Anın kıymetini bilmek gerek..

"Gençler Ümitleriyle, ihtiyarlar anılarıyla yaşarmış" ..
Yoksa sen genç yaşta ihtiyarladın mı?

Yoksa sen genç yaşta ihtiyarladın mı?

Geçmiş iyide olsa kötüce olsa geçmişte kalmıştır geçmişi düşünerek bugünü mu , bugünü mu düşünürek geleceğimi planlamam. Ani yaşamak en iyisi anı yaşayarak geleceğe yön vermeye çalışırım :))
Ne geçmişi özlüyorum ne geleceği. Mevcut anda yaşayabileceğim ama yaşayamadığım alternatif andır özlem duyduğum. Anı yaşamak gerek.
Oran olacak ama %30 geçmişi düşünerek %70 geleceği düşünerek, anı yaşarım diyerek yaşamıyorum belki biraz anı yaşarım diyebilirim.
Gittin şimdi ise yoksun yanımda bir şeyler istemek neye yarar , hatıralar...
👍👍👍
Cevap
16Cevap
Bunlar bir bütün istesem de ayıramam sanırım. Geçmiş dediğin şey şimdinin 1 saniye gerisi, gelecek şimdinin 1 saniye sonrası. Elimde koca bir şimdiki zaman taşıyorum, ikisi de bu kapının anahtarı.
Anı yaşamak istiyorum ama bişey sürekli engel oluyor bana. Diğerleri yok.
Umarım öyledir ☺️
Geçmiş zaten geçti gelecekte gelecek mi belli değil en iyisi hafiften geleceği düşünmek ve anı kaçırmamak. :)
Ne kadar anı yaşamak istesem de geçmişimi düşündüğüm oluyor.. Gelecek için kaygılanmıyorum ama.
hiçbir seyi düşünmemeye başladım artık. cunku hayat belirsiz ve her an değişen bir sey. bu sebeple anda kalmaya caba gösteriyorum.
Anı yaşayarak. Geçmiş veya gelecek elimizde değil ama an bizim elimizde.
Daha çok geleceği düşünerek bu aralar ama hepsini genelde düşünüyorum.
geçmişe çizgiyi çekeli oldu birkaç sene.
anı yaşayarak ve geleceği düşünerek..
her zamann
Gelecek , gelecekse düşünüyorum tabi herkes düşünür bence bunu 😕
Gelecek ya çok düşünüyor insan
Hiçbiri... kuru sıkıyım şu an...
Anı yaşadigima eminim
İçinde olduğum an neyi getiriyorsa onu; geçmiş, gelecek veya şimdi.
Tamamen anı yaşarım. Kafa rahat
Zamanda yolculuk bazen geçmiş bazen gelecek 🙃
Tabi ki geleceğimi düşünerek yaşıyorum.
Hepsindede yaşıyorum galiba
Geleceği düşünmüyorum. Anı yaşıyorum
Geçmişi özleyerek 😔
Öyle ama işte insan özlüyor ya, hele ki babamın olduğu zamanlar 😔😔
Amin, Allah razı olsun 😊
Genellikle geleceği dusunerek
Son zamanlarda geleceği düşünerek yaşıyorum.
geleceki düsünerek
Anı yasarim
geleceği düşünüyorum
Anı yaşayarak
O anki moda göre xd
Anı yaşarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar