Güncellemeler
+1 yıl
Soru, istediği zaman olucakti bu arada.
İşte ben balık burcunun hakkını verenlerdenim herşeye ağlanmaz ki ya sinir oluyorum bazen
Ya herşeye ağlayan değilde böyle kendini acindirmasi gerektiği zaman ağlamak durumunu diyorum. Öyle bir insan nasıl biridir sence, sende çok ağlayan biri olarak ne düşünüyorsun böyle birisi hakkında 😄
O an ki duruma bağlı bir şey herkesin bir derdi vardır numaracı demem kötü olur.
İstediğim anda ağlarım
Nasıl
Bildiğin mk bu hayatın yeter ya diye hıçkıra hıçkıra ağlarım
Cevap
0Cevap
Duygusal bir insan değilim hatta kötü şeyler olduğunda bile aglayamam
Demek ki çok duygusal biridir derim...
ağlamak güzeldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar