'İşine geleni yapana erkek.. kafasına koyduğunu yapana da kadin denir.' Doğruluk payı var mı, nedir?

nette gezerken böyle bişey okudum, işine geleni yapana erkek.. kafasına koyduğunu yapana da kadin denir... arkadaşlar sizce doğruluk bayı var mı nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
% yüz mü ben o zaman kadın olanları sevmeye başladım:)
Güncellemeler
+1 yıl
zeytin90 yorumlarıma cevap verme.
Güncellemeler
+1 yıl
senle ne sorunum olur ki i yaz ne yapayım zeytin90
'İşine geleni yapana erkek.. kafasına koyduğunu yapana da kadin denir.' Doğruluk payı var mı, nedir?
Cevapla