Kendinizi geliştirmek ve hayat standardınızı daha kaliteli bir hale getirmek için ilk hangi adımı attınız? Kendinizi geliştirebilmek için neler yaptınız?
Kişisel gelişim kitaplarından uzak dur mümkünse. Onlara harcayacağın zamanla doğru dürüst şeyler oku, başka başka hayatlara tanıklık et. Sana ilham verecek şeyleri o içinizdeki öküze oha deyin tarzı kitaplar değil, insanı anlatan kitaplarda bulabilirsin. İnsanı anlatmasa da olur, yine de bulabilirsin.
Yabancı dil kas. Açıklamaya bile gerek yok bunu.
Dünyadan haberin olsun. Burdaki gençler çok tatlı, hiçbi şeyden haberleri yok nerede yaşıyolar bilmiyorum.
Spor yap. 30lardan sonra oram sarktı buram pörsüdü diye geziyolar. Mutluluk için spor şart, birçok insandan duymuşsundur o spor sonrası yorgunluk hissi bağımlılık yaratıyo.
Gez devamlı. Ülke dışına çıkamıyosan ülkeni, şehir dışına çıkamıyosan şehrini. bir turist geldiğinde şehrine onu gezdirip bilgilendirebilcek kadar bil yaşadığın yeri.
Sürekli kişilik&karakter yazıları okuyorum. Birçok kitap bitirdim. İnsanlarla özellikle çok bilen insanlarla sohpet ediyorum. Yeni yerler görmeye çalışıyorum. Boş insanlardan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Stajda Arçelik servisinde çalısırken her girdigim ev ve ortamdan kendi hayatıma dersler çıkardım evli çiftlerin birbirine tavrı olsun ne bileyim konusma tarzları olsun sonra üniversiteye başladım ilk sene sakin geçti 2. senemde aşık oldum kızın gittigi yerleri ögrenim derken İstanbulu tümden ögrendim 20 yaşındayken daha :D ben ufak bir olaydan bile binlerce ders çıkaran biriyim oyüzden kitaplardan çok boş vakitlerimde bir yerleri gezerek bakarak ögreniyorum.
Deli gibi okuyorum. . İnsanların ne. düşündüğünü bir kenara bırakıp okuyarak geliştiriyorum kendimi. . Egolarima yenilmiyorum kendimi kiyaslamiyorum kimseyle ve başkalarının doğru bildiklerini benimsemiyorum. . Kendim okuyorum doğrularıma kendim karar veriyorum.. öncelik benim! ! Benim je dusundugum ne istedigim.
Mezun olamdan iş buldum çalışmaya başladım çalışırken gece kurslarına katıldım. Daha fazla insan tanıdım bilgimi paylaştım. Bigiler topladım deneyim sahibi oldum
En İyi Cevaplar