filmlerini izlerken off çok çekici falan dese ya da övse mesela naparsınız
haset sorular 😈😀
haset sorular 😈😀
yo hayır kıskanmam bunu gerektirecek bir şey yok çünkü... hepimiz ünlülere karşı bir sempati hayranlık duyabiliriz.. bir çoğumuzun geçmiş zamanlarından kalma duvarlarında poster astığınıda biliriz.. arada duygusal bağın olmadığı sadece ekrandan ya da resmine bakıp iltifat yağdırdığı biri için kıskançlık duymam çok anlamsız... adam ya da kadın seni tanımıyor ki...
teşekkürler EİG için
Evet, ilk ve tek sevgilim İsmail yk hayranıydi soğuttum.. Ne kadar kıskanç olduğumu tartışmayalım istersen 😂
ahahaha ismail yk mı 😀
😂10 sene önce 🤣
he tamam 😀
Bir oyuncuyu beğenmesi normal ama hayranlık derecesi bana saçma geliyor. O hayran olursa ben de hayran olurum. :D
vay 😂
Ben kıskanmam kısasa kısas. Madem hayran nasıl hayran olunur yeniden öğretirim ben ona :D
Kız milleti işte 😂
😂😂😂
@Gordion26 Korkan adam bu toplara girmez işte daha iyi.
@Gordion26 Karadenizliler eli sopalı olmaz genelde ama neyse :D
@Gordion26 Tabi öyle bir özellikleri de var ama fedakarlığı değil siniri geçmiş :D
Güzel soru, ne yalan söyleyeyim çok kıskanırım öyle böyle değil tahammül edemem gibime geliyor 😑
niçin ulaşamayacağı bir hayal netice de :)
Olsun o daha da kötü, hep hayallerle yaşar beni daha az beğenir aklında hep öyle kadın vardır bu beni üzer
Cevap
40Cevap
kadın gerçekten güzelse Amanda Seyfried falan olsa doğru kadın çok güzel falan derim ama gidip Serenay Sarıkaya bilmem ne falan çok güzel kadın dese allahın zevksizi der çakarım suratına...
farklı bir bakış açısı 😀
Valla kıskanırım yani. Yalan yok. İşte hani deriz ya annelerimiz gibi kızlar olsa direk evleniriz. Sebebide bu. Annelerimiz babalarımızı dünyanın en yakışıklısıyla bile değiştirmezler. Onlar için en yakışıklı babalarımız. Keşke bulabilseydik bizde böyle
Evet ve bu yüzden de sevgilim/eşim olmayacak çünkü hayran olmaması imkansız.
Herkesin, çok beğendiği biri mutlaka vardır.
*Gecen bol olsun.*
İşin içinde övmek falan varsa tabi kıskanırım hatta kızarım yani.
niye 😀
Öyle övmek mi olur? Çekici falan ben varken o nasıl çekici oluyor adamın ağzını burnunu kırarım. 😂
ya senin bu sorularını düşününce bile sinir krizine giriyorum neden benim ayarlarımı bozuyorsun :D
yaparım öyleler 😀
ee yani biraz ister istemez sinirlenebilirim :D çünkü benim yapmayacağım demeyeceğim birşeyi o niye diyor :D
Kıskanırım tabi bende offf fahriyeye bak taş taş.. Eritiyor beni şu hatun derim😊
kısasa kısas ne kadar ayıp 😀
Sevgilim olsa üzülürüm koyar tabi ama eşim olursa düşünmemeye çalışırım sonuçta benim olmuştur gerisi faso fiso :D
he sorun değil yani 😀
Niye olsun :D Sonucta hayranlık bu :)
Aynisi Yaptim Sonu Çok Kotu Bitti : )) Dise Dis Kana Kan
nasıl yani 🤔
Ayrıl gitsin 😂
yahu kendim için değil soru 😀
😂😂😂etmez mi insan yaw anlıyorum seni shdjdhd
bunu biraz dusunmem lazim cunku benim de hayranlik duydugum unlu var :D
ben kıskanmazdım galiba 😜
Evet. Kıskanmanın ünlüsü münlüsü olmaz. Kıskanırım rahatsız olurum.
Aşırı hayranlar vardır onlardan biri sevgilim, eşim olamaz. Birilerini beğenir sever ama dozunda.
Hemcinslerimin hepsinden kiskanma potansiyeli var 😃
Sadece hayranlıkla övmekle kalır başkada bir şey olmaz.
Eğer hayran olursa , hadi yürü git o hayran olduğun kişiye , direk ayrılırım.
Çok kıskancım çokkk.
yuh yani 😀
saçmalık 😀
Mümkünse annesi hariç başka bir dişiyi ovmesin, hayran kalmasın.
Ben kıskanmıyorum ama yaşadım şiddetle yapmayın derim şiddetli bitebilir 😂😂
Aracında birşey olamayacağı için kıskanmam. Çünkü ünlü ona bakar mi.
O zaman mahalleden hiç karşılık alamayacağı birini sevsin sen de ses etme nasıl olsa kiz bakmıyor de 😂
O ayrı o ayrı
Unlu biri ile birlikte olmak için o da en az onun kadar unlu olacak
Alakası yok, benim için aklından geçirmesi bile rahatsız edici durum olur, önemli olan tam aksine sevgilimin ne düşündüğüdur... Karşı taraf istediği kadar aşık olsun umrumda olmaz ama sevgilim yakışıklı dese bile sorun benim için... Yani başkasını beğense hatta imkan olsa birlikte olacağı biri olsa ben ayrılırım, olur olmaz önemli değil sevgilimin ne düşündüğü önemli benim için
Ya oyle ama sadece beğeniyor sence onu gördü diye aşikmi olacak
Bişey olamayacagi için kıskanmam demişsin ona dedim
Yani ama ekran da görüp güzel kadın felan dese sıkıntı olmaz ama aşık olursa başka
Bilmiyorum ben yakışıklı dese bile kıskanırım 🤣
Ahahahaha okadar takma
😂bizde böyle aga 😂😎
Aga mı?
😂sarı çizmeli Mehmet aga demedik ya söz gelimi aga hitap olarak kanka bro gibisinden 😂ne diyim aşkım mi diyim 😂
Sen bir sey deme
Hayranlik duyabilir ama abartmasi rahatsiz eder sevgilimse ayrilirim eşimde tepki gosteririm o kadar geniş değilim benim yanimda baska birine off falan filan diye kendinden gecmesini hoş karsiliyim.
eşim ismail yk hayranı idi kıskanmıyordum üzülüyordum sadece :D başka birini bulmadınmı hayran olacak dieye
😀😀😀
diriliş ertugruldaki cavdar obasının hatunu cok güzel ya :) ssevgilimde yok ohh misss
Sürekli sürekli onu övüp çok güzel falan derse kıskanırım
Kıskanmam eşim yok sevgilim yok olsa da banane naparsa yapsın 😂
rahatlık nerden geliyo 😀
Yav zaten benim sevgilim olduğuna pişman olur çünkü konuşkan birisi değilim sıkıcı olduğumu düşünüyorum. Nasıl isterse öyle yani 😃
Kıskanç bir yapıya sahibim ve bunu kaldıracağım pek söylenemez.
nasıl olsa onu elde edemiceni bildiğim için avunsun derm bşy dmem
Uçan kuştan kıskanıyorum sjsjs
Sınırlarını aşmadığı müddetçe kıskanmam :D
sınırın ne 😀
Onu benlen garı bilir :D :D :D :D :D :D :D
https://i.ytimg.com/vi/Sdt1IAMuRnk/hqdefault.jpg
ahahaha tamam 😀
ne yaparım s**** git ona o zaman derim :D
Sorun değil canım. Kısasa kısas yaparım ben de :))
Hoşlanmam bu tür şeylerden
Hem de çok kıskanırm.
göze göz dişe diş bende aynı şekilde davranırım
Kıskançlıktan ziyade itici gelir ve soğutur.
Beğenmesi normal ama hayranı olursa sıkıntı olur
umursamam bile nasıl olsa elde edemeyeceği biri :)
Kıskanmam ama hoş değil..
Kıskanmam be cok gereksiz
Duruma bağlı yani söylediği iltifat derecesine!!
çekici diyo işte
İç geçirerek diyorsa sıkıntı var demek :)
Kıskanırım tabi, birde benim yanımda diyecek hee.
he senin yanında diyecek 😀
O televizyon bu evden gidecek, ya o ya ben ;P
ahahaha 😀😀
:) ;P :)
Yok sorun degil shakiranin kicina her erkek hayran
Kizarim ona kapatirim televizyonu
niye ki
Öyle diyemez buna izin vermem😯
Kıskanmam aşırı ileri gitmezse
bıraz kıskanırdım ama
Tabikide evet
peki niye
Yapıyor zaten, şalterleri attırıyor.
Hayır kıskanmam
Elbette.
yani tabi
kıskanmam
yooo :D
Kıskanırım
Kiskanmam
evet kıskanırım..
niye
ayrılırım
Tabi.
Kiskanabilirim 🤔
Kıskanmam
Kıskanmam
Hayır tabiki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar