Okula gidince özgüvenim düşüyor. Derslere katılamıyorum kız arkadaşlarımla zor sohbet ediyorum bunun nedeni nedir?

Normalde içine kapanık biri değilim ama okulda özellikle ders saatlerinde çok sessiz soru sormadan konuşmayan tiplerdenim. Bunu sınıfta bir çok kişi dile getirip beni bu halimden kurtarmak için uğraşsalarda nafile. Ne yapayım benim karakterim böyle kimseye zararım yok. Sizce bu halde yaşamaya devam edersem çok şey kaybeder miyim.
Okula gidince özgüvenim düşüyor. Derslere katılamıyorum kız arkadaşlarımla zor sohbet ediyorum bunun nedeni nedir?
Cevapla