Çevrenizdeki insanlarla iyi anlaşmak için yapmacık davranır mısınız?

Elbette davranmazsınız, biliyorum. Hepiniz gayet doğal davranıyorsunuzdur.

İnsanlardan uzak duran, samimi olmamaya çalışan her insan da soğukkanlı değildir. Bunun anlaşılması lazım.

Soruyu şöyle yönelteyim, samimi olmadığı apaçık belli olan sevgi gösterilerinden rahatsızlık duyuyor musunuz?
Rahatsızsanız neden belli etmiyorsunuz?
Ya da siz yapmacık davranıyor musunuz insanlara, çıkarcılık için falan?
Çevrenizdeki insanlarla iyi anlaşmak için yapmacık davranır mısınız?
#MünzeviBayan
Çevrenizdeki insanlarla iyi anlaşmak için yapmacık davranır mısınız?
Cevapla