Her şeyi istediğin gibi yaşayacaksın, olması gerekenleri bir kenara atacaksın, bencilliğin tavan yapmış olacak ve ortaya çıkan sonuçlar karşı tarafı rahatsız edip sana karşı tavır aldığında rahatsız olup özür dileyerek her şeyi unutmasını isteyeceksin.
Böyle bir dünya varsa bana da haber verin ben orada yaşamak istiyorum. 😒
Telafisi olmayan şey bir durum ya da olay olabilir. Ama o vakitten sonra durumun suçlusu kişiye nasıl davranacağın değişebilir. O kişinin açıklamasını duymak istemiyorsanız bu sizin bencilliğiniinizi gösterir. O kişinin de bir açıklama yapmaya hakkı vardır.
İnsan her zaman hata yapabilir. Telafisi yoktur diye bir durum söz konusu bile olamaz. Doğru arkadaş yanlış bir iş yaptıysa bile onu dinlemekte fayda var belki senin yanlış tabirin senin açından 9 iken onun doğru bildiği ve yaptığı şey onun açısından 6 dır ve onun da haksız olduğu anlamına gelmez 😄
Telafisi olmayan büyük hatalar yapmamaya çalışırım.. Bana yapıldığında da, karşımda ki kişi konuşmak açıklamak isterse, dinlerim. Ama bu onu affedeceğim anlamına gelmez. Belki olabilir..
En İyi Cevaplar