Yakın hissettiğim insanlarla iyi geçinmek için çabalarım. Diğer insanlara da asla kötü davranmam herkesle iyi geçinirim. Birine kötü davranıyorsam illa ki haklı bir sebebi vardır, hak etmiştir. 🌼
Genel anlamda anlamak için çabalarım ancak anlaşmak için çabalamam. Yakınlarıma gerektiğinde kendimi daha net anlatabilmek adına daha çok çaba sarfederım tabi ki.
Daima kendim olurum. Neden anlaşmak için uğraşayım ki saçma? Kendimizi yıpratmaktan başka hiç bir şey elde edemeyiz. Sevene gönlümüz sevmeyene saygımız olur.