Hiç öyle şey düşünmedim yani aramı iyi tutmam gerek gibi şeyler. Karşılıklı ilerleyen iletişimden yana oldum. Bu da zamanla ve zaman geçirdikçe ortaya çıkıyor. Herkesle iyi geçinmek mümkün değil. Aynı frekanstan bakmak daha önemli..
Bir insanın yanlışını gördüğümde ve eğer karşımda ki kişiye değer veriyorsam kendisinde ki bir eksik yanını gördüğümde düzeltmesi için direk yüzüne söylerim. Hele iş hayatımda ve kendi hayatımda arkadaşlarım bir nebze ama özellikle iş hayatımda beni ezmeye çalışan ya da bana karşı gülüp arkamdan konuştuğunu hissettiğim insanların da yüzlerine vuruyorum. Kimseyle iyi geçinmek zorunda değiliz, önemli olan bize değer veren insanla iyi geçinmek zorundayız.
Bazen en yakınından yersin zehirli oku ama nerden geleceğini bilirsin. Tanımadığın insan öyle değil ama haddini bilmesi gerek yoksa her yer kurtlar kapanı 😂
Bonsoir! Tutmaya özen gösteriyorum ama karşının yalanlarını yakalarsam uzaklaşmaya çalışırım. Unutamadıklarım oluyor tabi ama genelde iyi tutmak birincil amacımdır. Sonrasında özür dilediklerim var yani. <3
Ben insanlarla aramı iyi tutmaya çalıştığımı söylemedim bana patlaman, laf sokma çaban gereksiz 🙃 Bu şekilde açıklaman için ne alâkası olduğunu sormuştum 🙂