bir dönem hatırlarmısın su istasyonları kurulmuştu. o zamanlar bardak kesmiyo şişe desen hiç sürahi olmadı gittim bidon aldım hah dedim tam aradığım bu o bidonu kafaya dikmek dünyadaki on önemli zevkten biri bence yazarsan bunu mutlaka ekle
Senin bu fotoyu secme amacinla cogunlugun bakma sekli ve gorecegi sey arasinda pek de fark yok bunu sen de biliyorsun. Cinsel tatminsizligin verdigi hi$imla bu gorseli secip sonra da "felsefik" bir aciklamada bulunmak... olmadi.
Bir arkadasin da dedigi gibim "insan her yerde insan her an insan"... Maslow ihtiyaclar piramidin senin icin de gecerli sonucta... Zeka kafi degildir bunlri dizginlemeye. Asdf bu arada kahvemi 3 saat once ictim.
Sen mizah falan yapmıyorsun.. IQ'nun diğerlerinden biraz daha yüksek olması sana mizah yaptığını düşündürtebilir, ama yaptığın tek şey cahilleri daha da çoğalmaları için teşvik etmek başka da bir şey yaptığın yok...
garip olansa soruyu tamda olduğu gibi anlayanlar ne de güzel cevaplar vermiş. sen muhalif kalmak istiyorsun farklı bir açılım getiriyorsun bunu da anlarım. buna da varım. ancak mizah belirli kalıplara sığmaz. aziz nesin de mizah yazarıdır oğuz atay da. ne bileyim levent kırca da mizah ustasıdır münir özkul da... böyle gider. mizah kavramı çok geniş. kötü mizah dersin gülmedim dersin anlarım ancak mizah olmadığını iddia etmek gerçekle bağdaşmaz buna mukabil tamamen düşünceni savunma hakkın için ölebilirim. bana karşısın tamam sus zihniyetini sevmem
Kelle sayısı bir şeyin doğru olup olmadığı ile ilgili bir parametre değildir. Ha öyle diyorsan o zaman ülke'nin durumundan şikayet etme. :)) Farklı bir bakış açısı getirmek değil amacım. Sadece entel olduğunu düşünen üyelerin bu tür basit seçimleri beni hayrete düşürüyor biraz hepsi bu.
entel olduğumu düşünmediğim gibi seçim havuzum geniş olsun isterim. kötü yaptığım her seçim itibarımı zedelemez. sen veya herhangi biri yaptığım bir yanlış sonucu neler kazandığımı bilemezsiniz. nihai amacını anladım ya bence bu bile bir tür mizah. ancak bunu sana uzun uzun anlatacak değilim. farkında olarak veya olmayarak aslında geniş çaplı mizahımın bir parçası hatta önemli bir kolu oluyorsun:) bunu tek ben anlasam bile kendi kendime gülsem bile yeter...
Gülmüyorum...''haha'' yazmam güldüğümü göstermez, düz mantık insanı bazen yanıltır... Mesela sen de mantıklı yorumlar getirdin paylaşımınla ilgili, ama o ''mantıklı'' yorumlar seni böyle bir paylaşım yapmaya teşvik eden hayvani dürtülerinin izlerini gizlemeye kafi değil Ha sen buna ''mizah'' dersin ''modernlik'' dersin... ''karşı tarafın kötü niyeti'' dersin onu bilemem. Gülünecek bir şey var mı dersen... o hiç yok.
Olmadı desem yalan olur oldu desem de yalan olur gece ne yaptığımi pek hatırlamıyorum ama grip olduğumda hapşırık krizine girdim uyku felan kalmazdı hapşırık yüzünden gözler yaş burun baraj :)
En İyi Cevaplar