Güzel soru :) Aşırı hırslı bir insan değilimdir, bu sebeple gözümü delice karartmam. Ama istediğim bir şey olursa da, alırım , almak için çabalarım o ayrı :D
İstediğim bir şey olursa gerçekleştiririm. Ama bence çok hırslı olduğum için değil de şanslı olduğum için. Ayrıca gözden çıkarttığım bir şey olmadı hiç.
huzur, mutluluk, özgürlük için rahat bı hayattan vazgectım. kendı mutluluğum için bı cok insanın düzenini bozdum. yarı bılınmez denklem gıbı sectığım yol. ımkanlar ve ımkansızlıklarla dolu. ama ne olursa olsun pişmanlık olmayacak. tek bıldığım bu
Kadınların berkecanlara sırnaşma güçlüye yavşama hırsları hayatımı kararttı ben bir tek bunu bilirim... onlara sırnaşmak için harcadıkları her daim ben oldum... ama masumluğumla mağdurluğumla ve mazlumluğumla onur duyuyorum
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Demiri pas, insanı hırs kemirir. Ve az tamah, çok ziyan getirir! Siz hırslarınız uğruna neleri gözden çıkardınız?
En İyi Cevaplar