Herkesin yerinde olmayı istediği insanlar vardır ancak bazıları istemekten çok taklidi olmaya çalışır. Özendiği kişi gibi giyinir, konuşmaya çalışır, saçını O kişi gibi kestirir ve kullandığı telefonun aynısından alır vs vs. Bu şekilde size özenen taklitçileriniz var mı?
Çevrenizde size özenen taklitçi insanlar var mı? Taklitçilere tepki veriyor musunuz?
Damarima bastin iste eltim var ne alsam gider aynisini ya da bir benzerini alir gelir kullandigim bazi kelimeleri kullanir daha nişanliyken bizim evdeki duzen gibi duzene sokar kendi evini hayatim boyunca boyle dengesiz gormedim gorecegimide sanmiyorum
Var anasını satayım işyerinde gıcık oluyorum ya. Eren napiyorsa öyle yapalım, vardır muhakkak bir bildiği diyen 2-3 kişi. Her gün görmek zorunda kalıyorsun mecburiyetten.
Birilerinin başarılarını takdir etmek, kendi eğrilerini başka doğruları örnek alıp düzeltmeye çabalamak güzeldir. Bizim toplumumuzda da buna özentilik denir. Halbuki özentilik, reel anlamda kötüyü güzelle kılıflandırıp kendi şablonuna iyi diye oturtmak ve bunu pratikte de kullanmaktır. İnsanların tabiatıma uygun ama beceremediğim güzelliklerine özenirim , ha hayatımda uygulanır kılmam o ayrı.
En nefret ettiğim insan tipide bu tip ne yalan söyleyeyim. İnsan kendini farkettmeli neleri sevip sevmediğine kendi karar vermeli birinden bakıp buna karar veriyorsa
Var bir abimiz. Ne yapsam aynısını yapmaya çalışıyor. Koskoca adam ben tanıyorum o utanmıyor. Taklit derken dalgasına değil yani ilgi aianları, hobiler vs...
En İyi Cevaplar