Duygusuz olmak bir ödül mü yoksa ceza mıdır, duygusuz olmak öyle yaşamak ister miydiniz, peki neden bunu isterdiniz?

Duygusuz olmak bir ödül mü yoksa biz ceza mıdır, duygusuz olmak öyle yaşamak ister miydiniz, peki neden bunu isterdiniz?
Duygusallık bir çok insanın istediği beklediği bir özellik olsa bile karşısındaki insandan beklediği olsa bile bir çok insan buna karşı son zamanlarda duygusuz olmayı istiyor bu şekilde davranıyor..
Duygusal olmanın insanı güçsüz gösterdiğine inanan var duyguların bir zaaf olduğunu hedefe giderken size engel olduğunu düşünenler de.
Tam tersi duyguların insanı değerleri yansıttığını düşünenler de var.. Bu ikilem arasında sorumu soruyorum
Peki sizce duygusuz olmak bir ödül mü insana bir ceza mı?
Siz duygusuz olmak ister misiniz
Cevabınız evetse neden hayırsa neden?



Güncellemeler
+1 yıl
Duygusuz olmak bir ödül mü yoksa ceza mıdır, duygusuz olmak öyle yaşamak ister miydiniz, peki neden bunu isterdiniz?
Cevapla