Internette geziniyorum hep bir karşılaştırma var diğer ülkelerin kızlarıyla bizim kızlarımızı hedef alan. Allahım o kadar saçma ki. O bu şu değilde hala türk kızının kılıyla, tüyüyle uğraşan insanlar var mı lan? hala böyle saçma sapan muhabbetleri sürdürüyor musunuz ya? senin ananın ki kılsız mıydı aslanım? diye sorarlar adama.
insanları sınıflara ayırarak psikolojisini bozup, moralini düşürmeye gerçekten içtenlikle soruyorum ne hakkınız var? elinize ne geçiyor?
söyleyin cidden elinize ne geçiyor bizde bilelim? para falan mı kazanıyorsunuz? "hahha her türk kızının moralinin bozulmasına bin lira"...
ego tatmini desem burada ne işin var? ahh senin gibi bir asilzade ne diye burada yazar ki? gerçek hayatta o kıllı kezbanlar tarafından ciddiye bile alınmıyor, si-klenmiyorsun %100 eminim.
yok rus kızı vs. türk kızı
yok slav kızı vs. türk kızı
yok slovak kızı vs. türk kızı
yok alman kızı vs. türk kızı
yok zart kızı vs. zurt kızı
yeter lan.
insanları böyle yapa yapa komplekslendiriyorsunuz, kendilerini ezik hissediyorlar. sen git kılsızını bul, insanları böyle aşağılama, insanların bu konuda yapabileceği hiçbir şey yok. insandır normaldir gayet.
benim ricam hiçbir kız internette bu şekilde yazılan moral bozucu, aşağılayıcı yazıları dikkate almasın. moralinizi bozmayın böyleleri için. özgüveninizi boş beleşler için zedelemeyin. Hayat bu değil ve hayat böyle değil!
Türk kızlarını ezik yapan komplekse sokan Türk erkekleridir!
insanları sınıflara ayırarak psikolojisini bozup, moralini düşürmeye gerçekten içtenlikle soruyorum ne hakkınız var? elinize ne geçiyor?
söyleyin cidden elinize ne geçiyor bizde bilelim? para falan mı kazanıyorsunuz? "hahha her türk kızının moralinin bozulmasına bin lira"...
ego tatmini desem burada ne işin var? ahh senin gibi bir asilzade ne diye burada yazar ki? gerçek hayatta o kıllı kezbanlar tarafından ciddiye bile alınmıyor, si-klenmiyorsun %100 eminim.
yok rus kızı vs. türk kızı
yok slav kızı vs. türk kızı
yok slovak kızı vs. türk kızı
yok alman kızı vs. türk kızı
yok zart kızı vs. zurt kızı
yeter lan.
insanları böyle yapa yapa komplekslendiriyorsunuz, kendilerini ezik hissediyorlar. sen git kılsızını bul, insanları böyle aşağılama, insanların bu konuda yapabileceği hiçbir şey yok. insandır normaldir gayet.
benim ricam hiçbir kız internette bu şekilde yazılan moral bozucu, aşağılayıcı yazıları dikkate almasın. moralinizi bozmayın böyleleri için. özgüveninizi boş beleşler için zedelemeyin. Hayat bu değil ve hayat böyle değil!
Türk kızlarını ezik yapan komplekse sokan Türk erkekleridir!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar