Ooo cocuk oyuncağı benim için bbundan kolayı ne ki?
maalesef mesafe koyamıyorum 😏
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bütün insanlarla araya nescafe koymak diye okudum. Denediğim ve büyük ölçüde başardığım bur durum. Gerçekten gözle görülür bir huzur artışı yaşadım. Ama başka problemlere sebebiyet verdiği için uzun süre sürdüremediğim bir yaşam biçimi.
Uzmanım. Yaşayan grönland'ım. Bu yüzden bazı insanlar psikolojimin kötü olduğunu söylemişler. İnsanların bireysel seçimlere saygısı kalmamış be...
Cevap
4Cevap
Ooo cocuk oyuncağı benim için bbundan kolayı ne ki?
Mesafeliyim zaten. Hayatıma kolay kolay insan almam. Benim kabuğumu kırmak biraz zordur.
Ortamıma almak istemediğim bir insansa evet koyarım.
Hayatımda fazla insan yok genelde hep mesafeliyimdir
Çok güzel koyarım, anında keserim konuşmayı
Koyarım ve bu baya baya hissedilir.
Evet normalde mesafe koymaya pek zorlanmam
Gerektiği her zaman koyarım mesafeyi.
Zor koyamasın ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?