Bu değişim iyi yönde bir değişim... Mesela; kötü alışkanlıkları olan bir insanı bu alışkanlıklarından uzaklaşmak istemek gibi bir değişim söz konusu. #BirTutamAşkk#Değişim
Değişmeyeceğini bildiğiniz insanları değiştirmek için uğraşır mısınız?
Ben uğraşırdım, mesela Erkek arkadaşım çok alkol içerdi arkadaslarıyla, çok sert bir yapısı vardır ama recep ivediğin dedigi gibi perdelerini kaldırınca kedi gibi biridir😂 mesela orta yolu bulduk sadece özel günlerde beraber alkol içiyoruz yani vazgecirmek yerine orta yol bulabilirsiniz, zaten size gerçekten değer veriyorsa sizi dinleyip o alışkanlıktan vazgeçecektir
Annem ve babama bakarak değiştiremeyeceğimi anladım. O yüzden değişme sözü veren önce değişsin ondan sonra konuşalım. Ben kimsenin peşinde onu kontrol edicem diye koşamam.
Elbette şansımı denerdim daha önceden yaptığım kötü işler ve alışkanlıklarımı değiştirmiş biriyim doğru yolda olmayan birine daha önce o yoldan geçmiş biri olarak destek ve moral vererek düzeleceğine inanırım
Bir kere denedim kendimi sinirlendirdim sadece ona bir şey olmadı. Bir daha ki sefer belki degismitir diyerek gittim, değişmemişti, biraz takıldım bana uygun degıldı, bu sefer ben mutluydum ve sinirlenmedim
Tam tersi uğraşmamak gerekiyor. Sen ne kadar uğraşırsan o kişi pek bir hevesle yolunda devam eder. İnsanlar sevdiği kişiyi kötü huylarıyla sevmeli sen seversen kötü haliyle o zamanla değişecektir kendi çabalayacaktır.
Uğraşmayın olduğu gibi kabullenin artık insan bir kalıba şekile girmiş zaten değiştirme mücadelesi yapmayın değiştim diyor ise yalandır. ben değişemedim ve ayrıldık yapamadım değiştiremedim huylarımı hareketlerimi.
Uğraşıyorum evet. Ama bunu yaparken insan genelde kendinden ödün veriyor farkına varmadan. Kendin değişşyosun zamanla. Aslında boşa çaba gibi birşey bence
En İyi Cevaplar