Duygu denilen şey kaybeden tarafta bulunan kimyasal bir kusur mudur?

"Duygu, bir olay, kimse ya da nesnenin insanın iç dünyasında oluşturduğu, uyandırdığı yankı, etki, tepki, izlenimdir." demiş TDK.

NEDİR BU DUYGU DENEN ŞEY?
Yıkandığın su, yürüdüğün yol, omuzunda gezinen melek, şemsiyende sayı saymayı öğrenen yağmur, sarmaşık gibi yüzüne sarılan ayna, binicisiz atlar, yeleli gece, elini altına soktuğun yastık hep başkalarının sevdiği, şarkıları çalan radyolar, kırmızı şarap gibi alnında gezinen ateş, denizdeki şişe, şişedeki mektup, mektuptaki söz tuttuğun günlüğe düşen gölge kuruttuğun çiçeklerden uçup giden koku, kırılan bardak, taşan süt, eteğine sıçrayan çamur, yorgunlukta başını dayadığın omuz rüzgarın getirip pencerenin önüne bıraktığı kuş tüyü, yıldırım aşkları, boşanma davaları, evine dönen yolcu, aşkını portofino mu mortofino mu, neyse işte öyle bir yerlerde bulduğunu şarkısında anlatan adam ve mırıldanan yalnızca mırıldanan kalabalıklar kentin iç organlarında, ayın arkada kalan karanlık yüzü, aşkın sana bakan yaralı yüzü ve kayarlarken dilek tuttuğun yıldızlar...

Allahaşkına siz söyleyin nedir bu duygular, duygularımız, duygularınız?🤗KİMYASAL BİR KUSUR MU? KAYBEDENLER DUYGULANANLAR MI?😉

Duygu denilen şey kaybeden tarafta bulunan kimyasal bir kusur mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Kişinin kendi içinde, ikili ilişkilerde veya herhangi bir cisim/nesne/simgeye karşı duyduğu soyut fikir.
Güncellemeler
+1 yıl
Duygularınızı yitirmeyin...
Duygu denilen şey kaybeden tarafta bulunan kimyasal bir kusur mudur?
Cevapla