Geçmişte tanıdığım insanlardan çok çekiniyorum özellikle akrabalar komşular bu sorunu aşmanın bir yolu var mı?

onlar beni ukala kendini beğenmiş olarak görüyolardır büyük ihtimalle ama hiç de öyle biri değilim sadece havadan sudan sohbet edemiyorum konuşamıyorum espiri yapamıyorum uyum sağlayamıyorum çok fazla sessiz biriyim bir konu olması gerek konuşmam için

bu sorunun veya buna benzer bir sorunun psikolojide adı var mı araştırayım
Geçmişte tanıdığım insanlardan çok çekiniyorum özellikle akrabalar komşular bu sorunu aşmanın bir yolu var mı?
Cevapla