𝔻𝕦𝕣𝕞𝕒𝕕𝕒𝕟 𝕪𝕒𝕝𝕒𝕟 𝕤ö𝕪𝕝𝕖𝕪𝕖𝕟𝕖 𝕥𝕖𝕡𝕜𝕚𝕟 𝕟𝕖 𝕠𝕝𝕦𝕣...

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰
𝔻𝕦𝕣𝕞𝕒𝕕𝕒𝕟 𝕪𝕒𝕝𝕒𝕟 𝕤ö𝕪𝕝𝕖𝕪𝕖𝕟𝕖 𝕥𝕖𝕡𝕜𝕚𝕟 𝕟𝕖 𝕠𝕝𝕦𝕣...

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰
Yalan söyleyen insanlara tahammülüm yok. Güven bir kere sarsıldığında, tekrar inşa etmek neredeyse imkânsız. Doğruyu söylemek bazen zor olabilir ama yalan, insanı hem kendine hem karşındakine yabancılaştırır. Benim için dürüstlük, her ilişkide temel şart."
Bendede öyle yalan duyuyorum birde yalan söylediğini bildiğim halde devam edenler oluyor yüzüme carpoyorum
Yalan söyleyen birini affetmem, çünkü güven bir kez kırıldığında onarılması çok zordur. Benim için yalan, bir insanın karakterine atılan kara bir leke gibidir. Bir kere yakaladım mı, içimde o kişiye dair ne varsa gömerim; tıpkı cenaze namazı kılar gibi... Sessizce, kimseye belli etmeden, ama tamamen. Bir zamanlar ne kadar sevmiş olsam da, o güveni yerle bir eden birine ikinci bir şans vermem. Hayatta en değer verdiğim şey samimiyet ve dürüstlüktür. Deneyimlerim bana gösterdi ki; bir insan bir kez yalan söylediyse, yine söyler. Bu yüzden yolum ayrı olur.
Bendede öyle oluyor ne yazık ki
Kaypak insan sevmem mezara da tek gideceğiz
Yani orası kesin
🙂🙂
Herhangi bir bakis açim olmuyor. Ya sitede böyle sorulara denk gelince tebessüm ediyorum. Ihı şimdi bakalım kimler yalan söyleyenden nefret ederim demiş diye gelip yorumlara bakıyorum önce. Hepimiz potansiyel yalancilariz. Görüşler muazzam komik. Herkes sanki hayatı boyunca minik de olsa hiç yalan söylememiş gibi sadece başka insanların yalan söylediğine nasıl güzel inandiriyor kendini... işte bu da yalan söylemek.
Bak buda farklı bakış açısı 😂
Dürüstlük yalancıların yapamadığı bir şey
Ama durustte olmuyor bazıları
Olamazlar yalancılar ondan
Ee iste bak
Dürüstler de sevilmiyor ben bekar kalırsam bu yüzden bekar kalabilirim 😂
Durustler bak işte bundan sevilmiyor 😂
Yani yalanı pek affetme taraftarı değilim ama çok sevdiğim biriyse bir kereliğine mahsus mazur görebilirim. 😅
Bir kerecikmi 😂
Bilmiyorum birden fazla olabilir. Sevince gözüm kör oluyor jdhdhs
Sen sevdiğine körsun desene peki sana soru bildiğin halde karşındaki sana yalan devam etse naparsin
O bildiğin s*lak yerine koyma olur. Ona sinirlenirim djhdhdh
Seni küçük aslan pençeler nerde 😂
Miyav hırrr dhhdhd
Hahah aslan kükrer 😂
Minnak aslanım ben miyavliyom ndjdhdh
Minnak buyumeyen ozaman
Yalanı alışkanlık haline getiren biri karşısında tahammülüm hiç yok, açıkçası hemen mesafemi koyarım 😒. Çünkü güven kırıldığı anda bir daha aynı bakamıyorsun, ister istemez ilişkiden soğuyorsun. Herkesin ufak tefek beyaz yalanı olabilir ama “durmadan yalan” tam anlamıyla zaman kaybı. Netlik ve dürüstlükten şaşma, daha huzurlu yaşarsın yaşamını! 💬🚧
Cevap
16Cevap
Yalan söyleyen insandan nefret ederim.. ne olursa olsun doğruyu söylemeli bana. yoksa güven duygum bir daha gelmez
Aynen ben insan guvenemiyor böyle insanlara
Artık umursamıyorum ve iletişimi kesiyorum
Bende öyle yapıyorum tiksiniyorum çünkü
En güzeli..
☺️🌹
Bir bakış açım yok, benle işleri olamaz
Bana uzak diyosun aynı ben
Onlarda var bak doğru

Ruslarin cok sevdigim bir sözü var.
Пошёл на хуй
Bu söze direk katılıyorum
Bende katılıyorum jhsj
@Selinawoman sendemi katıldin 😂
Sana güvenerek katıldım jhsh ne yazıyor orada
@Selinawoman küfür sen duyma 😂
Ne🙄 yorumumu silin imdat 😅
@Selinawoman yook o kişiye yani söyleyenlere söylemiş
@Selinawoman Tipik koyun halki insan okur bakar.
@hayalsizdasporav haklısın öyle oldu valla 🤣
Yalan ile yaşayan kişiler kendi hayal dünyalarında yaşar ve söylediği her bir yalan söze inanır. Onlar için doğru olan yalan içinde yaşamak. Bizler ise öyle kişileri hayatımızda tutmamalıyız
Bencede hiç tutmamalıyız çok haklısın
Doğruya yalan katarak söylenen katıklı yalanlar gibi …
Yalan yalanı doğuruyor
Bak bu çok doğru yalan ciddi yalanı doğuyor
Arada doğruyu söyle de inandırıcılığın olsun derim. Ama zor bir şey sürekli yalan üretmek zorunda olmak:)) kafayı da yorar
Valla üreten var ciddi 😂
Güzel sahne ama 😂
Ama onun gibi sanatçı yok valla şu an 😂
Doğru inşallah yasayabildigi kadar yaşasın diyelim
Yalan parayla olsa kredi çekecek insanlar tanıdım yalancı insanlara herhangi bir bakış açım yok maalesef bakış açıma giremezler
Güzel söyledin sen nerdesin bakım eski hesabına noldu
Sıkılmıştım bi ara baya abi sildim onu sonra yine sıkıldım tekrar açtım 😂 U olmuşsun sende tebrik ederim hayırlı olsun baya çok yakışmış
Tskrler kardeşim sende eski bir s biliuosun sıkılsan bile silme hesabı öyle dursun kafani dinle gel kimse için burada su kişiye kafam bozuldu sileyim deme yaparız senide bir u istedin zaman 😂
Eyw abi baştacısın işleri bi düzene koyayım ilerde daha çok boş vaktim olacak o günler gelsin duruma göre bakarız 😃
Tamam kendini toparla iş önemli ne zaman istersen hallederiz 😂
Anlat gülüm anlat iyi ilerliyorsun dediğim bile olmuştur.. Ya yüzüne vururum, ya da hiç muhatap olmam..
Ben dinlerim sonra derim bu ne sonra aynen devamsa yüzüne vururum direk
"Anlat anlat güzel oluyor" Kemal Sunal. 😃
Kemal Sunal doğru demiş 😂
Aynen. 🤣
Victor Hugo Fransız bir şairdir. Severim şiirlerini
Bende severim güzeldir şiirleri
Ben çayı içmem sallama
Yalan söyleyen anca kardeşim
Bunlar sallama çay o zaman 😂
O hep onu kardeşim yapıyor ben anlamadım anladım 😂 onlardan çok var işte 😂
İşte kafiye var onda kardeşlerim benim diye onlara toplamış şekilde hahaha
Seviyoruz küfürü gibi gibi 😂
Güzel dusunce sovdugun çok acimiuorsun desene 😂
Bak sevdim seni sözü özü bir biri direk yapıştıran 😂
Vay hanım ağa gibi len 😂
Başka 😂
Vay helal olsun topuğuna sıkarmiyiz 😂
Padişah elin masalı o zaman 😂
Hahah vay yavrum kıza bak lan memleket nere hanim ağa 😂
www.youtube.com/watch
Bu düzeni her vilayete götüreceğiz 😂
Bak sen her halükarda öldürcez ,,😂 nerelisin sen
Parti demi kurdun kız 😂
Ankara Malatyalılari severim cana yakın olurlar kaysilar ne alemde don almış diyolar doğrumu 😂
Yuhh işçiler olcak o partinde o zamn 😂
Haha valla sen ne neşeli kızsın böyle 😂 enerjine hayran kaldım 😂
www.youtube.com/watch
Malatyalı'yım ama la bize her yer Angara 😂
Ankara geldinmi yasasının bakım 😂
Onları kollayacagiz diyosun 😂
Kalbin niye gülmüyor bakım gülsün oda 😂
Ne işinde caliyon sen bakım güzel beğendinmi Ankara 'yı
Gülen kız insanlar ağlıyor gibi gülen yok 😂
Suanki insanlar ağlıyor onu dedim hani ulkece öğretmenmisin bakim
Fitnes hocası ama güzel öğretmen olur senden sınıf öğretmenimi
Uzak durmak en güzeli.. bahanelerle başlayanlar sonunda yalan olup yok olurlar…
Bencede en güzeli uzak durmak
Herhangi bir bakış açım olmaz. İletişimi keser yol veririm
Geneli hep ya da hepsi öyle diyor bak destekliyorum
Ne gibi acımasiz oluyorsun peki
Tam benim düşünce ben geçiyorum ama soleyim
Bencede sende güzel yapiyosun
Eywallah al sana gül 😂🌹
Yenirmi o 😂
Öyleyse tamam gül yolladimki sana reçel yapıyorlardı değilmi 😂
Daha çok yasicaz sen öyle seeyler düşünme yok ben reçel felan yemem ama duydum öyle gül reçeli diye misal ben balda sevmiyorum
Et severim et ben etcilim 😂
Cins dedin ya ordan niye etsiz hayat olur mu sen birde erzurumlusun Dadaşlar et yer 😂
Genlerde var anladım yeğenler napıyor bakim ,😂
Yok ya niye agritsin agritirsa dişle onu 😂 sen beni anla yazımdan 😂
Yani benim yerimede ısır yani cocuk göremedimden iyi olur kanıma değer 😂
En güzeli yalanlarıyla baş başa bırakmak zaten sonunda layınığını buluyor öyle insanlar
Bak doğru harbi layigini buluyolar
Yani kendi haline bırakmak lazım
yalan sevmiyorum sürekli yalan söylüyorsa artık söylediklerine inanmam güvenmem
Bendede öyle bir inanirsin iki eywallah 3 yallah
Ahahs bazı yalanların ilki yeterli yani ne icin neden soyledigi de önemli
Tatlı yalana bişey demem ben ama insan yalanı habire söylerse o zaman bu ne derim
kisinin özeliyse falan takmıyorim ama kandırma art niyetle yalan söyluyorsa sorun
Yani bak o sorun işte
Öyle dolandırıcı sahtekar insan sevmiyorum bir de aldatma kandirma bunlar karakter sorunu diger turlu cok sey yapmıyorum ya yalan söylemeyen yok çunku
Yani yalandan sonra sahtekar olanlarfa tehlikeli
Evet baska kimler tehlikeli
😄😄
Başka kimler var çok 😂
Sinirliler mesela sjdhd
Benden zarar gelmez sınırlı olarak 😂
Tamam sen hariç ajsjs
Beni köşeye at 😂
Nasıl ataym benden irisin sjd kendin kösede dur
Hani bir güç gelir deli gücü 😂
bana deli mi diyosun🙄
Yok gücü diyorum bazen kaldiramican bişeyi sen onumu anladın 😂
öyle dedin sjdj
Kuru iftira o deli gücü dedim o farklı bişey 😂
ben anlamam dedin bile 😒
Bak bazı insanlar 100 kg kaldıramaz ama birden bir deli gücü gelir bir bakmissin kaldırmış o manada 😂
Hı hı kesin oyledir
Valla öyle bak
tamam tamam şaka yapıyorum😄
Biliyorum şaka yaptini caktima 😂
peki😄
Mesafe koyarım ama yalanı duyduğum anda fena olur 😀
Fena olarak ne yaparsın mesela 😂
Aslanmisin yoksa sen 😂
Bende Memlun oldum oğlak ben daha bir dik başlıyim 😂
Kabul eden aslan oda güzel 😂
Noldu moduna bakim
Sole sole üzülme ne oldu
Arada olan neymiş bu benimde içimde huzursuzluk var bugün sende demi öyle
Benden geçti sana ozaman isinladim sana 😂
Ne zamandan peki
Üzülme bendede şu an var geccek bana güven ☺️
Rica ederim 🌹
Ne yalanı olduğuna bağlı mesela bana sürpriz yapmak içinde yalan söylemiş olabilir
Onlar tatlı yalanlar kötü yalanlari alalım 😂
Hee o zaman iyi bir bakış açım yok
Senin kalbin valla mis haha neselisin harbi bak çok hemde
Var biraz benim kafada ondan 🤣
Ne alaka iyisin iyi 😂
Teşekkür ederim ahahdj
Rica ederim 😂🌹
İlk yorumu ben atayım bari 😂
Yalan söyleyenlerin burnu pinokyo gibi uzuyor 😂
Ciddi uzuyor bak ikinci oldun atamadin tam ilk 😂
Neyse 😂
Olsun gene ilk diyeyim sana 😂
Tamam olsun 😂
Anlaştık 😂
Anlaştık 🤝😂
Yalan söylememi gerektirecek sorular soranların kabahatidir..
Değişik güzel yorum
Uğraşmak zor Uzaklaşıyorum
En güzelini yapiyosun
Ciddiye almam öyle birini
Takmam diyosun güzel
Onlara bir bakış açım yok sözlerini dinleyip geçiyorum cevap vermeye gerek bile görmüyorum...
Adam yerine koymamak bak buda guzel
Evet bence en güzeli kafam çok rahat bu şekilde...
Çok doğru düşünmüşsün destekliyorum seni
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 🌹
Nötr, yalan söylemek de hayatın bi parçası, ne sen ne de ben kimse doğrucu davut değil sonuçta
Ama herşeyin başı bir yalan kötü sonuclara etki eder unutma
O zaman ölçülü şekilde yalan söylesin
Yani bak bu olabilir
Bu az yalan söyleyenler...
Azı karar çoğu zarar diyerek mi yola çıkıyorlar acaba cano?
Genelde öyle diyolar bak cano
Hissederim genelde sogurum uzaklaşirim.
Benim gibi en nefret ettim bir insanın bildigim halde yalan söylemesi
Evet böyle insanı aptl falan sanıyorlar ama bilmiyorlar ki karşısındaki insanlar ne kadar zeki.
Yani işte en saf onlar halbusiki
Saf değil reis karakterleri bozuk yalan söyleyen insanların
Karekter onlarda yok ve hala oyleler bakıyorum tiksindi geliuor bana harbi
Yalancı insanlara karşı bende öyleyim Allah dürüst insanları çıkarsın karsimiza.
Amin en büyük temenni
ha bir, ha bin gerçektende. hiç birseyin azi çoğu olmaz ya yaparsin ya yapmazsin.
bir insan bir kez yaptiysa hep yapar bunun geri donusu yok.
Çok doğru durmaz bencede
Umursamıyorum hayatımdan silerim netimdir
Güzel net olmak
Yani söylediği yalana göre değişir
Mesela sana en son söylenen yalan ne peki
Boş ver
İnanmış gibi yaparım emek var
Emeğe saygı yani 😂 ben çok sinir olurum bilirmisin
Dimi fjfjg
Yani ama güzeldi emeğe saygı oda emek doğru 😂
O kadar uğraşmış yalan söylemiş fjgj
Yani ödülde verelimmi ona 😂
Tabi çikiletta
Tamam bana ne veriyosun 😂
Paylaşın o çikolatayı sjdj
Ben sevmem ki ama 😂 bana ayrı bişey vermen lazim
Ne istiyorsun😂
Bilemem et yapabilrsin bana olabilir o bak 😂
Olur yeriz birlikte jjdj
Olur bak et de canımı ye 😂
Köfte de yapalım
İşte koftesiz olmaz valla işi biliyosun sen 😂
Dimi ekmek arası djdj
Olur bak söz senle köfte yicez 😂
Ben yıllar önce burada birine böyle bişi demiştim öyle gelişine ve ben istanbuldayken o arkadaşla defalarca buluştum djdj
Eee sonra noldu peki
Hala arada konuşuyoruz evlendi geçenlerde
Demekki konuştun kısmetlesiuor senin😂
Öyle de denebilir 😂
Kismetli kadınsın masallah kanadada durumlar nasıl bakım 😂
Hımm iyi ama daha iyi olabilir
Niye ne sıkıntın var orada peki
İş bulamıyorum ya🤦♀️
Kanada da yok harbi iş
Kanada da var da toronto çok kalabalık artık iş bulunmuyor
Peki ABD geçiş yapamazmisin
Oraya hiç geçmem burdan beter
Ciddimi sen ne işi ariyorsun peki orada
Ne iş olursa öğrenciyim seçemem dkkd
Oradami öyle oldu gel Türkiye'ye 😂
O hiç olmaz dkdk
Neden 😂
ALLAH nasıl biliyor sa öyle yapsın
Amin
Bakmam bile
Cok doğru bakmamak lazım
bir kere yakaladım mı hep şüphe ederim
Bende öyle şüphe çok ederim
Tüm güvenim kırılıyor
Bende güven kalmadı artık desem
Hhsjhs bakış açım olmaz
hoş geldin zehir hiçmi işin olmaz 😂
Herkesi koysun seni koymasın bak sen
Yok kiii. Bakmıyorum bile 😄
Adam yerine koymuyorum dedi bak 😂
Tühh shhs😄
Bencede tüh onlara 😂
😅😆
Nefret ediyorum yalan söyleyenden
Sende bendensin bak ben ifrit olurum
Acayip huy oluyorum bak nasıl huylandım aklıma geldikçe 🤪😏
Bende döv onları 😂
Gerçeklerle dövüyorum zaten 😂😂😂
Afferim kız sana 😂
Doğru olan her zaman kazanır
Bencede doğru olmalı insanlar
NE olursa olsun hemde 😏😎
Hemen yüzlerine vururum
Acımam diyosun güzel
Hiç acimam
Helal
Saygımı kaybedip basitleşiyorlar bir anda
Doğru basitlesiyolar
Öyle pembe yalanlardan bişey olmaz önemli yalanlar tehlikeli
Bende öyle ama o pembelere çok goz yumuyoruz işte sonra devamı geliyor
Çok doğru onu bende çok isterim bak
Kendi tercihi, haline bırakırım
Yani napıyorsa yapsın
umrumda olmaz gülüp geçerim 😂
Üste çikolata yersin sen 😂
Ay evet çikolata var olduktan sonra her şey toz pembe 😂
Hayat sana güzel kız 😂
Kendini mutlu etmeyi bildikten sonra hayat herkese güzel olacaktır 😂
Pastayla çikolatalı demi 😂
Bildin adam bildin 😂 daha ne isteyebilirim
Et olabilir 😂
Et mi ıyyy😬
Ete iy dedi 😂
Az tatlı ye sende hep et olmaz 😂
Ben bak et yemezsem ölürüm kesin 😂
vegetarian insanlara özen bak bi ara bende olmak istiyordum😂
Onalr yaşamıyor ki
Ne yapıyorlar peki😂😂
Açlıktan ölüyorlar ne olcak 😂
Daha neler 😂 hiç vegetarian insan görmedin mi sen burada çok var
Ben sevmem vejeteryan 😂
Sen bişey sevmiyon😂
Et severim ben 😂
pardon unutmuşum 😂
Niye unuttun 😂
Hafızam iyi değil 😂😂
Neden çikolata olmasın bu 😂
En masumu o ona laf yok 😂
Masummu peki 😂
Evet 😌
Bakış açım yok görmezden gelmek lazım onları
Bencede hiç görmezden
Herkes kendini kandırır
Bencede kandırdığını sanır
Sağlıklı bir birey değildir, uzak dururum
Bencede sağlıklı olmadığını düşünürüm
Mitomani o hastalık
Tehlikeli hastalık bu var bazilarinda
Valla onalr çok tehlikeli cidden
Ve seni kestiğini çok haklısın
Sen bütün hepsini topladin 😂
Biz seninle kuzu yeriz 😂
Yani bir kere geldik hayata yemeuelimmi 😂
Bak onları sen ye ben et anlaşalım 😂
Tamam tatlilarimi sen ye ziyan olmasın 😂
Anlaştık bak bunda 😂
Ama birgün olur bak kesin ☺️🌹
O yalan söyleyip dursun, ben tiksinir geçerim.
Bende tiksiniyorum öyle insanalrdan
Bi süre sonra dinlemiyorum
Peki kişi hakkında ne yapıyorsun
Bende onlara yalan söylüyorum
Mesela ne söylersin yalan olarak
O habire yalan söylüyor diyelim iki kelimesinden birisi yalan
Hayatimdan s. olup git net bu
Bencede en neti
İlişkim biter kendisiyle
Yol veririm diyosun o zaman
Evet aynen öyle diyorum
Güzel düşünce bendensin
Teşekkürler bro
Ricalar ☺️🌹
₳₦₦₳₦ł₦ Ø₥ɄⱫⱠ₳Ɽł₦₳ ₳Ɏ₳₭Ⱡ₳Ɽł₥ł ₭ØɎɄ₱ ₦Ɇ₦Ɇ₦ⱠɆ ฿₳฿₳₦ł ₴ł̇₴̧₮ł̇Ɽł̇₱ ₳₦₳₦ł₦ ₭₳Ɽ₳ ₳₥ł₦Đ₳₭ł Ø ₭łⱠⱠ₳Ɽł ₵̧Ɇ₭ł̇₱ ₳₦₳₦ł ₮ɆⱠɆVłⱫɎØ₦ ₱ØⱤ₦Ø₴Ʉ₦Đ₳ ₦Ɇ₦Ɇ₦ⱠɆ ØɎ₦₳₮łⱤł₥ ØⱤØ₴฿Ʉ ₵̧Ø₵Ʉ₲Ʉ
Aynı böyle derim 🤣
Maşallah kız bu ne 😂
Hak edilen şeyler canım ya 😅
Sevmem
Sende bendensin o zaman
Çok doğru bir tane soyleyince devam ediyor
Ve arkası kesilmiyor
Soğuma sebebi
Bencede direk soğuma sebebi
Asla tahammül edemem
Bende edemem işte sinir olurum
Negatif
Bende öyle düşünüyorum
Uzaklaşırım.. 😊
Sevmiyorum diyosun Rusça deriz onlara 😂
Spokonyno nochi 😄
Anladım 😂
boş ver en güzeli anladigimiz dil 😄
Bencede 😂
çoğu insan yalancı
Bak buda doğru haklısın
Silerim
Acımam diyosun sende
Aciyana acirlar valla
Çok doğru söz acinmicak o zaman
Mızrakla kovalamak lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?