Ben kız kardeşimin sevgilisi olmasını istemiyorum, kıskanıyorum. Ne yapmalıyım?

17 yaşında. Güzel bir kız. Zaten sırf sevgiyi dışarıda ki erkeklerde aramasın diye herşeyi ile ilgileniyorum. Onunla vakit geçiriyorum. Sinemaya gidiyoruz, sohbet ediyoruz, gittiğim yerlere falan götürüyorum, gezdiriyorum. Kendine hala sevgili arar mı buna rağmen? Evlenecek yaşa gelince sadece bir sevgilisi olsun, onunla da evlensin istiyorum. Yani sürekli sevgili değiştiren, ne istediğini bilmeyen gevşek bir kız olsun istemiyorum.
Yanlış mıyım?
Ben kız kardeşimin sevgilisi olmasını istemiyorum, kıskanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla