"Güzellik göreceli değil" Diyenlere katılıyor musunuz?

Çoğu kişi böyle diyor ama bence tamamen göreceli, Ben bile mesela bir kızı çok güzel buluyorum bir erkeğe gösteriyorum güzel değil diyor ya da arkadaşlarımın beğendiklerini ben begenmiyorum benim beğendiklerimi onlar beğenmiyor. Bide herkesin güzellik algısı var kimi renkli göz sever kimi kara göz. Size Dünya güzeli gibi gelen kişi o kişinin güzellik algılarına uymadığı için güzel gelmiyor olabilir. O yüzden ben yakışıklı değilim güzel değilim diye üzülmeyin bu tamamen göreceli bir kavram.
"Güzellik göreceli değil" Diyenlere katılıyor musunuz?
Cevapla