo ve anacığımın dizinin dibinde olmayı istiyorum.
Aile sicakligi ve samimiyeti tabiki. Yalnizligin verdigi ozgurlugun verdigi haz kisa suruyor
Valla aileden uzaktayken özlüyorum yakındayken de kavga ediyoruz :D cins bir aileyiz
Ne kadar içten içe aile insanı olsam da bazen tek kalmak en iyisi olabiliyor.
Tabiki aile ya eminim yanlızlık ve ozurluk diyenler aile sicakligini tatmamiș olanlardir aile baska bisey ya
Ksinlile aile sicakligi insan kendini cokca guclu hisediyor yank benim icin boyle
İkisinden de biraz :)
Yerine göre ikisinden de var :)
hangisi iyiyse onu tercih ederdim :))
Genel olarak özgürlüğü..
Ailenin yerini hiçbirşey tutamaz diye düşünüyorum
Her ikisinden alayim mumkunse 😊
İkisi de birbirinden güzel 😊
Aile sıcaklığı ve samimiyet
Özürlük tercihim.
Özgürlük 😅😅
İkiside şart
Aile sıcaklığı.
Aile
Aile desem nolacak ki. Yalnız kalmak zorunluluk.
Yalnızlık
Aile candir
Tabiki aile
Yalnızlık
Sicaklik samimiyet.
aile tabiki
Aileee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar