
Peki, siz?
Hayranı olduğunuz bir ünlüye benzemeye çalışır mıydınız?
Evet, kesinlikle çalışırdım.
Hayır, oldukça gereksiz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çok üzücü gerçekten. Eğer beğnmediğim biryerin varsa vücuduna uygun estetik operasyona karşı değilim ancak sadece birine benzemek uğruna tüm yüzünü değiştimrek dehşet verici...
Hayır 😂
Genelde unluler bana benzemeye çalışıyor. Gecen murat boz aradı illa sana benzicem de falanda filanda. Dedim ki murat olm bk dlgna xndndn
Gereksiz.
O 46 hayır diyen kisiye karşı 1 evet diyen kızı bulun sjdf😂
6 olmuş, evet diyen 6 kişiyi çok merak ediyorum😄
Biri iranlı sahar olabilir mi? :))
Bilmem, olamaz mı?😐
Olabilir mi? Daha Optimist sor. :))
Olamayabilir mi? 😐
404 eror hasretlik cevap 👏 :))
Olsa da olur, olmasa da olur diyelim o zaman😄
Sorun çözücü her zaman orta yolu bulan hasret tabikide olur. 😊
ıı, sevmedim bu emojini. Sen her zamankinden "😂"devam et. Daha çok yakışıyor.😄
Telefonda bu 😂 bilgisayarda bu :D iyimser bir gunde bu 😊 buda yeni hareket çok guzel duruyor emojilere gıcık olduğum zaman da bu :))
Hıı anladım😊
Cevap
51Cevap
Yani... Bu şekilde değil ama ayırt edilemeyecek şekilde çok benzeyebileceğimi bilsem Adriana Lima'ya ya da Candice Swanepoel'e o da olmadı Barbara Palvin'e benzemek isterdim sanırım:)
*Gecen bol olsun.*
Hiç işim olmaz öyle takıntılarla ben böyle iyiyim
çok saçma ya muhakkak sevdiğim idol aldığım ünlüler olduda ben kendim olmaktan asla vazgeçmedim vazgeçmemede manasız işşiz bu kadın başka işi kalmamaış herhalde
İlk defa biri bu kadar benzemiş. Bu kadar ameliyat olacağım kadar güzel olan bir ünlünün olduğunu düşünmüyorum. Bir ameliyat geçirsem hepsinden güzelim zaten.. ✩
Daha öncede ifade ettim benzer bir soruya kadın kendi vücudundan zombi yaratmış içler açısı bir. durum gerçekten Allah akıl versin...
Aynen, çok yazık😐
bu olayı biliyorum kadın kendi hayranı olduğu için değil kocası angelina jolie hayranı olduğu için 50 den fazla ameliyat geçirdi.
Okuduğum kaynakta öyle yazıyordu, bilemicem.😄
19 yaşında bir de, ne ara koca yaptı da😄
afedersin ama kadın şempazeden beter olmuş. ben asla kimse için 50 den fazla ameliyata girip yüzümle oynamam y
demekki evlenmek için fazla meraklıymış😅
Hayır ya, kendisi hayranmış😄
facede gördüm kocası hayrandi yazmışlar
Google ' de farklı yazıyor😄
Acun Ilıcalı ve zeki Kayahan Coşkun'un diksiyonları çok güzel. Hep onlar gibi konuşmak istemişimdir ve başarıyorum galiba.
Evet diyeni merak ettim şu an bir kişi olduğu için. Allah herkesi özene bezene yaratmış ne gerek var maskaralığa.
Hadi bu adama benzettim diyelim kendimi kasları nasıl yapcam.
Bunu denemem, ben daha çok dövmesini yaptırmayı daha çok severim.
acaip benzemiş ya mükemmel olmuş benzememiş diyen kördür
O ha ilk defa bir anketin bu %97 %3 olarak görüyorum
Ünlüler bana benzemeye çalışsın :D
Off görseldekine midem bulandı :S
Mantık var az bile benzemiyorsan hiç olmaz yok yere yüzü mahfetmiş
sahte gerçeğini yansıtır sadece bence herkes kendi olmalı
Benzemek değil örnek almak olabilir oda bana hitap ediyor ise.
Ne kadar saçma sapan hareketlere giriyorlar ilk dün gordum bu kadını şok oldum
Benzemis mi peki? Tabiki hayit o kadar cirkin olmus ki, eski halini gordum internette cok guzelmis
Çalışmayı geç şu anki halimle dahi benzemek istemem.
gereksiz ve boş hayranlik illa ona benzemek değildir.
Benzemiş mi? Hiç sanmıyorum...
Bu arada yeterince ideal bir güzelliğim var benzemeye çalışmazdim. Onlar bana benzesin.
Ya en fazla makyajimla ve giyim tarzimla benzemeye calisirim (ki ünlü hayranim yok). Ama böyle estetik ameliyati felan bir saniye aklima gelmez. Cok kötü olmus kadinda da.
Ergenlikde oluyorr ya Emere aydın a benzeemeye calisirdim önceden:-)
Pardon yazım yanlış olmuş. Emre Aydın'a benzemeye calisirdim ergenlik yıllarimmda ama şimdi olsa hic umrumda olmaz ben ben olayim yeter :-)
Oldukća gereksiz. Ne yani türkan şoray hayraniyim diye illa omu olmam gerekiyor?
Yok kadin olu geline benzetmek istemis kendisini yanlis haber
Bir başkasına benzemek istemem.
o bana benzesin
benzemeye çalışanları görüyoruz işte gtüme benzemiş
Hayır istemem bu corpse bride daki ölü geline benzemiş...
kız Angeli'ye benzeyeceğim derken insanlıktan çıkmış
sergen yalçın için sağ ayakdan sol ayağa geçiş yapmıştım top oynarken
Ruh hastası ya da canım ondan kaynaklanmış bu durum
Herkese eksi veren kız annen seni babandan mı çıkartmış 😂
Angelina Jolie nin anime ve cin çarpmis hali
Ucubeye dönmeye ne gerek var?
İstemem gereksiz bir hareket.
Buna beyinsizlik deniyor gereksiz degil
O unlu bana benzesin bama ne
Hayır çalışmazdım ki bu kadın ölü geline dönmüş.
Bu ameliyatları sanırım kör bir doktor yapmış
Oylamaya katıldım. ama görüşüm yok.
Ne boş beleş insanlar var yahu 😕
Ayırt etmekte zorlaniyorum şu an
benzemek istemim 😀😁
yok yaaa allah korusun
bu daha cok corpse bride benzemis
Gereksiz abartmaya luzum yok
Gereksiz..
Hortlağa dönmüş kadın
Kahkaha attırdı hele burnu bir harika
Hayır, oldukça gereksiz.
Hayır, benzmeye çalışmam
One laaaa Tutankamon un anasına benzemiş :)
Hayit benzemeye calismam
Daha çok Michael Jackson'a benzemiş 😂
ya insanlık nereye gidiyor
ah be orjinalin zaten güzelmiş be
Kimseye benzemek için yaşamıyorum
Bende johnny sins e benzetiyom kendimi 😘
Ünlüler siz kimsiniz ya
onlar bana benzesin niye onlara benziyeyim
kendim olmaya seçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar