Sürekli birileriyle bir yakınlık kurma çabasında olan, sevimlilik pozları veren, bilgili ve kültürlüymüş gibi davranan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce bu insanlar yapmacık mı yoksa sadece insanlarla iyi ilişkiler kurmayı kendilerine felesefe mi edinmişler? #ÖlümlüİrisimBen💁😎 #BıçakçıKız🔪 #ÇekilebilirsinBebeğim💁
Birilerine yaranmaya çalışan insanları itici buluyor musunuz?
Bigili bilmem da kültürlüyüm. Hiç kimse ile yakınlık kurma çabasında bulunmam. Insanlar farklı kalıplara girer, orient kültürde sık sık rastlanan bir durum. Olduğu gibi olmamak, kadın değil anaç olmak, erkek değil para makinesi olmak, evlat değil bakıcı olmak
En İyi Cevaplar