Sahip olduğumuz, kendimizce sorun olarak görüp üzüldüğümüz bazı özelliklerimiz olabilir. Bu durum sorunlara çözüm üretmemize, mutlu ve başarılı olmamıza etki eder. Bunun sonucunda 'Bunlar olmasa daha mutlu, daha başarılı olurdum.' deyiveririz. Sizi üzen, kendinizce sorun olarak gördüğünüz; "bunlar olmasa daha mutlu, daha başarılı olurdum" dediğiniz özellikleriniz var mı?
Son sevdigim bir bayan keske olseydimde hic tanismasaydik.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Parasizlik
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizi üzen, kendinizce sorun olarak gördüğünüz; "bunlar olmasa daha mutlu, daha başarılı olurdum" dediğiniz özellikleriniz var mı?
En İyi Cevaplar