Lise zamanlarında falan başa geliyor böyle şeyler. "Kanka yanımda ol ben utanırım ya da bana destek ol gelip daha ilk buluşmamız ne yapacağımı bilmiyorum"gibi cümlelerle başlıyor. Tamam diyorsun gidiyorsun ama insan sıkılıyor, kendini fazlalık gibi hissediyor. Karşıdaki insana rahatsızlık veriyor hisne kapılıyorsun. 2 defa yakın arkadaşımı rahatlatmak için gitmiştim sonra gittiğimi hatırlamıyorum (ciddi bir buluşmaya). Artı olarak bir de şöyle durumlar da olabiliyor: 17 yaşındayız o zamanlar iki arkadaşım hoşlandığı çocuklarla buluşacaktı tutturdular sende gel biz konuşamayız sen ortamı yumuşatırsın muhabbet açarsın bizde o ara dahil olup çocuklarla muhabbeti kurarız diye. İnanılmaz derecede gitmek istemediğim halde sırf sensiz gitmeyiz protestosu yediğim için gitmiştim. Ben çocuklarla muhabbeti kurmuştum gayet seviyeli bir şekilde. Hepimiz aynı dershanedeydik dershaneden falan konuşuyorduk. Birisi sevdiği kız olduğundan falan bahsediyordu falan. O buluşmanın sonunda suçlu ben olmuştum. Çocukların benden hoşlandığı ileri sürülmüştü. Tabii ben şok. Halbuki ikiside o kadar uzak duruyorlardı ki çocuklardan, naber deseler iyi diyip geçecekler gibi duruyorlardı. O günden sonra bu tarz şeylere girişmedim. Bir kız arkadaşımla aram bozuldu. Hoşlandığı çocuğun bana gelip sevdiği kızdan bahsetmesini kaldıramadı herhalde. Diğer arkadaşımla ben yoluma devam ettim. Yani bu buluşmalara gitmek bir bakımdan da tehlikeli. Senin nasıl hissettiğin bir yana kıskançlık olayları bile olabiliyor.
Tilki açlıktan ölmek üzereymiş yukarıdan sarkan salkım üzümleri görmüş. Almak istemiş ama yetişememiş. Ancak bir budala o üzümlere ulaşmak için kendini hırpalar diye düşünmüş. Sizce de tilki ona ulaşamadığı için acı çekmeyi seçmek yerine, bunu aptalca bulması akıllıca değil mi?
eskiden bu durumlarda bulunduğum oldu, o insanların tutumuna göre hisler değişiyor. Eğer yanındakiler senin de varlığının farkında ve muhabbeti 3lü çevirmeye çalışıyorsa sıkıntı olmuyor. Ama dünya sadece onların etrafında dönüyor gibi hareket ediyorlarsa hoş değil. zaten son zamanlarda bir çiftin yanındaki 3. olarak bir plan yapmadım hiç. pek eğlenceli bir aktivite değil çünkü...
Ya onların yanında yalnız kalmışım ya da gerçekten tek başıma takılmışım, aralarında herhangi bir fark göremediğim için, öyle ortamlarda ya da kişilerin yanında bulunmamaya özen gösteririm. O yüzden de hislerim dile gelmiş olsa bile, hiçbir şey söyleyemez.
illa benim gözümün icine bakabaka bukadar eglenmeniz mi lazim. evet asik olmak guzel birarada olmak güzel ama bunu illa herkesin icinde belirtmeniz mi lazim. burda ben varim cilvelesmenizi yanliz oldugunuz ortamda yapin! Kiskanclik degil illa sonucta bu duyguyu bende tadiyorum yere göğe sigdiramadigim anlar mutluluklar oluyor bazen ama bunu illa herkesle paylasmalimiyim? cok kiziyorum milletin icinde cilvelesenlere veee özelliklede bir yerde 3. kisi durumunda birisi varsa o duruma sokanlara
Eğer iki sevgilinin yanında isem kesinlikle beni davet etmişlerdir yoksa aralarında ne işim var yanımda vicik vicik sarılıp opusmeler canım cicim askitom diye cilvelesmeler sinirime dokunur madem cilveleseceksiniz beni niye cagirdiniz derim içimden aşklarını gözüme sokmak zorunda değiller aynı durum evli arkadaşlarım için de geçerli misafirlige gelmişim az mesafeli durun nasılsa hergün birliktesiniz..
İkisi de samimi arkadaşımsa takılır eğleniriz. Ama bir yere kadar. En nihayetinde yalnız kalmak isteyeceklerdir. Bazen de bensiz eğlenemedikleri oluyor. O zaman da kendileri davet ederlerdi. :D Tabii sap gibi olmak kötü bir şey.. ama ne yapalım. Herkesin de sevgilisi her zaman olmuyor.
Lise yıllarında sevgilisiyle ne konuşacağını bilmeyen arkadaşın yanına gider ikisinin arasını bulurdum ben gitmeyince kavga çıkardı.. Bir süre sonra kabak tadı verdi ayrıldılar ben çekilince de.. Evlenseler bende onlarla yasardim yoksa surmezdi sjsjs
Öyle bir ortamın içinde olduğumda genelde sevgilisi bana yavşıyor ne yapacağımı bilemiyor zor durumda kalıyorum benim çok tatlı olduğumu söylüyorlarmış araları bozuluyor o yüzden o tarz buluşmalara pek katılmıyorum
Ne kadar tuhaflar bence Şu an gururlanmaliyim Yani sevdigimle sevgili olsamda bu bicim olmazdim en azindan dimi İnsanlar aptallasti Der ve orta parmak cekerdi
benim arkadaslar bunlar gibi cilveli degil yapisik ikili degiller yani , kendimi yanliz mal gibi hissettirmezlerrr hepimiz egleniriz oyle durmadan opusmeler yapismalar askimlar cicimler oyleee degilller sukur
Bu durumda genelde kalmayı pek sevmem. Olduğunda ise kısa vakit geçip kalkarım. İçimden geçenler ise benim niye bir sevgilim yok ve devamı olarak hayat bulur :D
Çokca yaşadığım bir durumdu. Lise ve ortaokul yıllarında... Ama o kadar da kötü bir şey değildi. Genelde hep birlikte sohbet ettiğimiz için kötü hissetmiyorumdum, kendi aralarında konuşurlarken falan da telefonla falan uğraşıyordum...
çok yaşadığım durum hiç keyifli olmadığı için hep tanıdığım tarafın eski sevgililerinden muhabbet açıp keyiflerini kaçırıp eğleniyordum. zaten bir süre sonra kimse davet etmez oldu.
Etkilenmiyorum pek herkes diledigi davranması normal , herkesin ne yaptığını mı kafaya takalım düşünelim aksine migdem bulanıyor böyle şeyler de itici geliyor bana
Oh ne güzel onlar birbirlerine bağlı ama benim zincirim yok yaşasın özgürlük: )
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben bozarım aralarını ister istemez. Biz kendi aramızda aşkım, hayatımın anlamı bebeğim falan diyoz :D. Düşünsene bunlar cilveleşirken hayatımın anlamı şunu uzatırmısını ağzımdan kaçırıyom falan :D.
bu beni seçim yapmaya zorlar ve bende kendime göre doğru neyse onu yaparım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yaşadım o durumu 2 şey geldi aklıma. " Burda neden benim de sevgilim yok." Diğeri " bir daha asla 2 sevgiliyle dışarı çıkmicam." Yalnızlığını hatirlatiyor kötü oluyorsun.
En İyi Cevaplar