
#okyanus

Güldüm kız o eskide kaldı köy düğünlerinde olurdu daha çok, hatta nişanda bile, bir kadın anons ederdi hediyeleri, ne günlerdi ya :-) yok kim ne takıyorsa sessiz taksın utanırım zaten ben. ya bide takı için kavga edenler var çok gördüm düğün gecesi rezil olan var. gereksiz birşey aslında en güzeli takı bohçasına atmaları olur galiba
Aynen tatlım en güzeli
Kuzu o Erdal bakkalın taktığı tam da sahtedir kesin diyim yani :-)
Anons yapılmasın, isteyen istediğini takıp tebrik etsin yeter.
Düğünlerde adettir, damat veya gelinin yakınları diye girilir lafa sonra devam eder 😁olmazsa olmaz adetlerdendir ve ayrica dugune kimin gelip gelmedigi kamera kayitlarindan tespit edilir ona gore gidilir onlarin dugunune 😁
O zaman gelin ile damat banka hesaplarini versin herkes direk bankaya yatirsin, dugunu de videolu aramadan yapsinlar 😁
Torensiz olmaz hatta onu yazarlar kim ne getirmis diye 😊
Yazmaya gerek kalmıyor tipin biri illa gözleri dört açıp izliyor kim ne takmış diye, zaten kamera da kayıt alıyor kaçış yok yani maalesef :-)
@777733335555 aynen oyle oluyor valla. Sonra geri gidiyor o takılanlar. 😊
Olabilir ama glenek boyle bizim ulkemizde yapcak bisey yok.
Ayen takılan zamanla geri gidiyor, aslında emanet sayılır bir yerde. güzel geleneklerimiz var olsun. amaç evlenen çiftelere yardım etmek zaten. söyle bakalım ne planın var o altınlarla :-)
@777733335555 yiyecem o altınları pavyonda 😀
İnternete degil bana inan var 😊 seni getto mahallesindeki bir dugune gotureyimde gör.
Sen var ya çok fenasın ya :-) kızı bulursan söylicem bunun niyeti paraları çıtır çıtır yemek diye, görürsün sen ;-)
@777733335555 isliyonculuk yapma gel paylasalim 😐
Yok istemem güle güle ye ama pavyonda yeme üzülürüm :-(
Tamam kıza söylemem ama sende kötü yola gitme şimdi tamam mı? Düğün borçlarını kapatırsın o altınla :-)
Uzun zamandir gitmiyotum haberim yok eskifen yazarlardi 😀
Borclari kapatirz neysr ben o parayla yurt diisina tatile giderim kizlarla 😂
@777733335555
Gözün hala çöplükteyse niye evlendin ya, altın için kesin ;-)
@777733335555 altin olsunda.. 😁
Tamam sen evlen bir tam altında ben takıcam ama kıza , senin nerde yiyeceğin belli oldu çünkü :-)
@777733335555 yine gonlun bol sagol 😊
Ne demek rica ederim :-)
Cevap
22Cevap
düğünün en anlamlı kısmı bence :D düğünler bedava değildir aslında yediklerini altın ya da para olarak geri takarsın
ya düğün yapmasan da bu takı şeysi oluyo zaten amaç adet gelenek görenek değil bez torbayla geziyolar masa masa :D :D
Düğünden nefret ederim düğün yapma sebebim takı olur zaten :D
Tek tek takip edicem kim ne taktı diye :D
Deftere nota gerek yok ben unutmam :D
Ay ne o görmemiş gibi 😅 sessizce hediye verecek olan versin gitsin
😂 bana kalsa düğün de yapmam ki aile içi yeterli ne gerek var gürültüye patırtıya 😂
aynen yaa valla 😂
Yapilmasin ya utanirim ben (yalan takacaklar benim anam babam bosuna mi takti o kadar 😂)
Evet eglenceli olur 😂 birde cekirdek falan
En sevdigimden 😍
O sadece oynamaktan cok yoruldugum zamanlarda yaptigim beşer dakikalik bir aktivite 😁
O değilde fotoya koptum adam altın bozdurmaya gitmiş :)
Soruya gelince ben şahsen miktar açıklanması taraftarı değilim veren var veremeyen var...
Yani adam altın alırken kaç sakız satıp aldığını hesaplıyor kolay değil :)
Bazıları sırf onun için düğün yapıyor :)
Ama o kamera kayıtlarını 10 defa izlemenin mantığını çözemedim.
Tören olur ama kimin ne taktığını anons ettirmem. Hesaplarıma göre 40bin liralık altın 5-6bin lirada para toplarım gibi.
takı emanetdır.. su donemde al ferahla dıye verılır.. gun gelıp ıade edılmesı ıcın kımın ne taktıgının bılınmesı onemlıdır..
en korktuğum kısmı evliliğin..
bir bu bir de herkesle tek tek fotoğraf çektirmek..
bu şova çevirenler de var...
Duyurmaya gerek yok sessiz sakin olsun hersey gösteriş sevmiyorum.
Şu takı töreninde minnacık iğneleri bir türlü doğru düzgün tutturamam 😁 resmen düğünler de bir fobi daha oluştu bende 😂😂
takı masası var aslında
artık bizim burada
isteyen sessizce bırakıyor :))
Anons işi berbat bir şey. Hatta insanların üzerime takmasını da istemem
Takı töreni yaparım ama nazikçe, üstüme taktırmam torpaya koyarlar
Sevmem önemi yok beklentim yok hatta kimse gelmesin dugunume Takıları onlarda kalsın..
Düğün yapmayı pek isteyen birisi değilim, bilemedim:/
bana kalsa imam nikahı dışında birşey olmasın nedir kına düğün hiç sevmem sıkıyor beni
Bir kutu koyarım onun içine koysunlar saatlerce durup herkesin elini öpmeyi istemem
Ablama kolye almıştım micheal kors tan bütün paramı bayılmıştım ama çok güzeldi
iyi misin sen düğünün masrafı nereden çıkacak
Var tabi ki 1 kişi en az 100 tl muhasebeci olarak bunların hesabını yapman lazım
Sen bana kızgın mısın cvp vermiyosun
o zaman başka birşey var
Takı törensiz düğün mü olur😂
Herkesin isteğine bağlı ama tadı tuzuda anons edilmesi tabi
geleneklerimize göre takısız düğün olmaz :)
olurmu öyle şey bu şov işi ben daha faazla taktım ben zenginim diye herkese duyurmalı
ama şov devam etmeli :)
:-D resim super yalniz :-) eh illaki yapilir toren
Ben safım biraz zaten yüzüme gül canımı al 😂
Hayır ben başkasıyım karıştırma 😂😂
Senin daha çok ihtiyacın var gibi gel beraber gidelim 😂
Mutluluk rolü yapıyorsun canım sadece 😂
Çok gülüyorsun ondan dedim ne psikolog olucam 😂
Ben gerçek mutluyum ki 😂
Çünkü kendimden biliyorum içinde eksik şeyler var senin de 😂
Ne kadar etkisi oluyor 2 saat felan mı 😂
Bak işte orda haklisin şimdi o çikolatanın yarısını bana ver 😂
Cadılık yapmanın sırası değil ama şapşik 😂
Ha bir de şeker var evinizin gülü 😂
Ya demek öyle hasta ettiniz dimi minik kuşumu :(
Üzdün beni şapşik ya :(
Mümkünse düğün olmasın istiyorum.
inşallah evlenirsem düğünsüz gürültüsüz evlencem
Takı töreni önemli gelsin paracıklar
Adet bozulmasın takı töreni yaparım
Dugun yapmicam ki taki töreni olsun
Gerek duymuyorum. Sadelik tercih ederim.
Yapiliyor gelenek olmuş
Duyurmaya ne gerek var.
Aynen sessizce takıp gitsin
Tabi de takcaksınız para pul altın her şey
Bilmiyorum bu konu hakkında iyice düşünmeliyim.
Zarf usulü artık çoğu düğün..
Yapmayı düşünmüyorum
Yaparım
Tören 😁
adettendir nasılsa öyle olur :)
Yapicam tabi 😂😂
sessizce takmalı
adetlerde vardir
Bilmem.
Hayır yapmam
Neden olmasın
Tabiki de yapıcam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar