
Yıllar sonra yabanilikten çıkıp düğüne gidicem birazdan. Ama böyle bir amacım yok tabii.😁

fazlasıyla keserim sadece düğünlerde degil ki sinemada bilet alırken alışveriş yaparken kasada ödeme yapmak için beklerken keserim gözlerimle baştan aşağı süzerim ve karşıdaki heç farkına bile varmaz süzdügüm anda bide onu yatakta hayal ederim öf ben kanatlanır uçarım tabi beynimin içinde olur bunlar :))
Asla yapmam. Abi hayırlı olsun rahat sana 4-5 kısmet çıkar oradan :)
Hahaha yok be karşim😅
Sana öyle geliyordur abi deli gibi keser onlar :)
evet keserim ama sor bakalım düğün seviyor muyum...
Evet seversin sevecek tip var sende.
Oynamaktan fırsat kalmıyor be 🤣🤣
Cevap
37Cevap
Hayır, düğünlerde genelde arka tarafta tanıdıklarım ile sohbet ederim.
Düğüne gitmem. Gittiğim yakın akrabaların düğününde de kimseye dikkat etmem.
Şu kızların yorumlarına bir bakında arkadaşlar sanki heosi ingiltete kraliyet dükünün kızı kasmayınla bukadar yakısıkli bir erkek gördunuzmu bakiyosunuz biz canım degiliz anliyoruz ben guzel bir kız gorürsem abartmadan bakarım nevar bunda
Mümkün olduğunca kimseyle ilgilenmemeye hatta görünmez olmaya çalışıyorum düğün ortamlarından nefret ediyorum
Hayır düğünde uyuduğumu biliyorum sevmem düğünleri pek 😀😀
İlginç. :D
Çok yakın akraba olmadıkça düğünlere gitmem. Gittiğimde kimseye bakmam arada göz göze geldiklerim oluyor tabii 😑
Misali güzel diyelim
Onun güzelliği kendini kurtarıyor belkide güzel olması
Onun gerçekten güzel olması demekmidir belkide yüzüne bakılmaz
yok genelde dügün pastasini keserim ne zaman dagitacaklar diye :D
Göze takılanlar olur tabi ama özellikle kesmek hayır
düğüne kolay kolay gitmem, gidersem kisa kalìrìm ve dönerim
Hayır hiç öyle huylarım yoktur kendi halimde takılırım ben hep 😂
Evet.. suslenip puslenip etrafima bakiyorum.
Ama kesmiyorum
Düğüne gitmekteki tek amacım pasta yemek. Kimseyi kesmem banane milletten
Düğün deme artık bütün herkesin evlenesi gelmiş bir bitmediler
Hahahaha 2 derece miyopum uzaktan gelini bile tanımam
Öküzün trene bakması gibi bakanlardan değilim
Yakışıklıysa süzerim
Normalde hiç adetim değil ama bugün nişanda biri çok dikkatimi çekti🙊🙈
Hayır ben kim ne giymiş diye kızları kesiyorum ahahah
Düğünleri sevmiyorum genelde gitmiyorumda ama gitsemde kimseyi kesmem😂
Hayır ama bir kere bir düğünden döndüğümde Facebook’umda birkaç tane arkadaşlık isteği görmüştüm shhajsjsjs ismimi bilmeden beni nasıl buldular anlamamıştım 😂
Ona benzer bir olay bende yaşadım cnnd
Ya gozumun onune denk gelene bakarim😂. Gozluksuz uzagi zaten gormuyorum.
Güzel ayakkabı giymiş, ayaklarını öpme ihtimalım olan kızları keserim 😂
horon tepmekten ona fırsat hiç bulamadım aklıma da gelmedi zaten
Ayısın kesmez miyim annem yanıma gelip begendigin biri varsa isteyelim diyor :D
Adım Zafer
Mesleğim kasap
Önüme geleni keserim anadin mi
Bakarım sevgilim yok bişeyim yok gayet bakıyorum türk kizlari cok güzel
Düğün salonunun önünden geçerken tüm cam çerçeve beni görünce yere dökülüyor bu yüzden gitmiyorum 😎😂😂
Kesemem yaşım hapise müsait 😋 belki
Komik şey. :D
Kimseyi kesmiyorum ama ne zaman düğüne gitsem 3 görücü net. Hoş değil.
Hiç sevmem dugunleri paso gürültü nota uyumu yok ses ayarı berbat vss. Boguyor insanı
Vay Arkadaş hani her genç kızın hayali gelinlik giymekti nerdeyse hiç bir kız sevmiyor düğünü bir sevmeyen ben değilmişim demek
Tabikide keserim. Tek tek eleyerek değerlendiririm hatta. Ama orda kalır. Orda kalması daha hoş oluyor. :)
düğüne baska neden gidilir ki, kendi dugunun değilse 😁
Ben kizlari keserim sfjh
Kıskançlık dnjd
Karşılığını alamıyoz ki amınım istediğimiz kadar keselim
Çok güzel keserim valla!
Kesersin de senin 2 tanemi hesabın var yoksa ikizin mi.
Yoo kedi nickli bir üye varda sana benzettim sanırım pardon
Oynamaktan insanları kesmeye vaktm olmuyor: )
Kalabalik ortamlari sevmiyom
Sevaptır tabii bak bak asjak
Yok ben direk halaya gecerim.
evet bazen kesiyorum :P
Polis ceza mı yazacak kes gitsin...
Hahaha bakılacaklarda vardır bakılmayacakta
Beni kestiklerini görüyorum 😂
He ya yanımda 7/24 bıcakla geziyorum.
O kadar gitmişken kesmemek olmaz =/
Kesmem dikerim hohoho
Ahaha: ) deli ya: )
Yok ya gören olur utanırım :)
Hiç öyle alışkanlığım yoktur..
Düğünleri sevmem gitmem de pek
Hiç umursamam eğlenceme bakarım
Hayır, genelde de düğünlere gitmem zaten
Hayır kimseye bakmıyorum, baksam da görmüyorum.
Çocuğum üç gözlü falan çıkar diye kesmiyorum
Annem benim ve abilerimin yerine kesiyor
Hayır. Sevdiğim çocuk var zaten.
en son 4 yıl önce düğüne gittim
Hayir..
Kesmem de , arada bir süzülürüm şöyle 😅
Cıks hoşlanmam.
#devilschild
Düğünlere gitmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar