Siz fedakar davranan taraf mı yoksa fedakarlık bekleyen mi oldunuz? Yaptığınız en büyük fedakarlık neydi?

Fedakar davranan taraf oldum.
Siz fedakar davranan taraf mı yoksa fedakarlık bekleyen mi oldunuz? Yaptığınız en büyük fedakarlık neydi?

Neden insanlar fedakarlıkları unutur olmuş?

#cherie #iyigeceler #insanolsanizbiraz
#fedakar #yeter
Siz fedakar davranan taraf mı yoksa fedakarlık bekleyen mi oldunuz? Yaptığınız en büyük fedakarlık neydi?
Cevapla