Sizce ulaşılmaz olanın çekiciliği neden hep daha fazladır?

Sizce ulaşılmaz olanın çekiciliği neden hep daha fazladır? Mesela örnek vereyim, diyelim ki ben birisine karşı soğuk davranıyorum. Ancak soğuk davrandığım kişiye çekici geliyor. Ya da çok kötü bir şey var ama ulaşılmaz diyelim, bir şekilde neden peşinden koşarız?
Bunun sebebi nedir, ego tatmini mi?
Öyle olsa herkeste olmaz diye düşünüyorum farklı bir sebebi olmalı..
Sizce ulaşılmaz olanın çekiciliği neden hep daha fazladır?
Sizce ulaşılmaz olanın çekiciliği neden hep daha fazladır?
Cevapla