Gecenin bilmem kaçında kilitlendiğim sorunun insanlığa ne gibi bir hizmet edeceğinden bihâberim. Lütfen güzel bir şarkıyla eşlik eder misiniz geçmişe. Geleceğe henüz şarkı yazılmadı zirâ.

Gecenin bilmem kaçında kilitlendiğim sorunun insanlığa ne gibi bir hizmet edeceğinden bihâberim. Lütfen güzel bir şarkıyla eşlik eder misiniz geçmişe. Geleceğe henüz şarkı yazılmadı zirâ.

Ben genellikle yaşadığım anı düşünürüm ve geleceği.. ama geçmişi hiç düşünmem çünkü geçmişi düşünmen benim için sadece zaman kaybıdır
Ne geçmişi ne de gelecegi... insaniz bazen zihnim kaysa da bu ikiliye hemen kendimi şu ana getiriyorum. Anı düşünürüm... Ne hissediyorum, şu an gerçekten keyif alıyor muyum, bunu yapmak istiyor muyum" diye sık sık sorular sorarım kendime.
Geçmişi düşünerek hareket ederim.. Gelecekte beni neler beklediğini bilmiyorum o yüzden geçmişi düşünmek daha mantıklı geliyor..
https://www.youtube.com/embed/g3L9L_8z814şu an dinlediğim şarkıyı bırakayım..
Cevap
12Cevap
Geçmiş geçmemiş bende inkar edemem yaşandı ama iyi, ama kötü geçmişte takılı değilim neyse ki... gelecek hakkinda en fazla bir haftalik gelecek planım var yillar sonrasini hayal edemiyorum sonra olmuyor falan filan şarkı ne olsun blmiyorum
Bu olsun severim
İkisini de pek düşünmem elbette azar azar aklıma gelir ama anlık sadece. Bugünün tadını çıkarırım daha çok
Geçmişe takılı kalmam, gelecekle alakalı çok hayal kurmam. Çünkü tanrının planları bizden daha geçerli oluyor.
Geçmişime ve anilarıma çok bağlı yaşarım buda zaman zaman duygusal bir çöküşe sürüklüyor
Eskiden geçmişe çok takılırdım. Şimdi ne dün, ne yarın. Sadece bugüne odaklıyım.
Geçmişi düşünmek patolojik boyutta takınti hastalığı yapar ve kendini yer bitirirsin. Geleceği düşünmekte anksiyeteye gider. En güzeli anın tadını çıkarmak ve anı anda bırakmak ve gelecek anıda düşünmemek💯✨
https://www.youtube.com/embed/H7mxXm0AvtsYeni bir kişisel gelişim kitabı okuyorum. Ve istemesemde geçmişe git gel yapıyorum.
🤔🤔 hangi kitap?
Çocuklukta ihmalin izi-boşluk. Basit ve güzel. Kendi duygusal boşluklarını doldurmaya teşvik ediyor insanı ki varsa tabi.
Teşekkürler.
Ricalar.
Her ne kadar gelecek odaklı bir insan olmaya çalışsam da, geçmişe takılı kalmadan edemiyor değilim maalesef. 4 yıl önce falan böyle değildim aslında, nazara geldik. : )
Şimdi odaklı yaşamaya gayret ediyorum. Geçmişin sadece hoşlandığım taraflarını anımsarken, bugünümü elime almadan geleceği elde etme düşüncesi ise bana yanlış geliyor.
Bugün öğrendiklerinle geçmişi kıyaslarsın; geçmişi kıyasladıkça bulduğun hataları, geleceğine yansıtmamaya çalışırsın. Zaman göreceli. Bazen ikisi de birbirinden uzun zaman alabiliyor.
Geleceğimi düşünerek dha çok zamanımı harcıyorum. 🌸
Ne geçmiş ne gelecek. Sadece şimdim var. Onu da çalışarak, spor, yemek yaparak kitap okuyarak geçirmeyi tercih ediyorum
Geleceği daha çok düşünüyorum.
Geçmişe bir şarkı bırakamayacağım maalesef, sonuçta "geçti"...
Önceden geçmiş gelecek arasında boğulup giderdim. Artık anı yaşıyorum. Her şey zaten olacağına varıyor. Kasmaya gerek yok yani.
Geçmişte yaptığım canım yüzünden hayla utanıyotum. Yıllar önceki yaşamış olduğum şeyler birden aklıma geliyor, yüzüm kızarıyor
Her gün hem geleceği hem de geçmişi karşıma alırım , tabi şu andan kopmamak şartıyla.. Dengeyi kaçırdığımda iç dünyam allak bullak oluyor..
💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯geleceği düşünerek harcadım desem yeridir 😅😅🤣🤣
Geleceği düşünmek isteyen ben gerçekte olan geçmişi düşünmek maalesef
Geçmişi. Gelecek hakkında plan yapmak hayal gücü gerektirir o da şu ara bende yok.
Gelecek her daim. gecmis yaşanmış yaşandığı yerde kalmış.
Geleceği düşünüp panik yapıyorum canım ülkem sayesinde:))
Geçmişi daha çok evet, üzgünüm bi daha yapmıcam inş yeni kararlar aldım
Onceden gecmisti, artik gelecek. En cok da simdiki zaman.
Ben geçeni düşünmem geleceğimi nasıl daha iyi yaparım onu düşünürüm daha çok.
Geçmişi diyelim, geleceğe o kadar zihin yormam planlarım bellidir sırasıyla uygulamaya koyarım.
Bu şarkı çok güzel. Zaman zaman değişiyor. Şu sıralar biraz daha geleceği düşünüyorum.
Önemli olan anda olabilmektir, geçmiş geçmiştedir, gelecek henüz gelmemiştir, elimizde olan tek şey şu an.
İkisini de eşit düşünüyorum bu aralar çünkü birbiriyle alakalı geçmişi çözmeden geleceğe gidemem buna karar kıldım
Geleceği tabi ki
geçmişten ders alarak geleceğimi şekillendirir ona göre hareket ederim diğer türlü iş işin içinden çıkılmaz hale gelir
Geleceğe odakliyim tamamen
ne yapcagimi düşünerek
Hayallerini düşünerek
Hayallerimi *
Geçmişi unutamadikalrimi
Geleceği ya okulum var benim
Geleceği, geçmişi fazla düşünmüyorum.
Geçmişi sanırım ama artık pek umursamıyorum
Ikisinin arasinda kalmis biriyim 😐
Gelecek kaygısından ötürü geleceği …
🧠 89% geçmiş 10% gelecek 1% boşluk
Ikiside çok güzel vaktimi çalıyor
Gelecek endişelendiriyor 😕
Geçmişe takılılırım hep
Gelmişi de geçmişi de fazla ipliyorum ben
İkiside ama geçmiş daha bir ağır basar
Geçmişe takılıp kalmamaya çalışıyorum.
Geçmişi
Gelecegi tabik
Geçmişimi
Gelecek
Geleceği düşünürüm doğal olarak
İkisini de yapıyom
Geçmişe çok takılırım
Geçmişi elbette
Her ikisi de eşit ya 😂
Gelecek
ikiside
Geçmiş
Geleceği
Geçmiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?