İnsan gerçekten tek bir kişiyi sevebilir.. isteği ve amacı hayatını yalnız onunla geçirmek ve paylaşmaksa.. Karşısına çıkan insandan böyle bir beklentisi yoksa, ve o günü ve yaşayabilidiği kadar mutlu olmaksa amacı ve bu da birgün bitecek,,, gözüyle bakıyorsa. o zaman hayatı boyunca birçok kez sevebilir..
Bakması sevmesi anlamına gelmiyor :D Bir erkek sevgilisi olsa dahi bakıyor mesela ama bir anda ona aşık olduğu için değil çekici bulduğu için bunun aynısını kadınlar da yapıyor ama eğer aşık olma durumu olursa başkasına, sen ztn mevcut sevgilini sevmiyormuşsun onun ilgisini seviyormuşsun demek oluyor 👍
Başkalarına baktın diye baktıklarını da seviyorsun diye düşünme. Duygusal manada gözün başka birşey görmez yoksa illa çevren dikkat çeker ama uf be keşke benim sevgilim olsa demezsin hani sadece yakışıklı ya da güzel dersin.
aşıksan tabiki tek bir kişiyi seversin onunla beraber olursun çünkü o mutlu eder seni onun omuzu huzur olur. ama karşındakine aşık değilsen taş gibi erkeklere gözünde kayar gönlünde kayar, yıldızlarda kayar...
Aşk, kolay görünse de zordur. Tek bir kişiye ait olmayı her insan beceremiyor. Bakmak var, bakmak var şimdi. Bakıp, hoş ama beni ilgilendirmez diyebiliyorsan sıkıntı yok. Ama farklı düşüncelere giriyorsan kendinizi sorgulamanız gerek...
Sevgili okurum insanlar 1 kişiyi sevmez önceki sevgisini unutturmayi başaran kişiyi hep daha çok sever takı bir evde yaşayıp ona alışana kadar devam eder alıştıktan sonra onda tek kalır ve yaslanirlar
Farklı farklı kişiler sevme konusuna katılmıyorum ama diğer güzel veya etkileyici kadınlar da erkeklerin ilgisini çekiyor tabiki, her zaman bir arayış içerisinde olabiliyor insan
Sevmek ve beğenmek aynı şeyler degil. Mesela bir sanatçıyı beğenirsin ama ölürse ağlamazsın. Ağladığını söyleyenlerin başka derdi olmadığı için ağlarlar. Sen beğeni ve sevgiyi karıştırmışsın.
Bakmak farklı duygusal anlamda bağlanmak farklıdır. İşte ihanet de tam burada başlıyor. Sadık kalmadığın sürece senin ki aşk değil hoşlantı olmuş olur.
En İyi Cevaplar