Sinirlendiğim şey, sadece karşımdakiyle ilgiliyse ( olayda başka bir kişi yoksa), telafisi olan bir şeyse ( maddi ne olursa olsun) ve ilk defa yapılıyorsa (sürekli yapmıyorsa da olabilir.) Yani kısacası zarar bana vurulduysa sakinleşirim. :D
Kolay kolay öfkelenen bir insan değilim ama öfkelenirsem beni yalnızca annem ya da sevdiğim kadın sakinleştirebilir. Yoksaaaaaaaaaaaaaaaaa HULKKK SMASHHHHH :D :D i.pinimg.com/.../...411f0f438a5a9a1d892decba5f.jpg
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.
Yatıştırmaz çünkü : Dudağını dudağımdan çekme sevgili gören olursa ağzının payını veriyorum dersin demiş şair Yatıştırması için ağzımın payını vermesi lazım.
ahaha toplu halde ben göremedim daha :D kızımın başını okşadım diye dün yarım saat oğlum kovaladı kıskançlık :D o kovalayan oğlum 3 yıllık kedi en eski diğerleri sonradan geldi ya ne zaman boş an bulsa enselerine yapışıyor yavrulara ellemiyor tabi büyüsün onlara da yapar :D birlikte yok ama tekli halde bir sürü var yani çoğu var :D atarım dfdfdf
En İyi Cevaplar