Beni büyüler hahaha: )
sizce kavanozu açan erkek gerçekten güçlü müdür?
sizce kavanozu açan erkek gerçekten güçlü müdür?


Kadınlar her şeyden bir anlam kaparlar. Sen kavanoz açtığın için beğenir yarın birgün itfaiyeciye aşık olur. Kadınların aldatması daha tehlikelidir. Çünkü fiziksel aldatma anlıktır ama duygusal aldatma kalıcıdır
Aa ne ilginc bir bilgi
Açabiliyorum ama bazen açamıyorum ellerim terlediği zaman tutamadığım için. Sanırım :D senin bana verdiğin turşu dolu kavanozu açabilirim ya da çikolata dolu fakat içindekiler benimdir.
Natsu hayr hepsi benm: )
Hani bana hani bana :(
:D
Tamam al hepsi sana
Tamam bölüşelim %75i sana %25 bana çünkü ben diyetteyim. :D
Sen önce bir kapağı açta gerisini hallederiz: )
Tamam !!! :D
Aynen evlenmeden önce kavanoz kapağı açabiliyor mu diye denicem. Açamazsa evlenmem..
Hiçbir erkek bu saatten sonra büyülemez beni.
Aa setenay sevgilin hariç ama demi: )
Emin değilim
Ne oldu güzelime
Barışırsnz diye umuyorm yani umarm barışırsnz lütfen barışın sorularm öksüz kalmasn
Tesekkurler sekerim 😇
Cevap
55Cevap
Yazın minibüste camı açabilen erkekler daha çok büyüler.
Ahahaha: ) bu iydi
Sevdiğim insan için açmakla kalmam tekrar kapatırım. Öyle bir kapatırım ki kendisi hiç açamasın ve sürekli açtığımda büyülensin. ;)
Wuuuu
Büyülenmek istiyorsa kavanozdan da büyülenir, sana söylediği ufak bir sözdende :D
Ya da nedensiz yere: )
Bir söz düşündüm :D Havalı bir söz bu
Hey Kavanozu açamadın mı açıyım senin için. Hım. işte teşekkür etmene gerek yok Tatlı Şey derdim :D :D Ya da karşımdaki kadın siyahi bir vatandaş ise Değerli Çİkolatam !!! :D
Kavanoz kapağı, gazoz kapağı, düdüklü tencere kapağı itina ile açılır
Ahahaha: )
Ben direk kapağı çevirmeden açıyorum. Sayılıyor mu? :))
: ) sayılır
Yani simdi bu acarsa kusarım😁😂😂 kimin açcagına baglii hahaha😂😂😂
Tamam , o benim süper kahramanım ama kavanoz kapağı açmasına da tav olmam, zira kavanoz kapaklarını kolaylıkla kendim açabiliyorum.😃
Beni bir erkek büyülemez. Buyrun kızlarımız cevaplasın.
sıkışmış olan kavanozları getiriyorlar yanıma sonra niye açamıyorsun tabi açamam havasını alman lazım ilk önce
bence kadınlar etkilenmiyor ama erkeklerin hoşuna gidiyor. ben mutlu oluyorum mesela annem getiriyor bazen
Kavanoz kapakları ger zaman sıkışık olmaz ve kavanoz kapağı açacağı diye bir icat var:D
Biz yorulmayalım
.. Bence büyülemez..
Ben kavanozu bıçakla açıp, demonte gardrobu kendim kuruyorum. Ne büyülenmesi !!
Büyülenilecek biri varsa o da benim. Pehhh :)))
Kavonoz kapağı da neki ben kavonoz fabrikası açarım senin için😂😂
Şaka olsun diye yazdım😊 ilişki durumunu yeni gördüm.. mutluluklar allah tamamına erdirsn😊
Teşekkür ederm sorun degl
Büyülemez belki ama hoşlarına gittiğini hissederim.
Ohoo kavanoz açmak ile olsaydı şuana kadar evlenmiştim. :D
Büyüler galiba biz de kasıla kasıla yürürüz o an, sanki ülkeyi kurtarmışız 😎😃
Ne varki bunu bu kadar büyütecek alt tarafı bir kavanoz bu
Gayet basit. Üzerine ići sıcsk su dolu bir kase koyup biraz bekle, kapak ısınıp gevseyince kokayca açılacaktır. 😉
Ben tek basıma berjer koltuk tasıyorum
Gerisini senanla
Kod yazanlar daha etkileyici.
Kas gücü ile açan admın bıçak kullanacak kadar beyni olmaması mı etkiliyor seni.
yok artık :)
sanmam kadınların bundan etkilendiğini :)
yontemi var sen daha toy oldugundan bilmiyorsun. annene sor anlatsin az
Bence güçlü erkek kavanoz kapağını açan değil, kadına el kaldırmayan erkektir.
Siz bakmazken üstüne bıçakla delik açarız. Sonrası alkış😂👍
Kavanoz kapagini ben bile aciyom daha guzel seyler lazim.
Kavanoz açabilen bir kadın olarak daha üst düzeyde şeyler bekliyorum😏
Daha şu kavanoz un kapağını acarmisin diyen kadına denk gelmedim
Acamazsam kirarim keserim cakmakla yakarim yine acmis olurum
Kiz cocuklarini ve prensesleri evet buyuler..
Erkekler kavanoz kapağı açacağı değildir insandır
Erkekler açmayın
Bıçak ile kanıttırarak açıyorum. Sayılır mı?
Sayılır
Kavanozu açmak için güçlü olmak yerine zeki olmak gerekitir
Ben de açabiliyorum 😃😃
Kavonozu bıçakla açıyorsa hayır
Kavanozu açma tekniği var güç ile alakası yok.
Çok iyi kavanoz kapağı açarım 😎
Benim için pek büyüleyici değil.
Tek hamlede ise evet 😃
Havasını bir kaşıkla almak varken.. 😄
Pek Superman işi gibi görünmüyor 😊
Kavanoz kapağı açabilen erkek 12 adım öndedir.
Pek sanmam 😄😄 annemde hep bana getirir
Bıçakla da gayet güzel açılıyor 😅
Onu ben de açıyorum nolmuş 😂😂
Ben açamıyorum maalesef.
bıçakla kanırttınmı atıyor işte nevar bunda:D
Her türlü kapak açılır 🙄 💪
Bu kadar basit olmalı mı?
Kavanoz kapağını açan kadın daha büyüleyicidir
Orta doğunun en büyük Kavanoz açıcısı benim :)
Ben hiç bir zaman açamam
Büyüler ben açamıyorum😄
Neden büyülesin bende açıyorum zor olanları
Kendim açabiliyorum😂
beni hic buyulemez ıyyy
Hayır güçlü değil.
O an büyülüyo işte
Hayır hava başkada bir şey değiller
Etkilemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar