Yalan sadece güvensizliği arttırır... Zorunlu olmayan yalanlara hayır. E ama zorunlu yalan nedir? Şudur... Birisi doğruyu söylediğimde anlayış göstermiyorsa, bana yalan söyleme hakkı tanıyor demektir. Bu hakkı kullanabilirim. Herkes kullanabilir. Yalan hümanizma, empati ve demokrasi eksiğinin doğal bir sonucudur.
Bence açık açık söylenilmeli zaten yalan kötü birşey değil mi? Evet Allah bize zaten bunu yasakladı ve yalan cidden bana karaktersizlik olarak geliyor sen yalan söylersin söylersin daha büyük yalan çıkar ve başın yanar. Doğruyu söyle hiç değilse seni dürüst bir insan olarak tanısınlar yalandan daha hayırlıdır emin ol.🙂
Bence o dakikadan sonra o kişiden farkı kalmamıştır.. yani en azından "benim gözümde" .. tabi bunun bide güvenmediği kişinin gerçekten düşündüklerini yapıp yapmaması var.. eğer yapmıyorsa hata 2 olur
Maskesi ile yalan söyleyen insanlar, ahiretinde çırılçıplak bendenleri ile itirafa mahkumdurlar, Bir kez yalan oldumu cidden devamı geliyor mutlaka geliyor,
Bence haklılar olurki önemli konularda onun bilmemesi gerekiyorsa güven bakımından yalan söylemelerinde haklılık payı vardır... Dip NOT... YALAN SÖYLEMEK İYİ BİŞEY DEĞİL sonuçta
En İyi Cevaplar