Arkadaşlar konuşunca çok kızarıp terliyorum ama konuşabiliyorum mesela bugünde okulda hocamız parmak kaldırmadan beni ayağa kaldırdı bende salakca cevaplar verdim sınıftaki herkes bana salak bu yaa felen dedi sonra bayaa bir kızardım terledim sonra hepsi beni parmakla gösterdi ayyy şuna bak ne kadar terledi kızardı kızım iyi misin niye o kadar terliyorsun gibi cevaplar verdiler arkadaşlar yardım edin noluurr yalvarırım kurtarın beni bu derttten
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSimdi hemen degisirsen okuldakiler cok sasirir ve senin uzerine duserler noluyir fakan diye sasirirlar ve bu seni biraz uzebilir ama daha onceden hic tanimadigin kisilere karsi normal bir sekilde davtanirsan bu onlarin tuhafina gitmez sende yavas yavas alisirsin yani bir spora yazilabikirsin resim kursuna yazilabilirsin sevdigin bir aktiviteye bir kursa yazil yeni kisilerle tanis iletisim halinde ol bu yavas yavas gecer
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet yüzme kursuna yazılacam tesekkur ederim
- +1 yıl
Senin icin guzel bir adım olur bende yuzmeye yazılmıştım bide tiyatro kursuna
Soran+1 yılVay bee iyimis
En İyi Cevaplar
Şöyle düşün. Televizyonda ya da hayatımızda akıcı konuşan ve kendini dinlettiren insanlar illaki görüyoruz. Belki onlarda heyecanlanıyorlar ama belli etmemeye çalışıyorlar. O an sadece onlar gibi düşün ve konuşmanın konusuna odaklan. Kendini ispatlamış olacaksın.
11 Yorumla
Soran+1 yılDeneyecegim inşallah olur çünkü bu durum canına tak etti
- Güzellik & Bakım konusunda 7,7b cevap paylaştı.
+1 yılheycanlanıyorsun endişe ve kaygı heycanını tetikliyorum . heycanın ter bezlerini etkileyip terlemene yol açıyo. bir nevi asosyalimsi bişe
çözüm serbest bırak . düşünme
ne olcak deme
ne olur deme
ne derler deme
kaygın olmasın rahat bırak kendini kasma. ölmezsin11 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende her zaman kendimi böyle motive ediyorum ama 1 hafta sonra unutuyorum
+1 yılhttps://youtu.be/JZxI86-HUcY
Bir şeyle veya biriyle ilk tanışma anında gelen rahatsız olma hissini engellemeye çalışma , o hisle barış. Zamanla o hissi bastırmadığın için daha rahat bir şekilde tanımadığın kişilerle iletişime geçeceksin.12 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısınız çok tesekkur ederim
- +1 yıl
Rica ederim :)
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
31Cevap
+1 yılÜzülme üzme kendini o insanalari yok say yokmuş gibi davran salak kelimesini de kıllanma kendin ve bir başkası için salak diyenlere de istersen ağzının payını ver size hayırdır de kendinize bakın de sokarım bir tarafıniza de çekinme şöyle ben söyledim defalarca hoca varken bile bastım küfürü basarim da çok kişi yok mu etrafında insanlarla sohbetin muhabbetin nasıl rahat ol ama kimseyi kendin gibi de sanma zmaanla düzelir merak etme ben mesela kızlar bana selam verince utanırdim kızarırdim konuşamazdim askerden önce veya sonra daha sonra zaman içinde düzeldi geçti rahatça konuşabiliyorum kızarma yok hickimse senden daha üstün veya daha iyi değil bunu bil
20 Yorumla
+1 yılÖzgüvenin yok ondan bu durumu yaşıyorsun bunu yenmen lazım.
11 Yorumla
Soran+1 yılNasıl peki?
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılKontrolsüz heyecandan kaynaklı bir durum. yeterince çaba sarf edersen yenebilirsin.
16 Yorumla
Soran+1 yılNe yapayım peki önerimiz var mı?
- +1 yıl
denemelisin sürekli yeni kişiler ile tanışmak konuşmak bunun üstüne gitmelisin zamanı geldiginde alışmış ve rahatlamış olacaksın
Soran+1 yılHım peki yeni tanışacağım kişi terslerse ne yapacağım mesela ben hic tanımadığım kişiye merhaba nasılsın falan diyorum sonra o kişi yaa sen kimsin tanımıyorum etmiyorum yürü git ya derse ne yapmalıyım o zamanda çok rencide olurum
- +1 yıl
sosyal medya bu konuda en güzeli. ben hiç sana öyle bir tepkide bulundum mu mesela :)
Soran+1 yılYa sosyal medya kolayca mesela ben sosyal medyadaki konuşmayı gerçek ortamda yapamam nedenini bilmiyorum
- +1 yıl
zaten yolda direk birine merhaba demek seninde bildigin gibi biraz fazla medeni cesaret ister ama sosyaldan tanıyıp sonrasında karşılaşmak daha kolay olur bence
+1 yılPsikoloğa gitmeyi deneyebilirsin eğer kendin yenemeyeceği düşünüyorsan
13 Yorumla
SoranGitmeye cekiniyorum
- +1 yıl
Çekinecek bir şey yok bunda. Ozguvenin yerine gelmeli
Soran+1 yılÇok haklısınız bir an önce özgüvenli olmalıyım
Özguvensizlikten kaynaklanan bir durum bu benin de başıma çok geldi ben de aynı kızarırdım falan sonra aklıma kim için kime rezil olucam diye bir düşünce geldi o gün bugündür çok da rahatım sende bu düşünceye ayak uydur
10 Yorumla
+1 yılOrtamda sadece taktığın insanla tek başınaymışsınız gibi takıl. Diğerlerini duyma, görme. Bir vakit sonra onlarda senin takmadığını görünce uğraşmazlar.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 662 cevap paylaştı. Okula gıtmeden 2 tek at sonrasımı sıkıntı tınne derler ya o misal yoksa kafanda bos takıntılar yaparsn kafan guzel olunca zatı bosluklar dolu oldugu ıcın hiç bişe takmıodun kı hehee
10 YorumlaÖzgüvenin düşük hiç kimse yokmuş gibi hareket et muhtemelen disiplinli bir ailede yetişmişsin hiç kimse senden üstün değil aşağılık kompleksine düşme rahat ol kendi önünden cekil
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖzgün eksikliği her yerde kendini belli ettrr bir arkadşn falan varsa onunla dertleş konuşmak iyi gelir belki
13 Yorumla
SoranEvet öyle oluyor konuşuyorum arkadaşlarımla dertlesiyorum ama ise yaramıyor yani
Cevap sahibi+1 yılAilen biliyor mu bu durumu onlara anlatsan
Soran+1 yılEvet biliyor misafir falan geldiğinde yine aynı durum oluyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılNekdr edepsiz insanlar var sinifinda takma zamanla daha rahat olursun
11 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim
+1 yılO anı zaten taşıyacaksınız öyle düşünün ve sakin olunki panik yapmayasınız bilemezsem hiç önemli değil düşüncesi olsun rezil olmaktan çekinmeyin ki atlatamazsınız yoksa
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısınız okuldaki herkes rezil olmaya bu kadar alışıkken ben rezil olmaktan kacıyordum
+1 yılAğzı olan konuşuyor. Kendini savunsaydın. Zamanla atarsın
15 Yorumla
Soran+1 yılHic birşey düşünemedim o an eve geldiğimde bir sürü cevabım vardı o an dedim keske o olay olduğunda bu cevabı verseydim diye ama iste insan o anda düsünemiyor
Soran+1 yılİnşallah zamanla atlatırım tesekkur ederim
- +1 yıl
Ben olsaydım kendimi hemen savunurdum
Soran+1 yılEvet keşke bende hemen savunabilseydim ama o an sanki üstüme kaynar sular dökülmüş gibi oldum dilim tutuldu ellerim ayaklarım titredi insan o anda hic birşey düşünemezki :(
Soran+1 yılYüzüm çok kızarmıstı cidden arkadaşım kafandan duman cıktı oha dedi
- Güzellik & Bakım konusunda 617 cevap paylaştı.
+1 yılIyyyy terliyo musun? Şaka şaka normal tabii ki.. Özgüven çok önemli
15 Yorumla
Soran+1 yılSadece suratım kızarıyor ateş gibi oluyorum dilim tutuluyor sanki başımdan aşağı kaynar sular döküyorlarmış gibi oluyor
- +1 yıl
Sosyal fobi olabilir yaa sende ortamlara takıl, sürekli yeni arkadaşlar edin.. kafeini azalt bir de.. geçici şeyler, ruhen olgunlaştıkça insan artık takmıyor
Soran+1 yılKafein? :)
Soran+1 yılKusura bakma yanlışlıkla sana yazdım :)
- +1 yıl
Bana yanlışlıkla yazarlar genelde 😀
+1 yılSosyal fobi psikiyatri gidersen ilaç verebilir en iyisi kendini zorlamak.
10 Yorumla
+1 yılKim ne derse desin gül geç. Unutma hiç kimse mükemmel biri değildir.
10 Yorumla
+1 yılEgolu olursan sorunun çözülür biraz özgüven kazanmalisin
10 Yorumla
+1 yılSosyal biri değilsin pek galiba bence psikolojik destek al zamanla düzelirsin daha çok senin elinde
10 Yorumla
+1 yılrelax kimse senden büyük üstün değil bu sözümü unutma ama hiç kimse Allahtan başka
10 Yorumla
+1 yılvaybe asiri utangaclik olabilir bosver bisey yapma zamanla gecer bu
10 Yorumla
+1 yılDoktora gittin mi? 🤔 ailen biliyo mu
19 Yorumla
Soran+1 yılAilem biliyor çünkü misafirler karşısında da böyleyim ama doktora hic gitmedim çok cekiniyorum
- +1 yıl
Git git..
Soran+1 yılGidemem istemsizce çok cekiniyorum
- +1 yıl
Özelden konuşmak istiyo musun? 🤔
Soran+1 yılHayır :(
- +1 yıl
Peki madem zorlamak olmaz hayatında başarılar :)
Soran+1 yılTesekkur ederim
- +1 yıl
Rica
Soran+1 yıl:))
+1 yılBelli ki çok heyecanlanıyorsun rahat olmaya çalış
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok fazla heyecanlanıyorum nasıl rahat olabilirim?
Soran+1 yılHeyecanlı bir yapım var
Özgüven kazanman lazım😕
14 Yorumla- +1 yıl
Özgüven nedir?
- +1 yıl
Bilmiyordum çocuk benim ihtiyacım yok ki ve bizim zamanımızda özgüven diye birşey de yoktu.
Soran+1 yılNasıl kazanabilirim peki?
+1 yılUtangaçlık çekimserlik içine kapanık birimisin
13 Yorumla
SoranEvet öyle biriyim
- +1 yıl
Kalabalık ortamlarda duramiyorsun bir mekana gittiğin uc bucak sessiz az kisinin veya kimsenin olmadiğı yerlere oturuyorsun cocukken cokmu ezildin veya aileden cok baskımı gördün
Soran+1 yılİkisi de olabilir yani bilmiyorum
+1 yılZaman herşeyin ilacı.. Zamanla atlatırsın
13 Yorumla
Soran+1 yıl18 yaşındayım ama daha ne kadar bekleyeyim
- +1 yıl
Tanımadığın insanlarla konuşa konuşa bu durumu yenersin. 18 yaşındasın fakat bugüne kadar yabancı kişilerle fazla görüşmediğin için öylesin. Yaşın daha küçük. Daha ne kadar bekleyim derken bu zamanı ileri veya geriye almak tamamen senin elinde.. Rahat ol
Soran+1 yılEvet aslında sizi çok iyi anlıyorum çok haklısınız yabancı kişilerle hic görüsmedim bile diyebilirim
Güzellik & Bakım konusunda 899 cevap paylaştı. Korkualrın ustune gitmelisin
14 Yorumla
SoranOlmuyor iste yapamıyorum
Soran+1 yılYa ben utansam cekinsem yine iyidir de kızarıyorum terliyorum sanki basımdan aşağı kaynar sular döküyorlar
Soran+1 yılO an dilim tutuluyor ellerim ayaklarım titriyor
Utangaclik kaynakli yenebilirsin
21 Yorumla
SoranNasıl peki? Kaç yıldır böyle
Gizli Üye(30-35)+1 yılHeyecan yapıyor musun peki
14 Yorumla
Soran+1 yılCooook fazla çok heyecanlı bir yapım var
Cevap sahibi+1 yılİlk başta neden heyecan yapıyorsun korkularin nedir kağıda yaz sırayla ve yapmaya çalış deki kendine ben heyecan yapmiycam çok rahat davran sürekli konuş iletişim kur yardım et zamanla gidecek bende ayniydim şükür geçti ama bazen arada oluyor
Soran+1 yılAslında heyecanımın nedeni kursa gidiyorum evdeyken heyecanlanıyorum acaba kursta rezil olurmuyum acaba kursta beni nasıl görürler acaba kursta severler mi beni falan böyle saçma düşüncelerim var bende aslında her gün kendimi motive ediyorum bazen yeniyorum bu durumu ama1 hafta sonra tekrar utangaç halime eski halime dönüyorum
Cevap sahibi+1 yılBu düşüncelerin hepsini sil at kafandan derin bir nefes al oksijen al ver insan her yaptığı hareketten davranıştan sorumludur sen kendini bildikten sonra kimse hiç bişey diyemez rezil olmazsin tabiki sevilirsin sen kendi kendine kötü kurgular yapıyorsun rahat ol her zaman deki kendine evet ben kursa gidiyorum herkes beni seviyor aslında senin ki saçma düşünce değil tamamen psikolojik ben konuşarak atlattım bendede oluyor aynısı ama ben takmıyorum farklı insanlar arasına girip sohbet ediyorum yanlış davranış yapsam bile diyorum ki herkes kusurlu hatalı bu yüzden ne yaptığıma bakmam yani umursamam eğer saçma gelen birşey hissetmissem pişman olsam evde konuşurum kendi kendime bunları yapmiycam yani öyle olki kendi kendine yap bunu başarırısin eminim deki herkes beni seviyor Allah beni görüyor senin kendi kendine yaptığın kuruntu hiç bişey tinalama ha heyecana gelirken bir psikologa git derim ben de onu yenemiyordum çünkü ya da psikolog konuşarak açılırsın
İnsanların arasına daha fazla karışarak
11 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyor iste cekiniyorum
+1 yılBen de aynı sıkıntıyı yaşıyorum 😥
114 Yorumla- +1 yıl
Yardımcı olabilirim isterseniz
- +1 yıl
Nasıl
- +1 yıl
Siz tam olarak anlatırsaniz birazcık bilgi verirseniz daha iyi yardımcı olurum
- +1 yıl
Teşekkür ederim özelden mi
- +1 yıl
Rica ederim hiç farketmez burdan da olabilir özelden de olabilir siz nasıl isterseniz
- +1 yıl
Tamam birazdan yazarım 😊
- +1 yıl
Peki teşekkür ederim yanlız mesaj atamazsiniz bilginiz olsun bir xper mesaj atamaz 😊🤗
Soran+1 yılCiddenmi peki ne yapacağız biz kaç yasından beri böylesiniz benim gibi olayın oldu mu hic?
- +1 yıl
İstersen yardımcı olurum
- +1 yıl
12 yaşından beri. Eskiden yani 😞
- +1 yıl
Hala devam ediyor 😞
- +1 yıl
Kız sen bana hani yazacaktın Ne oldu
Soran+1 yılÇok kötü bir durum ama ben yine biraz azalttım her gün kendimi motive ediyorum sende denemelisin aman be Konuşayım en fazla nolur ölürmüyüm gibi düşüncelere atıl
- +1 yıl
Hiç bilmiyorum 😞
Sıkıntı yapma rahat ol onları görme
14 Yorumla
Soran+1 yılİsteksizce oluyor iste
Soran+1 yılAma yapmak istiyorum da ya kızarırsam ya alay ederlerse diye korkuyorum
Zaman birka daha sosyal olmaya çalış
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBir psikoloğa git. Kökten çözüm.
10 Yorumla Heyecan ve ya bir hastlık olabilir
11 Yorumla
SoranBilmiyorum aslında çok heyecanlı bir yapım var
+1 yılKitap oku
110 Yorumla- +1 yıl
İşe yarar mı ki 😅
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Hiç sanmıyorum kitap okuma ile olmaz bence alakası yok utangaçlık çekingenlik var insanlar ile sohbet muhabbet ede ede zmaanla geçer ki bence gerek yok insanlar zararlı uzak durmak daha iyi
- +1 yıl
Psikoloji kitabından bahsediyorum
- +1 yıl
Olabilir bak başta söyleseydin EyvAllah
Soran+1 yılBilmiyorum ya kitap okumayıda pek sevmiyorum ama
Soran+1 yılİsmini bildiğiniz kitaplar var mı peki o türden?
- Güzellik & Bakım konusunda 25,5b cevap paylaştı.
+1 yılAy bende 😳😨
11 Yorumla
SoranÇok kötü bir durum ya ne yapıcaz biz benim yaşadığım olay gibi yaşadınmı hic
+1 yılpsikolojik tedavi görmeniz lazım..
10 Yorumla
+1 yılBende bisey olmuyor yardiriyorum sohbetin dibine
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 41b cevap paylaştı. Relaks ol heyecan yapma :)
#emre0010 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılat şu ezikliği üstünden :(
11 Yorumla
Soran+1 yılNe yapayım peki çok mu ezik duruyorum
+1 yılÖnemli olan ne amaçla konustuğun bence rahat ol
10 YorumlaDoğal olmayı denemelisin kız ayool
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçer geçer
11 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim
Güzellik & Bakım konusunda 995 cevap paylaştı. 2 terapide hallederiz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılüstün! e buyu var
11 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya tövbe korktum bian :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende öyle oluyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim gibi olay yasadınmı birde yasın kac
Gizli Üye(30-35)+1 yılAzgınlıktan o
14 Yorumla
SoranNe alaka ya :)
Cevap sahibi+1 yılMast yap özgüveninn gelir kendini güçlü his eder sin dene bana haber ver
Soran+1 yılYapıyorum zaten de alakası yok
Cevap sahibi+1 yılHmmmm
Nedenini buldun mu
00 Yorumla
Devamını Gör(32)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Tanımadığım insanlarla konuşunca terliyorum kızarıyorum, nasıl normal olacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar