Elbette davranmazsınız, biliyorum. Hepiniz gayet doğal davranıyorsunuzdur.
İnsanlardan uzak duran, samimi olmamaya çalışan her insan da soğukkanlı değildir. Bunun anlaşılması lazım.
Soruyu şöyle yönelteyim, samimi olmadığı apaçık belli olan sevgi gösterilerinden rahatsızlık duyuyor musunuz? Rahatsızsanız neden belli etmiyorsunuz? Ya da siz yapmacık davranıyor musunuz insanlara, çıkarcılık için falan? #MünzeviBayan
Çevrenizdeki insanlarla iyi anlaşmak için yapmacık davranır mısınız?
Çevremdeki insanlarla iyi anlaşmak için yapmacık davranmam demek onların benim çevremde değil benim onların çevresinde parazit olmam demek oluyor. He benim çevremde de öyle insanlar yok, çevremdeki herkes benim gibi rahat insanlar. O yüzden çevreme dair herhangi bir rahatsızlığım yok...
Elbette davranmazsınız, biliyorum demişsin Sonra siz yapmacık davranıyor musunuz? Çıkarcılık için falan? Diye yinelemişsin Ne sorduğundan emin misin asdf
Teşekkür ederiz salt dürüstlüğü sevdiğin ve bize yansıtmak istedigin için fakat biz senin düşüncelerini göremeyiz Sorunda 'arkadaşlar yapmacıklık biraz itici terim olabilir fakat bazen hayatta öyle şeyler ile karşılaşıyoruz ki ister istemez bunu kullanmak mecburiyetinde kalabiliyoruz' gibi gibi Her neyse sorduğun soru başkalarına güzel gelebilir ama ben beğenmedim
Bu arada aklıma gelmişken ekleyeyim, soruların anlamı kişiden kişiye değişiyor. Ne anlaşılıyorsa öyle cevaplanıyor. Sizin söylediğiniz anlamda sormadım ben soruyu mesela. Mecbur kalmadıkça, sırf samimi olmak, insanlarla iyi anlaşmak için yapmacık davranır mısınız diye sordum.
Görecelilikten bahsetmeye çalışıyorsun herhalde? İnan bana buradan iyi niyetini görebiliyorum zaten benim üzerinde durduğum şey o değil.
Yapmacık davranmanın Göreceliliği olmaz bunu anlatmak isterdim sana. Senin yapmacıklıktan kastının duruma göre rollere bürünmek olduğunu da biliyorum. Sen sadece yanlış bir kelime kullandın - yapmacıklık - Her insan hata yapabilir hatta münzevi insanlar bile
Evet o tarz sevgi gösterileri çok iğrenç bir durum. Rahatsızlığımı o üzülmesin diye belli etmiyorum. Yapmacık da davrandığımı düşünmüyorum. Zaten uzağım insanlara bu sebeple soğukkanlı zannediyorlar halbuki yok öyle bir şey :).
Yapmacık ve çıkarcı ve de yüzeysel ilişkilerden nefret ediyorum bu yüzden az ama öz arkadaşım var nabza göre şerbet vermediğim için de dışardan soğuk algılanıyorum
Yapmacık insanlara karşı tahammülüm kesinlikle yoktur. Çevremdeki insanlar beni ben olduğum için sevmeli ve iletişim kurmalı. İnsanları kazanmak için yamacıklığa ve yalana gerek yok.
En İyi Cevaplar