Erkekler genel resme bakar kadınlar ayrıntılara ama onlar ayrıntılarda boğulur resmi göremez çoğu zaman yanılgıya düşer. Erkek daha doğru hamleler yapar. Misal saçma bir örnek ama diyeyim önündeki kişi ani fren yaptı. Kadın yan şerit boş mu sinyal verdim mi simdi frene basmalıyım yana frene basıp geçmeli miyim yoksa frenlemelımıyım diye analiz yaparken ya yan şeritten son gaz gelen birinin önüne kendini atıp durur adam ona arkadan vurur ya da bunları düşünürken önündekine vurur. Ama erkek adam yavaşladı gazı kökle yana kay der ne öncekine vurur ne arkadan hızlı gelen ona vurur. Diyorum ya ayrıntılarda boğulurlar. Küçük şeylerden dert edilirler sofrada kadın erkekten tuz ister erkek duymaz kadın düşünür. Acaba beni eskisi kadar sevmiyor mu bana dikkat etmiyor mu acaba hayatında biri mi var. Acaba sorunlar mi yaşıyor yazar da yazar. Erkek kadın dan istese tuzu kadın vermese duymadı herhalde der. Tekrar söyler ya da kendi alır.
Erkekler düz mantık demişler. Detaycı olmanın cinsiyetle alakası ne? Bir sürü filozof ve bilim insanı var. aristo, platon, sokrates, einstein vs vs. Bu adamlar detaylı düşünemiyor muydu? "Düz mantık"' tan kastınız ne Allah aşkına? Düz mantıkla neyi demeye getiriyorsunuz onu belirtin hele bir.
Kadın çok fazla işi aynı anda yönetebilir çünkü beyin yapısı buna müsaittir, dayanıklıdır, yaradılıştan çok fazla durumla aynı anda ilgilenenimle gibi bir kabiliyeti olduğu için detaycıdır, komplikedir. Erkek iki işi aynı anda yapamaz, o da yaradılıştan öyledir
Şöyle bir düşünürsek erkekler pek detaya inmiyor düz mantık kadınlar herşeyi en ince ayrıntısına kadar araştırır. Ama görmeyip duymayıp kafamızda kurduklarımıza daha cok inanırız😂
kadınlar hiçbir zaman yalan konuşmalarına gerek kalmayacak kadar hızlı, sistematik ve komplike çalışan bir beyne sahipler. anlattıkları hiç yalan değil, ama doğru da değil. bu kıvamı, bu ince ayarı erkek beyni 1 milyon yıl daha evrimleşse yine yaklayamaz
Erkek gerçekten seviyorsa buna göre hareket eder, daha sadıktır, başkaları önemli değildir. Ama kadın hem sever hem özgür olmak ister. Erkek her şeyin doğrusunu görür ama kadın göremez. Erkek daha cesaretlidir kadınlar daha cesaretsizdir.(Her konuda) Günümüz kadınlarına göre yazdım. Daha önce böyle şeyler yaptıklarını düşünmüyorum.
Çok güzel soru bence en basitinden cevap doğada saklı; hayvanlar bitkiler dahil her dişi ve erkek üremek için yaşar erkek en güzel kadını kadın en güçlü erkeği ister çoğu zaman bu yüzden erkekler daha çok iş güç gibi şeylere odaklı yaşıyor kadınlar daha çok aile odaklı yaşıyor bu da ister istemez beyin işleyişini etkiler.
Kadınlar daha çok detaya iner daha geniş çaplı düşünür düşünme yapma çalışma işleri onlarda daha iyidir çok daha güzel çalışır beyinleri. Ama bu demek ki kızlar böyleyken bizde maf oluyoruz rahat bırakın kardeşim
Kadın detaycı, erkek yüzeysel. Sıkıntının sonucunu daima merak eder erkek tamam der ve geçer. Kadın öyle değil... neden olmuş niye olmuş diye öğrenmeden rahat edemez.
kadınlar çok detaycıdır bişeyi beğenmişse başkasına sorar erkek çok güzel derse bu sefer kadın sen beni başından savmak için böyle diyorsun der halbuki erkekler lafı dolandırmaz neyse onu söylerler
Açıkca itiraf etmek gerekirse erkekler genel olarak beyninden çok hormonlarının etkisinde kalıyor ama onunla başetmeyide öğrendik birçogumuz biz sonuccuyuz kizlar detayci
Kadınların biraz daha sorumluluğa önem vermesi desek yeterli olurmu acaba.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Her zamanki gibi "duygusal, sonuç odaklı, düz, mantıksal, ağırlık" gibi klişe şeyler söylenmiş :D 1 kişi de hayatındaki insanlardan gördüklerini yazmamış Kimsede fikir yok, internet dedikodusu sürüsüyle
Bizimkilerin beyin bazen aşşakiyle uyuşmuyor.. Bizde 2 tane beyin var bir aşşası bir yukarsı kimininki aşşanın dikine gidiyor aman onlara denk gelmeyin.. onlar sizi hep üzer kızlar 😎
Herkes? Beyin sana "şunu çal" der, toplumsal olarak uygun olmaz diye çalmazsın, bu ayrı mesele. Ama bunun toplumsal olarak uygun olmayacağını bilen şey de beyin.
Sonuçta beynin verdiği komuta uymuyoruz. bu da erkeğin ayrı davranış kadının ayrı danış göstermesi demek. sonuçta verilen emir aynı , ama uygulama farklı
Zeki kız da var zeki erkek de kaldı ki bu da temelinde aldığı iyi bir eğitimden kaynaklanıyor. Erkeklerde de kızlarda da çok beyni olan ama beyin fonksiyonları işlemeyen beyinsiz daha çok gördüm
En İyi Cevaplar