Bebek bırakma kabinlerini duydunuz mu? Sizce gerekli mi?

Ailelerin istemedikleri bebeklerini isimsiz olarak bırakabilecekleri 'bebek bırakma kabinleri' Almanya ve bir çok Avrupa ülkesinden sonra Danimarka da da olacakmış..
Hatta Almanya'da bugüne kadar 500 ün üzerinde bebek bırakılmış..
Ben hiçbir yerde görmedim, belki de dikkatimi çekmedi gittiğim ülkelerde..
Siz ne düşünüyorsunuz, gerekli mi sizce?
Bebek bırakma kabinlerini duydunuz mu ? Sizce gerekli mi ?
Bebek bırakma kabinlerini duydunuz mu? Sizce gerekli mi?
Cevapla